Gå til innhold

Ingen S.T.A.L.K.E.R. før 2006 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forhåpentligvis kan man si det samme om S.T.A.L.K.E.R., som nå er utsatt igjen.

er litt feil å skrive at stalker er utsatt igjen med tanke på at det er lenge sidan stalker hadde ein utgivelsedato, og at dei no går for den kjente "when it's done" strategien.

 

Så lenge de fòrer oss med screens, filmer og plots i ny og ne, så holdes interessen ved like.

GSC har planer om kome med ein del nye ting under German Games Convention som er 18-21 august. så då får vi forhåpentlegvis ein god bit eller to.

Lenke til kommentar

Dette kan da aldri gå bra. Først presenterer de ideen om et banebrytende spill med fet fysikk og grafikk. Og det hadde det sikkert vært hadde det kommet på tida. Andre spillutviklere venter ikke akkurat på at STALKER skal komme før de slipper sitt så jeg er redd spillets endelige versjon havner i den endeløse rekken av hyper.. :(

Lenke til kommentar
Dette kan da aldri gå bra. Først presenterer de ideen om et banebrytende spill med fet fysikk og grafikk. Og det hadde det sikkert vært hadde det kommet på tida. Andre spillutviklere venter ikke akkurat på at STALKER skal komme før de slipper sitt så jeg er redd spillets endelige versjon havner i den endeløse rekken av hyper.. :(

Mest sannsynlig så blir det slik..

Lenke til kommentar
Forhåpentligvis kan man si det samme om S.T.A.L.K.E.R., som nå er utsatt igjen.

er litt feil å skrive at stalker er utsatt igjen med tanke på at det er lenge sidan stalker hadde ein utgivelsedato, og at dei no går for den kjente "when it's done" strategien.

Selv om det er lenge siden de gikk ut med en konkret dato, og senere ikke overholdt den, så har både THQ og GSC Game World gått ut med henholdsvis september og "slutten av året" som ønskede mål. Man kan like fullt kalle det en utsettelse, enten det er en spesifikk dato, eller de offisielle målene, som blir forandret. At de fra nå av ønsker å jobbe etter "kommer når det er ferdig"-strategien, er fornuftig nok.

Lenke til kommentar
Hørte jeg noen si Duke Nukem? :)

 

Eller er det enda flere slike spill.

 

Pray er vel kanskje en av dem

Han mente nok DUke Nukem (Forever) ja. :)

 

Forresten synes jeg ikke det er noen bombe at spillet ble utsatt.

Faktisk så trodde jeg at STALKER allerede hadde vært utsatt til 2006 da jeg så denne artikkelen. :p

 

BTW: Er Prey et sånn utsatt-veldig-mye-spill?

Lenke til kommentar

Prey var jo under utvikling for gud veit hvor mange år siden. Var vel presentert første gang på samme tid som de første 3d-kortene ble presentert. Men utviklingen ble vel kanselert etter en hvis tid, og nå kommer det vil igjen på et annet firmas grafikkmotor.

 

Orginalt lagde det masse oppmerksomhet, men det ble vel så komplisert at det tok livet av seg selv. Mener å huske at man skulle kunne lagge "tunneler" eller portaler mellom forskjellige steder. Men til motsetnig til slik det er gjort i dag skulle 3d-verdenen forsette slik at man kunne skyte andre gjennom en slik protal, selv om man befant seg et annet sted. (kanksje litt knotete forklart, men håper dere skjønner den :) ) Så spillet lovte ihvertfall så mye at det gikk litt i stå, og etter hvert ble kanselert.

Lenke til kommentar

Tror nok det at ventingen blir verd det. Selv om betaen var masse bugs i så var det utrolig gøyt å leke seg med betaen.Med all den utsettelsen så skal mann "kanskje" ikke se bort ifra at dette blir det mest perfekte spillet til dags dato.(less bugs that is) eller skal jeg si neste år.hehe

Lenke til kommentar
HaHa  :whistle:  Begynner og minne om HL2 dette..

Half-Life 2 ble bare utsatt 1 gang såvidt jeg vet, og utsettelsen varte nesten 1 år. Stalker har derimot blitt utsatt utallige ganger.

Egentlig ikke. Som ttt sa, så er det veldig sjelden at de har satt noen bestemt dato for release. Nå når de sier at spillet ikke kommer før 2006, betyr jo ikke dette at de har utsatt det IGJEN.

Den datoen som ble satt ble jo fjernet, og siden da har det ikke vært noen offisiell dato, så dette er jo liksom bare en "videreføring" av denne utsettelsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...