Gå til innhold

GTA: Europa og KOTOR 3? (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Får håpe Obsidian gjør en bedre jobb med KotOR3 da. Helt utrolig når jeg tenker til bake på det hvor dårlig 2ern var. De burde holdt tilbake spillet et halvår til og gjort det ferdig før de slapp det, ikke bare halvveis fjerne deler av det uferdige. I tillegg til flere andre ting jeg var misfornøyd med :(

Lenke til kommentar
Tja. Får håpe Obsidian gjør en bedre jobb med KotOR3 da. Helt utrolig når jeg tenker til bake på det hvor dårlig 2ern var. De burde holdt tilbake spillet et halvår til og gjort det ferdig før de slapp det, ikke bare halvveis fjerne deler av det uferdige. I tillegg til flere andre ting jeg var misfornøyd med :(

5452029[/snapback]

Jeg synes 1'ern var utrolig bra. Og akuratt det samme med to'ern!

 

 

Star Wars - KotOR 3 på PS3? Det kan ikke stemme!

 

Uansett, gleder meg.

5452152[/snapback]

Hvorfor ikke?
Lenke til kommentar

Ta det med ro. GTA: Europe kommer på PC. Det er Sony som tvinger Rockstar til å vente minst 6 mnd(?) før de får gi det ut på en annen plattform. Selv om Rockstar ikek nevner noe om andre plattformer så betyr ikke det at det ikek kommer.

 

Håper de går tilbake til kontroll-systemet fra GTA3/VC. Systemet i SA var elendig. Måtte bruke Gamepad, tastatur å mus om hverandre. Holdt meg Gamepad + Mus i 3/VC

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
6 byer fra Europa?

 

GTA: Oslo, anyone?  :p

5451965[/snapback]

 

Jeg kan nesten garantere deg at det ikke skjer.

Ikke bare er Oslo en liten, stygg tulleby, som ikke har noe spesielt med seg, men det finnes i tillegg mer enn nok vakre, store og unike byer i Europa.

Vi kan nok regne med at vi får med London og Paris. Andre kandidater kan jo være Praha (Europas vakreste by), Amsterdam (Red Light Disctrict, anyone?), Moskva (råne i stykker Red Square? Yes please!), Nice (flere fine biljaktscener på film derifra), München/Berlin, osv osv.

Skjønner jo at du sikkert småtullet litt der, men jeg måtte bare få det ut. Rockstar skulle være ganske fantasiløse og late om de skulle lage et spill som foregår i en Norsk-inspirert by.

 

Anyways, et nytt KOTOR er absolutt noe jeg lengter etter. 2'ern skuffa litt da det var så buggete og generelt sett uferdig, men det var fortsatt helt spillbart. Gleder meg til 3'ern. :)

 

Forresten tviler jeg på at det nye GTA blir eksklusivt for PS3. Om det ikke kommer til PC med en gang, kommer det garantert etter hvert. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Ser ut som 2006 blir et veldig spennende spillår. Gleder meg til det nye GTA spillet og KotOR 3. To'ern var et bra spill, men det var en del bugs.

 

Angående Rockstar og GTA. Har ikke de en avtale som har gått ut nå? Eller har de inngått en ny avtale?

 

SCEA's contract with Rockstar originally stated that all Grand Theft Auto titles would be exclusive to PlayStation 2 (with the exception of the PC) from 2001 to year's end 2004. Apparently, SCEA and Rockstar have re-negotiated the contract to permit the game to appear on other consoles. Rockstar is currently working on the next Grand Theft Auto title, due for year's end in 2004, which will, as we understand it, complete the original exclusivity contract with SCEA. (Unless that too has been renegotiated.)

Endret av Zuluzion
Lenke til kommentar
[iC,17/01-2006 : 20:10]
6 byer fra Europa?

 

GTA: Oslo, anyone?  :p

5451965[/snapback]

Jeg kan nesten garantere deg at det ikke skjer.

Ikke bare er Oslo en liten, stygg tulleby, som ikke har noe spesielt med seg, men det finnes i tillegg mer enn nok vakre, store og unike byer i Europa.

Det var antageligvis henvisning til aprilspøken i fjor: http://gamer.no/nyhet//grand_theft_auto:_o...il_hosten/14441

Lenke til kommentar
kjipt at nye gta er eksklusivt til ps3. da må jeg kjøpe den og :( har allerede x360. kunne ønske det kom til den og samtidig.

5452209[/snapback]

Ufattelig at du greier å ta det for å være bekreftet at det er PS3-ekslusivt når bladet som selv skrev det sier det er bare spekulasjon.

 

Spillet kommer garantert til Xbox360. Rockstar gir ikke opp en så stor del av spillmarkedet bare for å være ps3-ekslusive.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...