Gå til innhold

Creative lanserer Zen Vision:M


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den rett og slett er vakker. Så den på Creatives hjemmesider for litt siden.

 

Virker som en super spiller. Bare tocuhpaden er ok, og ikke oversensitiv, slik som de forrige.

Mange store fordeler og. Merk store. :)

30 GB, FM-radio, fargeskjerm m.m.

 

Skal vurderes ved kjøp av spiller.

Lenke til kommentar
Jeg er kasnkje gammeldags, men ser ikke helt den enorme nytten av video og bildestøtte på en slik ekkel liten skjerm. Greit nok om det ikke koster noe særlig ekstra, men her virker det jo som den blr ganske klumpete.

 

AtW

5284956[/snapback]

Nå har vel Apple ekstrautstyr for å overføre bildeshow/video til ekstern skjerm, vet ikke om Creative har dette, men da er det hvertfall noe mer vits i det. Det kan jo også være gøy å se en film på bussen/toget/etc, men ville neppe gjort det selv :) Alt i alt har jeg selv ikke brukt for hverken dette, FM radio, kamera eller spill i MP3 spilleren. Når det er sagt er det vel en kjennsgjerning at mange av disse funksjonene er ting produsentene putter i spillerne for å gi PR folket noe å selge...

Lenke til kommentar
Jeg er kasnkje gammeldags, men ser ikke helt den enorme nytten av video og bildestøtte på en slik ekkel liten skjerm. Greit nok om det ikke koster noe særlig ekstra, men her virker det jo som den blr ganske klumpete.

 

AtW

5284956[/snapback]

 

Du kjører kanskje ikke så mye t-bane eller tog?

 

Synd den er såpass mye større enn iPod, men ellers virker den jo ganske grei (med tanke på xvid-støtte).

Lenke til kommentar
Jeg er kasnkje gammeldags, men ser ikke helt den enorme nytten av video og bildestøtte på en slik ekkel liten skjerm. Greit nok om det ikke koster noe særlig ekstra, men her virker det jo som den blr ganske klumpete.

 

AtW

5284956[/snapback]

 

Du kjører kanskje ikke så mye t-bane eller tog?

 

Synd den er såpass mye større enn iPod, men ellers virker den jo ganske grei (med tanke på xvid-støtte).

5285121[/snapback]

 

Kjører ikke så mye nå lenger, men kjørte endel i mine yngre dager, sove, lese spille PSP e.l er alle høyere på prioriteringslista for meg enn å se på film på en mini-skjerm. Og det med å koble den til tv er forsåvidt greit nok, så slipper man å brenne ut divx. Så jeg skal være med på at det er en nyttefunksjon.

 

AtW

Lenke til kommentar
Uten at jeg klager på hardware'en så burde creative tenke på designet en gang til. Den greia ser virkelig ikke bra ut. De burde gå vekk fra Ipod-designet og heller satse på noe nytt. (apple-design er i min mening ikke det beste)

5285264[/snapback]

Tror også Creative må komme med noe bedre dersom de har ett reelt ønske om å konkurrere med Apple, dvs skape sin egen identitet. For meg virker det som Creative er i litt identitetskrise mht MP3 spillerne sine. Uansett er egentlig ikke det problemet i seg selv, men jeg tror vel situasjonen i dag er at folk som kjøper f.eks Creative kjøper Creative fordi de misliker Apple, synes iPod er for dyr eller mangler ett eller annet, men det er den bevisste delen av kjøperne. Resten skal ha iPod, men ender kanskje opp med Zen eller liknende fordi den lokale sjappa var utsolgt for iPod eller fordi "selgeren mente at den var utrolig mye bedre". Uansett stjeler de neppe store mengder kunder fra Apple på denne måten, men blir heller ett alibi for Apple sin stilling i dette markedet.

 

Ett annet moment som sikkert mange her ser på som negativt, men som markedsmessig nok er ett skikkelig sjakktriks er iTunes. Her har du 2 grupper(slik jeg ser det); en gruppe som har iPod og som kjøper musikk til denne og forteller andre om det og en annen gruppe som har lastet ned iTunes for å kjøpe musikk. Den siste gruppen er nesten garanterte iPod kunder ettersom det "er så utrolig greit å bruke iPod mot iTunes" og gjøre musikken du har kjøpt "bærbar" uten stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...