Gå til innhold

Beste filmkarakter, FINALE.


Dotten

Hvilken filmkarakter er best?  

474 stemmer

  1. 1. Hvilken filmkarakter er best?

    • John Mcclane - Die Hard
      103
    • James bond (i Sean Connery sin skikkelse)
      85
    • Tyler Durden - Fight Club
      94
    • Blondie - The Good, the bad and the ugly
      45
    • Jack Sparrow - Pirates of the Caribbean
      112
    • Alexander de Large - A clockwork orange
      35


Anbefalte innlegg

L@sse har, med inspirasjon fra tråden

Beste tv-karakterer fra tv-seriens verden, tatt seg tid til å lage en lignende avsteming, bare med filmkarakterer. Etter nominasjonsrunden og to semifinaler er nå de seks finalistene klar.

 

Og for en gjeng de er. Ikke akkurat de man ville komme i barslagsmål med;

 

 

 

Tyler Durden

All the ways you wish you could be, that's me.

I look like you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable, and most importantly,

I am free in all the ways that you are not.

 

 

John Mcclane

A hundred million terrorists in the world and I gotta kill one with feet smaller than my sister.

 

 

James Bond

My name is Bond. James Bond

 

 

Alexander de Large

Appy-polly-loggies. I had something of a pain in my gulliver so I had to sleep.

I was not awakened when I gave orders for awakening.

 

 

Jack Sparrow

When you marooned me on that god forsaken spit of land, you forgot one very important thing, mate:

I'm Captain Jack Sparrow.

 

 

Blondie

You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig.

You dig.

 

Flere undersøkelser finner du her

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da min store favoritt Jack Torrance ikke kom til finalen, ble det disse i stedet:

 

John Mcclane - Die Hard: Hvis jeg hadde sett #1, og hvis han der er minst like god som i #3, så hadde jeg stemt på han.

James bond (i Sean Connery sin skikkelse): Har dessverre sett for få Bond-filmer, men alle vet jo at han er legendarisk.

Tyler Durden - Fight Club: Fantastisk figur! Slått på målstreken av Jack Sparrow.

Blondie - The Good, the Bad and the Ugly: ikke sett.

Jack Sparrow - Pirates of the Caribbean: Det er lettere for Jack Sparrow å utmerke seg enn deg er for Tyler Durden i Fight Club, da Fight Club er helt fantastisk på alle punkter. Muligens derfor han får min stemme framfor Tyler.

Alexander de Large - A Clockwork Orange: En god tredjeplass herfra. Skal ha en del kredit for at filmen er såpass berømt som den er.

 

Mullroy: What's your purpose in Port Royal, Mr. Smith?

Murtogg: Yeah, and no lies.

Jack Sparrow: Well, then, I confess, it is my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, plunder and otherwise pilfer my weasely black guts out.

Murtogg: I said no lies.

Mullroy: I think he's telling the truth.

Murtogg: If he were telling the truth, he wouldn't have told us.

Jack Sparrow: Unless, of course, he knew you wouldn't believe the truth even if he told it to you.

 

:!:

Lenke til kommentar
Det sto mellom Tyler og Alex, men da jeg forsøkte å sammenligne dem innså jeg at Alex hadde vært Tyler sin Tyler. Da måtte det bli Alex.

 

At folk kan stemme på Jack Sparrow er bare utrolig.

6052579[/snapback]

Hva er ikke bra med Jack Sparrow, a? Sier ikke at filmen er bedre enn Fight Club og A Clockwork Orange, men Sparrow er fantastisk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...