Gå til innhold

Demo av GTR 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe imot LFS, forresten, men jeg takler den overveldende oppgaven det tydeligvis er å spille andre spill også.
Bare så synd at LFS ikke er et spill, men en SIMULATOR. En EKTE Sim, noe GTR, GT, rFactor osv. ikke er.

6534991[/snapback]

 

Hmmm ... Eier du aksjer i dette SPILLET eller? Dessuten, hvilken verden er denne simulatoren fra? Simulasjon betyr jo å etterligne virkeligheten, så dette med fantasibiler og fantasibaner går deg tydeligvis hus forbi.

 

Uansett, jeg orker ikke å diskutere med fanatikere. Det virker jo nesten som du er glad for at du ikke liker GTR 2. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm ... Eier du aksjer i dette SPILLET eller? Dessuten, hvilken verden er denne simulatoren fra? Simulasjon betyr jo å etterligne virkeligheten, så dette med fantasibiler og fantasibaner går deg tydeligvis hus forbi.

 

Uansett, jeg orker ikke å diskutere med fanatikere. Det virker jo nesten som du er glad for at du ikke liker GTR 2.  :!:

6535959[/snapback]

 

 

 

Om et spill ar ekte eller uekte biler er jeg likegyldig til. Det viktigste i et simulasjonsspill er kjørefølelsen, og der er akkurat der LFS er best.

 

I stedet for å gjøre akkurat "den" biten litt enklere, eller ta bort eller legge til ting for å få opp salgstallene så vurderer faktisk utviklerne til LFS om den nye optionen, muligheten osv faktisk er realistisk.

 

Det er selvsagt logiske grunner til at LFS ikke kan stille med all verden av lisensierte biler.

 

Har prøvd GTR2 demoen en del nå, og jeg kan bare ikke tro at biler som Lamborghini og Ferrari er så enkle å kjøre fort med som de er i GTR2 demoen, ja jeg har slått av alt av hjelpemidler, utenom autoclutch.

Lenke til kommentar
Bare så synd at LFS ikke er et spill, men en SIMULATOR. En EKTE Sim, noe GTR, GT, rFactor osv. ikke er.

 

:roll:

 

Spillet GTR er mer sim en spillet LFS noengang kommer til å bli - og bare så det er sagt - jeg liker LFS - har spilt det masse og det er langt mer sim og realistisk enn masse annet som kaller seg simulator - som f.eks. Gran Turismo og Toca Race Driver 1,2,3. Men å si at GTR og rFactor ikke er SIM blir for dumt - da tør jeg påstå at du ikke har peiling på bilspill.

 

Bilene i GTR oppfører seg som man kan forvente av den type biler - kanskje litt for vanskelige å kjøre da de mister veigrepet litt for brått. Dette er en av forbedringene - mer realistisk - i GTR2 som gjør at det føles noe lettere. + at de som har spilt GTR "1" selvfølgelig ikke vil få samme læringskurven på ny, det er jo tross alt samme serien bare nyere sesonger som simuleres.

 

Lydene i GTR/GTR2 er :thumbup - simulerer virkelighetens veldig bra !

Lenke til kommentar
Om et spill ar ekte eller uekte biler er jeg likegyldig til. Det viktigste i et simulasjonsspill er kjørefølelsen, og der er akkurat der LFS er best.

 

Da er du litt på kant med hva jeg mener er poenget med en simulator. Selvfølgelig er kjørefølelse viktig, men det like viktig at det som simuleres finnes på ekte. Hva er egentlig en simulering av noe som ikke finnes?

 

Jeg vet at LFS-utviklerne ikke vil betale for å få ekte biler og baner, noe mange tydeligvis synes er helt ok.

 

Selv vil jeg gjerne kjøre feks en Ferrari på Spa.

Lenke til kommentar
Om et spill ar ekte eller uekte biler er jeg likegyldig til. Det viktigste i et simulasjonsspill er kjørefølelsen, og der er akkurat der LFS er best.

 

Da er du litt på kant med hva jeg mener er poenget med en simulator. Selvfølgelig er kjørefølelse viktig, men det like viktig at det som simuleres finnes på ekte. Hva er egentlig en simulering av noe som ikke finnes?

 

Jeg vet at LFS-utviklerne ikke vil betale for å få ekte biler og baner, noe mange tydeligvis synes er helt ok.

 

Selv vil jeg gjerne kjøre feks en Ferrari på Spa.

6539477[/snapback]

 

 

Om jeg fikk velge mellom et spill med god kjørefølelse, noen biler som ikke finnes men allikevel ser realistiske ut + noen biler som er lisensierte og et spill som er "ok" har "ok" kjørefølelse, med ekte biler og baner så vet ihvertfal jeg hva jeg hadde valgt. Så får andre gjøre sitt valg.

 

Og det er ikke snakk om vilje fra LFS utviklerne sin side, det er mer snakk om penger.

