Gå til innhold

Hva skjer med S.T.A.L.K.E.R.? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og DER bestemte jeg meg for å glemme S.T.A.L.K.E.R inntil det står med gullskrift at "S.T.A.L.K.E.R has gone gold!".

 

Tolk det som dere vil, men årsaken er enkelt og greit at jeg er lei av å glede meg til et spill som tilsynelatende aldri kommer.

Det har ingenting med at jeg misliker filosofien om at ting skal gjøres SKIKKELIG før det slippes, og ikke stresses, men heller det at det blir utsatt gang, på gang, på gang, på gang, til tross for at de hele tiden har kommet med antydninger om at det garantert kommer den og den datoen.

 

1499 dager under utvikling sier sitt...

Lenke til kommentar
1499 dager under utvikling sier sitt...

Det seier at det tek lang tid å lage eit stort spel. Det er ikkje tatt med arbeidet som vart gjort med spelmotoren i forkant av utviklinga av Stalker. Den virkelige utviklingstida er dermed noko lenger.

 

Satser på at det går betre når GSC starter å gi ut spel sjølv (Stalker 2 blir truleg det første spelet dei kjem til å gi ut). GSC har hatt som mål å få spelet ferdig i vår/sommer, noko som dei og har tru på å klare. Dessverre er det THQ som har det siste ordet.

Lenke til kommentar
1499 dager under utvikling sier sitt...

Det seier at det tek lang tid å lage eit stort spel. Det er ikkje tatt med arbeidet som vart gjort med spelmotoren i forkant av utviklinga av Stalker. Den virkelige utviklingstida er dermed noko lenger.

 

Satser på at det går betre når GSC starter å gi ut spel sjølv (Stalker 2 blir truleg det første spelet dei kjem til å gi ut). GSC har hatt som mål å få spelet ferdig i vår/sommer, noko som dei og har tru på å klare. Dessverre er det THQ som har det siste ordet.

5572206[/snapback]

 

For all del, jeg har aldri trodd,eller ment, at et spill blir lagd like fort som sveisen til Eli Hagen, men det er heller måten ting blir gjort på som gjør meg frustrert :(

 

Jeg er fortsatt overbevist om at spillet blir bra, så absolutt, men jeg tror liksom ikke jeg gidder å stole på noe THQ eller GSC kommer med lengre.

De kommer til å få en pen jobb med å "oppgradere" grafikken, fysikken, AI'en osv slik at den er minimum "up to date" i 2006.

Lenke til kommentar

DNF, anyone?

 

Latterlig, mildt sagt latterlig. Her kommer de med uttalelser som "spillet er snart ferdig, snart går det gull!" og at det er i "final beta stage", osv osv.

Med andre ord har de sittet og pakket hodene våre fulle av allskens løyner og dritt.

 

De hinter til at spillet er 99,999999999999999999999% ferdig, og så kommer de praktisk talt og sier "nei, spillet er så langt ifra ferdig som det går an å få det, vi utsetter ET HELT ÅR!" noen uker senere.

 

Har vi virkelig kommet til det i dag, at det ikke er noen som helst slags mulighet til å forutse når et spill blir ferdig?

 

Dessuten tror jeg ikke en gang at dette vil bli den siste utsettelsen vi får høre når det gjelder S.T.A.L.K.E.R.

Snart får vi høre "nei, dere må se lenge etter spillet. Vi har nå byttet motor, og det er enda et par tiår til vi får kommet i noe alpha-stadie", med andre ord blir dette Duke Nukem Forever om igjen.

 

Jaja, da var alt som har med S.T.A.L.K.E.R. trykket så langt vekk inn i hodet mitt at jeg ikke har noen form for tanker eller forventninger til dette spillet lenger. Skal bli moro å få prøve det om et par års tid, men inntil da sier jeg meg "ferdig" med S.T.A.L.K.E.R.

 

Synd men sant.

Lenke til kommentar

"sammen med en annen storsatsning på PC, sanntidsstrategispillet Supreme Commander, fra skaperen av Total Annihilation"

 

Dette var det eneste gode nyheten jeg fant i artikkelen, og for en nyhet! Totala som vi kaller det, er tidenes strategi spill. Selv om det er fra 1997, så linker vi det enda :dribble:

 

Sorry for off topic, men siden det var nevnt i artikkelen så kan jeg skrive det.

