Gå til innhold

Nye Tom Clancy-spill på vei (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg kommer jo Rainbow Six: Lockdown til PC snart, som faktisk ser ut til å bli minst like bra som 3'ern. Tidligere fryktet jeg at det kunne bli drittdårlig (spesielt etter at konsollversjonen av spillet - som sugde hardt - kom).

Nå begynner jeg å bli temmelig sikker på at RS4 kan bli veldig bra, blant annet etter å ha lest sniktitten til Gamespot. De syntes også at konsollversjonen sugde, men skal man tro det de skriver har visst Ubi og Red Storm nesten begynt fra scratch med PC-versjonen. Den har mye bedre grafikk, kontrollsystemet er helt annerledes, og det skal bli like taktisk som 3'ern. Med anrde ord langt ifra en direkte porting. :)

Lenke til kommentar
De syntes også at konsollversjonen sugde, men skal man tro det de skriver har visst Ubi og Red Storm nesten begynt fra scratch med PC-versjonen. Den har mye bedre grafikk, kontrollsystemet er helt annerledes, og det skal bli like taktisk som 3'ern. Med anrde ord langt ifra en direkte porting.

 

Du gjorde nettopp dagen min MYE bedre :fun:

Endret av blackninja
Lenke til kommentar
det mest fullstendige Rainbow Six-spillet så langt, og spillet markerer en tilbakevending til franchisens røtter ved å reintrodusere det dype taktiske gameplayet som gjorde serien populær.

 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, men at det der ikke er sant kan du banne på.

 

Men hvis de har laget lockdown på nytt til pc som MeTa][iC sier blir jeg en veldig glad mann, for større skuffelse enn lockdown til xbox har jeg ikke opplevd siden...ghost recon 2.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...