Gå til innhold

FM 2007 før jul


Anbefalte innlegg

Ser lovende ut. Kommer før jul en gang...

 

OFFISIELL INFO

"Nyheter":

eatures for Football Manager™ 2007 PC/Mac/Intel Mac/Xbox 360™:

 

Feeder Clubs - Brand new to Football Managerä 2007, and one of the most requested features on Sports Interactive’s forums has been the addition of feeder clubs to the game. This new addition works in all the ways you would expect it to in real life. You can establish your club as the small team who receives loan players from a larger club or a large club looking for support getting your youngsters match experience by loaning them out. Have the first option on players from clubs, and schedule pre-arranged friendlies each season by simply asking your board for a feeder relationship and choose from the list they compile.

 

Youth Revamp - A complete revamp of youth teams sees full youth squads for each team that has a youth set-up, thus giving a much better system for the regeneration of players in the long term game.

 

User Friendly – Football Managerä 2007 gives players a new easier to use default skin, along with hints and tips throughout the game, and an improved tutorial. In addition to better feedback from your assistant manager and scouts as well as lots more media, customisation and multiple row selection, all this adds up to the most user friendly Sports Interactive game ever.

 

Scouting Revamp - A complete revamp of the scouting system inside the game leads to more information about players and teams being made available to managers, as well as a more realistic methodology for player scouting. This system allows scouts to grow and improve their knowledge-base of the world’s football players.

 

Player Interaction - You can now talk to any player in the world via the media. Player interaction allows you to tap up other teams stars or see if players will buckle under the pressure. An effective manager must use the media as a motivational tool - why not praise your own players in many different ways or shout at them for loss of form?

 

Team Talks - For more varied ways to talk to your team, SI have worked hard to deliver vastly improved team talks at half and full time. Not only this, but pre-match team talks will now be making their first appearance in Football Manager - so you can send your team out onto the pitch with a specific briefing.

 

25 screenshots

 

Last ned screenshots: http://rapidshare.de/files/22596130/fm2007.zip.html (56MB)

Velg "FREE" og vent.

 

 

_________________________________

 

FM2007 PC/Mac demo news & release date news

Added on 23/09/2006 @ 21:03:06 in Community

 

Thank you to those of you who have been patient and not hassled about the demo and release date over the last few weeks.

 

We now have some firm news so.....

 

We are on track for going into manufacture during the coming week, hopefully sending code off for disc testing on Monday, which would lead to going into manufacture late on Friday night.

 

If this all goes to plan, then the demo will be released next weekend on Saturday night/Sunday morning UK time at midnight, and, again, if this all goes to plan, the game will be released in the UK and in as many other territories as possible on October 20th. I will provide a full list of release dates in each

mer...

Endret av Okay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til spillet kommer ut :) hørtes bra ut med forbedringene, men håper at de ikke overvurderer spillere igjen.

 

På FM 2006 var jo Zlatan så god at jeg og broren min bestemte oss for å skifte navnet hans til overvurdertovic! :D Vet det er mulig å bruke editor men blir litt kjedelig og bruke det på samtlige spillere som er overvurdert.

Lenke til kommentar
Synest det kommer FM spill nesten hele tiden :p

6578033[/snapback]

Jeg er enig der, men husk det er EA vi snakker om...

6608685[/snapback]

 

Er det det? Sports Interactive gjennomfører spillene, og FM er den klart beste innenfor manager-genren.

 

De kommer kanskje med mange spill fordi det skjer så mange overganger. Bare en teori...

 

Nei, det er Sega som gir ut FM og SI som utvikler.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Synest det kommer FM spill nesten hele tiden :p

6578033[/snapback]

Jeg er enig der, men husk det er EA vi snakker om...

6608685[/snapback]

 

 

Nei, her er det ikke EA vi snakker om...

6609604[/snapback]

 

Nei, uff! EA som utvikler av FM? Det hadde ikke tatt seg ut :nei:

De har jo sin Total Club Manager serie (Fifa Manager heter det vel nå)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nei, uff! EA som utvikler av FM? Det hadde ikke tatt seg ut :nei:

De har jo sin Total Club Manager serie (Fifa Manager heter det vel nå)

6610515[/snapback]

 

Og jeg mener å huske at den suger mannlig kjønnsorgan i forhold til FM-serien.

6612196[/snapback]

 

Der husker du jævli rett. Total Club Manager burde ikke vært utgitt engang. FM er så utrolig mange ganger bedre!

Lenke til kommentar

Prøvde FM for noen år tilbake, og ble ikke helt bitt. Nå har fotballinteressen økt, og dette spillet så ganske bra ut. Tror jeg skal prøve det ut når det kommer ut. Er vant til action i spill, og når det først er fotballspill, går det i FIFA og PES5.. Får se hvordan managerskillsa er.

Hvordan er læringskurva på spillet? (FM generellt..)

Lenke til kommentar

Vel, det går relativt fort, det blir bare mer og mer realistisk, så man må jo lære seg en del da. Men anbefaler deg å starte smått med et lite lag hvor du trener opp spillerne osv før du går videre til "big leagues". Men dette finner du fort ut av, jeg har nok ikke fått med meg alle egenskapene i spillet enda siden jeg er utrolig dårlig på å sette opp trenings program å følge opp spillere.

 

Anbefaler skikkelig at du prøver dette, spess om du er intressert i fotball blitt.

Lenke til kommentar
Prøvde FM for noen år tilbake, og ble ikke helt bitt. Nå har fotballinteressen økt, og dette spillet så ganske bra ut. Tror jeg skal prøve det ut når det kommer ut. Er vant til action i spill, og når det først er fotballspill, går det i FIFA og PES5.. Får se hvordan managerskillsa er.

Hvordan er læringskurva på spillet? (FM generellt..)

6944556[/snapback]

 

La oss si at du starter...

 

Etter tre timer med spilling kan du det grunnleggende og vet omtrent hva du skal gjøre.

 

Etter det får du "mer XP" og øker skillsa dine i spillet gradvis.

 

Du merker også at du blir mye bedre. Men du kan bare sette deg ned og se litt omkring, så tror jeg du skjønner spillet relativt lett, også får du innsikt i talenter og gode lagoppsetninger og andre dilldallerier etter hvert.

 

For eksempel, det blir mye lettere å se om en spiller er bra eller ikke etter litt spilling. Før brukte jeg verdien for å sjekke om han var noe, og det er idiot.

 

Gode spillere i dårlige klubber har en tendens til å være mindre verdt enn en ræva spiller i en god klubb. I hvertfall var det sånn.

 

Du kommer altså inn i det relativt lett, selv om første døgnet kan være kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...