Gå til innhold

SMS på armen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt! Da er det eneste vi mangler: Stor skjerm på armen og utfoldbart QWERTY-tastatur. Og, kanskje de skulle integrert resten av telefonen på armen :p Da slipper man jo å ha den i lomma. :)

 

Noen tenker sikkert at det vil bli utrolig ubehagelig å ha underarmen opp mot øret, men det løser vi lett: Bundle et trådløst hodesett med armtelefonen. Smart? :D

 

Jeg ser for meg noe som kan ha hentet inspirasjon fra NEC Razr, Qtek 9000, og Nokia 9300 Communicator på armen.

Lenke til kommentar
Hmmm... Kjekt for de med trange lummer og store mobiler :p

Hehe, må se og få kjøpt en sånn til broren min med en gang den kommer ut.

Han elsker trange jeans og store mobiltelefoner! Ser så dumt ut når det ringer!

*ring* *muff, fikle, rote, isj, ååh, der, ja, jess, ååh*

 

Han har til opplysning 7600.

Lenke til kommentar
Morsomt! Da er det eneste vi mangler: Stor skjerm på armen og utfoldbart QWERTY-tastatur. Og, kanskje de skulle integrert resten av telefonen på armen :p Da slipper man jo å ha den i lomma. :)

får meg til å tenke ett designsett som motorola fikk laga en gang.

 

løst kamera, handsfree, skjerm på armen og en pda/mobil i lomma.

 

alt prata via bluetooth.

 

hmm, ta tastaturet til p910, brett det over klokka når ikke i bruk og putt en liten skjerm bakpå som bare viser hva tiden er.

 

når det så dukker opp en melding eller noe er det bare å brette tastaturet ned, lese meldinga og skrive ett svar.

 

eller kansje det bør brettes til siden av skjermen? slik at en kan holde rundt armen og bruke tommelen til å skrive?

 

sleng på nummertaster og putt handsfreeen i øra og en vil ikke trenge å finne fram mobilen når det ringer :p

 

hmm, kansje gi ut en mp3 spiller med bluetooth innebygget. sleng på noen musikknapper på klokka og pass på at handsfree støtter den nye musikkprofilen ;)

 

mulighetene er mange. plassen er begrenset...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...