Gå til innhold

Screamo, hardcore og emo


Anonym5656

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

razor bios

point of no return

hjertesorg

guantanamo bay

dominic

beyond pink

outbreak

another year

mässmörd

silence the foe

insense

showdown

aktiv dödshjälp

horse the band

the first step

damage control

siste dagers helvete

death is not glamorous

diehard youth

nothing gold can stay

turn cold

between us

ak47

champion

judge

gorilla biscuits

holding on

iou

mental

modern life is war

tiebreak

 

 

 

 

heh...

Lenke til kommentar

Ja!! Elsker denne sjangeren :D

Jeg er evig Screamo fan!

 

Anbefaler deg å sjekke ut Myspace

 

Når du er innlogga der så søker du etter Rocky Denis som er en gjeng fra Chicago som lager utrolig bra screamo.. er med tiden blitt gode kompiser så om du skal ha cd så kontakt meg :p

 

Sjekk også ut God Forbid.. De er en litt mer ekstrem type screamo og ligger vel igrunn litt utenfor sjangeren..

 

Kunne nevnt flere tusen band, men er liksom ikke engasjert nok til å gjøre det for øyeblikket ;)

 

Edit: Ingen som har nevnt Trivium? Er bedre enn Atreyu :w00t:

Endret av HiTeCk
Lenke til kommentar

har var det fint lite som hadde med emo/screamo å gjøre...med unntak av Rise Against.

 

dette får meg til å lure på om man da skal nevne band likt de som er lista opp, eller om man skal nevne virkelige emo-/screamband...ikke vet jeg, men for den med noe interesse så kan man rulle opp fra Rise Against, Rites of Spring, Indian Summer osv...og se hvor man ender.

 

Edit: snakk om å være sveisblind på en søndag...det står Rise Against, men klarte å lese det som Minor Threat...ikke spør hvordan, men ja, bakfull.

 

...så, bytt ut Rise Against med Minor Threat i avsnitt 2 og gi blaffen i at jeg nevnte det i avsnitt 1, siden Rise Against heller ikke er emo.

Endret av Legion
Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt verken Refused eller JR Ewing. Siste plata til JR går litt vekk fra røttene, mens forrige plate Ride Paranoia er noe av det beste screamo-greiene ever..

 

Refused er også sinnsykt bra, selv om det er litt vanskelig å båssette. Sjekk ut "The Shape of Punk to Come", imho en av verdens desidert beste plater. Antikapitalisme blanda med sinnsykt sexy hardcore. Vanvittig konge..

 

Kaospilot bør også nevnes. Plata er vanskelig å få tak i, men kan kjøpes fra hjemmesiden deres. Norsk band, hakket mer kompromissløst enn JR Ewing, og vanvittig tøft!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...