Gå til innhold

Kvasirevolusjon i november (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

600 dollar for den "skikkelig" versjonen. (den nedstrippede har blant annet ikke HDMI og minnekort-leser). Og en ytelse som er på nivå med x360/En bra PC. (ihvertfall om man skal dømme utifra spillene som faktisk kjører på konsollen, og ikke er prerendret). Prisen er litt i høyeste laget synes jeg. Men ytelsen er vel som forventet, alle PS-konsoller ble jo hypet lang opp i stratosfæren før de kom, mens resultatet ble langt mer edruelig (ikke at de er dårlige av denne grunn), og det ser ut til å skje denne gangen også.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet når jeg så forskjellen på de to versjonene av konsollen. Jeg mener, den rimeligste versjonen er jo ikke aktuell, og den dyreste er, ja nettopp det, altfor dyr... :( Men, men. Jeg får smøre meg med tålmodighet, og vente på at prisen faller og de virkelig kule titlene setter inn, en gang utpå vårparten...

Lenke til kommentar
Vi veit jo det att mannen i gata, kommer til å mene Ninty har kopiert Sony.

De kallte det jo en innovasjon!

De veit å bruke navnet sitt de gutta der ass.

Ingenting er lavmål nok.

6068160[/snapback]

 

Å kjøpe konsoll på moralsk grunnlag er jo som å velge mellom pest og kolera, det er jo ingen av de "tre stor" som ikk kjører på med konkurranse-vridn tiltakt, som eksklusive titler osv osv.

 

AtW

Lenke til kommentar

PS3 kommer til å vinne mange på gyro-greia. Den vanlige personen i gata vil mest sannsynlig ved første øyekast ikke se forskjell på nintendo sin 3D-omgivelses kontroll og PS3 sin gyro-kontroll.

 

På en annen side, prisen vil jo være lettere å se forskjell på.

 

Men visst den nedstrippede versjonen av PS3 ikke har HDMI, hva vil dette ha å si for HDTV-brukere?

Lenke til kommentar

Skal vi se, det er minst en måned siden jeg brukte 360`en min, det til tross for at jeg har fullt surround oppsett og 265cm bredt lerret og spill som oblivion og ghost recon. På pc har jeg sikkert spillt rundt 60 timer den siste måneden, da med "gamle" spill som CS, RS6 osv... PS3 i think not!

Spill er og blir best på pc!

Lenke til kommentar
Spill er og blir best på pc!

6068313[/snapback]

Det er og blir en smakssak. Personlig har jeg brukt mer tid sammen med Xbox'en min (ja, den gode gamle) enn med PC'en i det siste.

 

Menneh... Jeg må si at vi ikke har fått se de virkelig store nyhetene enda, syns jeg. Men det begynner vel å hjelpe seg når vi får se gameplay-videoer og ikke bare skrytetrailere. Dessuten vil jeg vite mer om de prerendrede trailerne vi så sist gang, altså Motorstorm og Killzone-saken. Bring it on, Sony. Impress me! :thumbup:

Lenke til kommentar
PS3 kommer til å vinne mange på gyro-greia. Den vanlige personen i gata vil mest sannsynlig ved første øyekast ikke se forskjell på nintendo sin 3D-omgivelses kontroll og PS3 sin gyro-kontroll.

 

På en annen side, prisen vil jo være lettere å se forskjell på.

 

Men visst den nedstrippede versjonen av PS3 ikke har HDMI, hva vil dette ha å si for HDTV-brukere?

6068297[/snapback]

 

har X360 HDMI?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si meg annet en skuffa..

Kommer sikkert til å skaffe meg den en gang,men jeg hadde forventet meg mer med en prislapp på 6000.kr . Ikke minst noe mer nyskapende enn å ''ta'' kontrollen til Wii og onlinetjenesten til MS.

Blir spennende å se hvordan pressekonferansene til MS og Nintendo blir :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
PS3 kommer til å vinne mange på gyro-greia. Den vanlige personen i gata vil mest sannsynlig ved første øyekast ikke se forskjell på nintendo sin 3D-omgivelses kontroll og PS3 sin gyro-kontroll.

 

På en annen side, prisen vil jo være lettere å se forskjell på.

 

Men visst den nedstrippede versjonen av PS3 ikke har HDMI, hva vil dette ha å si for HDTV-brukere?

6068297[/snapback]

 

har X360 HDMI?

6068349[/snapback]

Var ikke sikker, men etter litt research så ser jeg at Xbox 360 ikke har det.

 

Komplett sin webshop sier:

1 x AV-kabelport

3 x USB 2.0

1 x Ethernet ( RJ-45 )

 

Så det blir vel bare den dyreste PS3 versjonen som får HDMI av alle konsoller. Sånn sett er det ikke et tap å kjøpe billigversjonen av PS3, men WLAN og minnekortleser syns jeg blir for mye å ta bort. Vi får vente til lansering og se hva som skjer.

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

det jeg ikke forstår er hvordan gamer.no representanten er så imponert over mulighetene til den nye kontrolleren. fordelen til wii er jo at du kun bruker den ene hånden, som gjør det hele langt mer presist og lettere å bruke. med ps3 kontrolleren så må du bruke begge hendene samtidig, kjappe bevegelser til høyre og venstre, på skrått osv vil jo være langt mer vanskelig og kinkig enn med wii kontrolleren.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...