Gå til innhold

Sega kunngjør Football Manager 2007 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig kom det litt informasjon. Høres helt kurrant ut dette her. Et par forbedringer her og der, og noen etterlengtede nye funksjoner.

 

Alt-Ctrl: Nå må du ikke glemme at det er et managerspill, og ikke noe chairman/clubdirector-spill. Hvis man skulle kunne startet en klubb fra scratch måtte man jo hatt med helt ned til nederste divisjon, og det skjer vel ikke med det første.

 

atleau: Vel, det får være ditt valg, men du går glipp av tidenes managerspill. Det finnes ingen gode konkurrenter til spillet hva statistikk og realisme angår.

 

Har forøvrig brukt alt for lang tid på CM/FM-serien siden jeg begynte med CM2 95-96, og det har stort sett bare vært gode forbedringer hele veien (mener jeg).

Lenke til kommentar
Alt-Ctrl: Nå må du ikke glemme at det er et managerspill, og ikke noe chairman/clubdirector-spill. Hvis man skulle kunne startet en klubb fra scratch måtte man jo hatt med helt ned til nederste divisjon, og det skjer vel ikke med det første.

 

 

 

Selvsagt, men synes uansett det burde vært mulig, ikke i alle land, kanskje bare de største.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
I denne traaden staar det at det vil bli mulig med "Feeder club", altsaa aa starte et eget lag fra scratch ved hjelp av et större lag.

 

Personlig gleder jeg meg enormt til dette. :)

6585126[/snapback]

 

 

Feeder Clubs - Brand new to Football Managerä 2007, and one of the most requested features on Sports Interactive’s forums has been the addition of feeder clubs to the game. This new addition works in all the ways you would expect it to in real life. You can establish your club as the small team who receives loan players from a larger club or a large club looking for support getting your youngsters match experience by loaning them out. Have the first option on players from clubs, and schedule pre-arranged friendlies each season by simply asking your board for a feeder relationship and choose from the list they compile.

 

Står ikke noe om at det går an å starte en klubb fra scratch der. Med 'feeder-clubs' menes det at du kan starte samarbeid mellom store og små klubber.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...