 

Grav opp noen nyheter av supreme commander snart :)

Lenke til kommentar
Så lang tid som de har brukt på S.T.A.L.K.E.R så skal jeg fader meg ha valuta for ventetiden og pengene. Da tenker jeg på å bruke en del tid på spillet ikke to dager og det er glemt.

5574702[/snapback]

 

 

Ta et stort sett hvilket som helst spill, vær en hardcore gamer og fei igjennom alt med eneste mål å bli ferdig så snart som mulig, og det er neppe vanskelig å bi fort ferdig med S.T.A.L.K.E.R., om du skjønner hva jeg mener..

 

Brukte langt over 100 timer på FF 7 den første gangen f.eks., fordi jeg storkoste meg med det og utforsket alle mulige steder. Samme med Deus Ex, OFP 1985 og en rekke andre titler jeg synes er veldig gode.

 

Jeg tror nok det blir slik med dette og; de av oss som ikke stresser gjennom et spill for å gjøre alt fortest mulig, vil nyte det i lange drag. Ikke vær bekymret før det er grunn til det :cool:

Lenke til kommentar

Jeg stoler på utviklerne jeg, og får spillet når det blir ferdig heller :) Det kan jo også tenkes at det ikke er spillutviklerne som legger ut ryktene som f.eks. at det "er ferdig om en uke". Selv om de legger som mål at det skal sendes ut den og den datoen, så behøver det ikke bli noe av det. Tenk HL2, så forstår dere fort hva jeg mener. Et gigantisk kvalitetsspill som ja, mange ganger ble utsatt. Men når det kom, så kom det med glans ;)

 

Jeg tror på S.T.A.L.K.E.R

Lenke til kommentar
Jeg stoler på utviklerne jeg, og får spillet når det blir ferdig heller :) Det kan jo også tenkes at det ikke er spillutviklerne som legger ut ryktene som f.eks. at det "er ferdig om en uke". Selv om de legger som mål at det skal sendes ut den og den datoen, så behøver det ikke bli noe av det. Tenk HL2, så forstår dere fort hva jeg mener. Et gigantisk kvalitetsspill som ja, mange ganger ble utsatt. Men når det kom, så kom det med glans ;)

 

Jeg tror på S.T.A.L.K.E.R

5576497[/snapback]

 

Hehe.. Håper virkelig ikke det som med HL2, masse utsettelser også kommer ett skikkelig midt på tre spill.

 

Men virker jo som det er utgiver og ikke utvikler som er problemet her. Blir noe sånn som med Atari og Gothic 2: NOTR.

Lenke til kommentar

Jaja, det går nok seg til får en si! Som med alt annet, eg gidder ihvertfall ikkje å gå rundt å glede meg til dette spillet, no eg heller har unnlatt å gjort i ganke ganske lang tid no. Så dette kom egentlig ikkje som noen stor skuffelse for meg. Men eg forventer ihvertfall å f en bug.fri opplevelse når dette kommer :)

Lenke til kommentar
Jeg stoler på utviklerne jeg, og får spillet når det blir ferdig heller :) Det kan jo også tenkes at det ikke er spillutviklerne som legger ut ryktene som f.eks. at det "er ferdig om en uke". Selv om de legger som mål at det skal sendes ut den og den datoen, så behøver det ikke bli noe av det. Tenk HL2, så forstår dere fort hva jeg mener. Et gigantisk kvalitetsspill som ja, mange ganger ble utsatt. Men når det kom, så kom det med glans ;)

 

Jeg tror på S.T.A.L.K.E.R

5576497[/snapback]

 

Hehe.. Håper virkelig ikke det som med HL2, masse utsettelser også kommer ett skikkelig midt på tre spill.

 

Men virker jo som det er utgiver og ikke utvikler som er problemet her. Blir noe sånn som med Atari og Gothic 2: NOTR.

5577126[/snapback]

 

Offtopic:

Vel, majoriteten mente jo at Half Life 2 var et fryktelig godt spill. Spillet fikk haugevis med priser og skryt overalt. Jeg for min del elsket det også. Var vel bare en utsettelse om jeg husker rett og det var vel da kildekoden ble stjålet var det ikke.

 

 

He he, jeg kan ikke godta at folk disser Half Life 2 ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...