 

 

Når jeg ser etter en bil simulator, velger jeg den som jeg synes etterligner virkeligheten på best måte, hadde jeg sett etter bilmerker og banenavn så hadde jeg selvsagt valgt GT4 og en Playstation 2

Lenke til kommentar
Om jeg fikk velge mellom et spill med god kjørefølelse, noen biler som ikke finnes men allikevel ser realistiske ut + noen biler som er lisensierte og et spill som er "ok" har "ok" kjørefølelse, med ekte biler og baner så vet ihvertfal jeg hva jeg hadde valgt. Så får andre gjøre sitt valg.

 

Og det er ikke snakk om vilje fra LFS utviklerne sin side, det er mer snakk om penger.

 

Når jeg ser etter en bil simulator, velger jeg den som jeg synes etterligner virkeligheten på best måte, hadde jeg sett etter bilmerker og banenavn så hadde jeg selvsagt valgt GT4 og en Playstation 2

 

Virkelige biler eller baner føler ikke jeg heller har så mye å si. LFS er sim i den forstand at bilene de har med oppfører seg realistisk. Må vel sies å være det mest realistiske når det kom men når ikke opp i realisme mot GTR, RBR og GTR2. Og rFactor havner mellom LFS og de andre. LFS har forresten også biler som finnes i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Har prøvd GTR2 demoen en del nå, og jeg kan bare ikke tro at biler som Lamborghini og Ferrari er så enkle å kjøre fort med som de er i GTR2 demoen, ja jeg har slått av alt av hjelpemidler, utenom autoclutch.

6538018[/snapback]

 

Nå lille gutt, må du ikke sammenligne kjøre egenskaper på Lamborghini og Ferarri mot Racing biler. Ferrari og LAmborghini har på langt nær så mye downforce/friskjon på dekkene som det bilene i GTR2 har.

 

Folk klager på att bilen slipper for brått. Det er _fordi_ man kjører på kanten. Og med så mye downforce på en bil, så vil det slippe kjapt, når det først slipper. Man har ikke muligheten til å kjenne det begynne å slippe som på en rally bil. Eller en vanlig gate-bil.

Noe Ferrari og Lamborghini er.

 

Ett eksempel, se på Formel-1. Det er de bilene med mest downforce. Når de bilene slipper, så er det ingen i verden som klarer eller har reaksjon bra nok til å få rettet dem opp. Det går enten rundt, ut i pukket eller inn i dekka.

 

På samme måte er det med bilene på GTR2, bare i en litt mindre skala.

 

På samme er det ned gatebiler mot Racing-biler Racing-biler mot Formel-1. Man kan ikke sammenligne friksjon/ feste, downforce med to forskjellige klasser.

Lenke til kommentar
Spillet GTR er mer sim en spillet LFS noengang kommer til å bli
Aldri hørt om "spillet" LFS, og det er godt mulig det er bedre enn det, men vi snakker om SIMULATOREN LFS her.

 

Bilene i GTR oppfører seg som man kan forvente av den type biler
Så enkle at 5-åringer kan kjøre de? Ikke det jeg forventa meg egentlig
kanskje litt for vanskelige å kjøre da de mister veigrepet litt for brått.
Heller det motsatte.
Lydene i GTR/GTR2 er  :thumbup - simulerer virkelighetens veldig bra !
Nei, de gjør ikke det. Høres ut som om noen har lagt inn bil-lyder på keyboardet sitt. GTR bruker samples, LFS simulerer lyden i real-time. Det imponerer kanskje ikke 12-åringer, men du får et bedre inntrykk av hva som faktisk foregår under panseret.
Lenke til kommentar
Har prøvd GTR2 demoen en del nå, og jeg kan bare ikke tro at biler som Lamborghini og Ferrari er så enkle å kjøre fort med som de er i GTR2 demoen, ja jeg har slått av alt av hjelpemidler, utenom autoclutch.

6538018[/snapback]

 

Nå lille gutt, må du ikke sammenligne kjøre egenskaper på Lamborghini og Ferarri mot Racing biler. Ferrari og LAmborghini har på langt nær så mye downforce/friskjon på dekkene som det bilene i GTR2 har.

 

 

 

shait. jeg som trodde det var nettop racing versjoner av Ferrari og Lamborghini som ble brukt i demoen til GTR2.

 

Jeg vet godt at det slipper brått ved kjøring på kanten av det bilen klarer.

jeg vet også at vingene på en racingbil (i dette tilfellet GTR versjonene av Ferrari og Lamborghini) ikke vil begynne å presse bilen ned før ved ca 100kmt.

 

 

Skjønner ikke hvorfor du sier til meg at folk synes GTR2 demoen er for vanskelig, jeg synes bilene var alt for enkle å kjøre fort med. Med fort tenker jeg ikke på kjapt nedover langsiden, men relativt gode rundetider.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...