Gå til innhold

Demo av GTR 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ånder og lever for realistiske bilspill bør du prøve denne ferske demoen av GTR 2.
Det gjør jeg, og jeg har prøvd demoen. Kan ikke si det var mye realistisk. Satt realismenivået til max, men fortsatt var det automat-gir og vei-grep i binær form(av eller på). Minimalt bedre enn eneren. En positiv ting er at de dropper Starforce, og bruker Securom i steden. :p Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Nå har de brukt telemetri og førere fra FIA GT til å utvikle dette, så jeg vet ikke jeg, avean?

 

PS: Du sier også i en annen tråd at Gran Turismo er mer realistisk, og da har du jo bedt om at det du sier om dette emnet ikke bør vektlegges noe særlig.

6532842[/snapback]

 

 

Skademodellen er fin den, skal ikke si noe på det men kjøregleden er ikke tilstede. Det hele føles veldig urealistisk. Gran Turismo 4 er ikke realistisk det heller men der føler du virkelig at du sitter med en bil som yter 400hk. Du kan kjøpe og tweake deler som det passer deg selv. Det gjør Gran Turismo til en bedre simulator spør du meg.

 

Styringen og oppførselen på bilene får jeg ikke til å stemme og lydene er helt elendig. Jeg vet hvordan flere av disse bilene er på veien og det stemmer ikke overhodet.

Lenke til kommentar
Du har tydeligvis ikke vært innom en kjekk liten ting som heter "realism".

 

Jeg gjetter at du er en LFS-mann. Rart at det er så mye hat mot SimBin fra den kanten.  :no:

Det er faktisk ikke rart i det hele tatt. Store deler av LFS-folket driver faktisk med racing på fritida og vet hva de prater om. Desuten bruker Simbin (sånn jeg har skjønt det) en utdatert versjon av ISI-motoren(kjent for å ikke akkurat være det mest realistiske :p ). Når de markedsfører seg som Simulator får de da i det minste PRØVE å lage noe realistisk. Hva har du egentlig mot LFS? For vanskelig for deg? :tease:
Lenke til kommentar

:!: Hersketeknikk 1.01.

 

"Store deler av LFS-folket driver med racing på fritiden". Jeg vil heller si "Store deler av LFS-folket er fanboys". Det har virkelig blitt viktig å "heie" på sitt spill for tiden, man ser det overalt.

 

Og så denne racingen du snakker om, jeg vil tro det er litt forskjell på å presse seg ned i en gokart to ganger i uken, og det å kjøre et 600 hesters monster på grensen.

 

Jeg har ikke noe imot LFS, forresten, men jeg takler den overveldende oppgaven det tydeligvis er å spille andre spill også.

Lenke til kommentar
Jeg vil heller si "Store deler av LFS-folket er fanboys".
uh, nei
Det har virkelig blitt viktig å "heie" på sitt spill for tiden, man ser det overalt.
nei, det er jo livsfarlig å like spill :nei:

 

Jeg har ikke noe imot LFS, forresten, men jeg takler den overveldende oppgaven det tydeligvis er å spille andre spill også.
Bare så synd at LFS ikke er et spill, men en SIMULATOR. En EKTE Sim, noe GTR, GT, rFactor osv. ikke er.
Lenke til kommentar
Grusomt rotete meny og håpløse default kontroller. De hadde satt punktum og komma for å styre bilen ? Grafikken var "ok" ikke noe mer enn det. Lyden syns jeg hørtes altfor datagenerert ut og syns bilen ikke oppførte seg realistisk overhodet.

6532509[/snapback]

 

 

Nå har ikke jeg prøvd dette spillet, men til dette spillet er vel ratt og pedaler et must.

Lenke til kommentar
Du har tydeligvis ikke vært innom en kjekk liten ting som heter "realism".

 

Jeg gjetter at du er en LFS-mann. Rart at det er så mye hat mot SimBin fra den kanten.  :no:

Det er faktisk ikke rart i det hele tatt. Store deler av LFS-folket driver faktisk med racing på fritida og vet hva de prater om. Desuten bruker Simbin (sånn jeg har skjønt det) en utdatert versjon av ISI-motoren(kjent for å ikke akkurat være det mest realistiske :p ). Når de markedsfører seg som Simulator får de da i det minste PRØVE å lage noe realistisk. Hva har du egentlig mot LFS? For vanskelig for deg? :tease:

6534651[/snapback]

Du kan si mye positivt om LfS, og det er ingen tvil om at det er en knakende god simulator. Siste kommentar her får meg imidlertid til å lure litt. For vanskelig? Det er vanskelig å kjøre på nivå med "de store gutta" i LfS (det er det forøverig i det meste av simulatorer), men LfS er vesentlig enklere å beherske for første gang enn GTR/GTL/GT2. Sistnevnte spill er langt mindre tilgivende. Det hører også med til historien at det er nokså ulike biler i LfS og GTR. Hvor LfS til en stor grad har "gatebiler" tilbyr GTR-spillene på racere med blant annet en litt annen downforce. Da slipper det litt bråer enn i en "vanlig" bil. GTR klarer å videreformidle følelsen av å sitte i et monster av en bil, det gjør ikke LfS i nærheten av like godt. Det jeg oppfatter som LfS sine største fordeler er at det har langt bedre nettkode, og at bilene er så godt balanserte at det stort sett blir dør-mot-dør-racing, selv når feltene består av forskjellige modeller med helt ulike karakteristikker.

Lenke til kommentar
Grusomt rotete meny og håpløse default kontroller. De hadde satt punktum og komma for å styre bilen ? Grafikken var "ok" ikke noe mer enn det. Lyden syns jeg hørtes altfor datagenerert ut og syns bilen ikke oppførte seg realistisk overhodet.

6532509[/snapback]

 

 

Nå har ikke jeg prøvd dette spillet, men til dette spillet er vel ratt og pedaler et must.

6535028[/snapback]

 

Ja.

 

Ikke bry deg med hva Tordenflesk skriver.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...