Gå til innhold

Kompakt og lite for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes denne så grei ut jeg til en ok pris. Liker det at PSUen henger utforbi, mao mindre varmegang inni selve boksen. De fleste PSU i dag har jo en 12cm stor vifte inni som skulle effektivt kunne få ut varmen fra CPU/GPU/chipset.

 

Det jeg lurer på er om man kunne utstyre en slik en med et Pentium M CPU som var passivt kjølet med noe stor kobberkjøler ala Zalman 7700cu. Med en 500w Mist PSU som eneste vifte så ville man kanskje kunne bruke dette som en god og stillegående mediapc?

Lenke til kommentar
En sånn boks med mer nøytrale farger ville vært ganske ideelt, egentlig. Skal kjøpe meg en spillmaskin snart, og da vil jeg ha en boks som ikke er så prangene som den.

5532810[/snapback]

Sett Antec Aria? Vært på markedet lenge.. leveres m/300W PSU

antec_aria.jpg

 

Offtopic:

 

Det er lov å bruke komma i overskrifter også! Det skulle ha stått "Kompakt og lite, for spillere"

 

Jeg leste tittelen som "Kompakt, og lite for spillere", noe som selvsagt var feil :D

5532833[/snapback]

Heng han ikke vent.

:whistle:

Kommentarer var på sin plass - er for mye leifer i media etc.

Lenke til kommentar

Men da må jeg nesten spørre: Hva er egentlig et godt design? Kabinetter ala LianLi og Lepont har vel vært de mest trendy siden beige kabinetter gikk av moten for ca. 5 år siden. Men blir man ikke lei av slike sølvfargede/svarte kabinetter med rette hjørner og vindu? *edit* Har en kompis som har begynt å selge beige kabinetter. De går som hakka møkk! :!:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Men da må jeg nesten spørre: Hva er egentlig et godt design? Kabinetter ala LianLi og Lepont har vel vært de mest trendy siden beige kabinetter gikk av moten for ca. 5 år siden. Men blir man ikke lei av slike sølvfargede/svarte kabinetter med rette hjørner og vindu?

5534021[/snapback]

 

Det er vel litt smak og behag, og etter moten, men det sies jo at "white is the new black" så det vil jo vise seg :) Personlig liker jeg litt stilrene kabinetter, men må innrømme at jeg ikke er så voldsomt imponert over Lian Li som endel andre, alu og ikke minst pris taler imot.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...