Gå til innhold

iPod-hodesett uten tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har aldri vært noe bra lyd på hodetelefonene som Apple har til iPod, jeg tror ikke at denne har noe god futt i seg heller. Og den prisen :no:

 

Kjøper heller noe som har samme pris, bedre lyd og har en ledning (bryr meg lite om den har ledning eller ikke)

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Blutetooth-adapteret koples til iPod-en gjennom hodesettuttaket, og veier kun 28 gram. Selve hodesettet veier inn på 90 gram, og kan benyttes på alle iPod-er med en dock connector.

Når jeg leste overskriften så tenkte jeg med en gang "sikkert noe kun-for-iPod-greier". Men blåtann og tilkobling til den vanlige hodetelefonutgangen (mini jack ?) tyder jo på at den kan brukes til hvilke mp3-spillere som helst, og da begynner det å bli interessant for enkelte (om lydkvaliteten holder mål i forhold til prisen selvsagt).

Lenke til kommentar
Blutetooth-adapteret koples til iPod-en gjennom hodesettuttaket, og veier kun 28 gram. Selve hodesettet veier inn på 90 gram, og kan benyttes på alle iPod-er med en dock connector.

Når jeg leste overskriften så tenkte jeg med en gang "sikkert noe kun-for-iPod-greier". Men blåtann og tilkobling til den vanlige hodetelefonutgangen (mini jack ?) tyder jo på at den kan brukes til hvilke mp3-spillere som helst, og da begynner det å bli interessant for enkelte (om lydkvaliteten holder mål i forhold til prisen selvsagt).

Det bruker vel sannsynligvis den egne ipod-inngangen ved siden av minijacken...

Lenke til kommentar

It's me: Hvis det stemmer så er det veldig skuffende. Da betyr det at det ikke er noe vits i å beholde dette settet når iPoden byttes ut med noen annet om noen få år. Det vil også begrense kjøpegruppen betraktelig ved å utelukke alle de som har spillere fra andre enn Apple. Dette kopper på toppen av at man må kjøpe iTunes-musikken sin på nytt ved neste oppgradering. (Nå vet jeg ikke om iTunes kan brukes med Linux, men jeg frykter at det ikke kan det. Hvis det stemmer så utelukker det ennå flere kjøpere).

Lenke til kommentar
It's me: Hvis det stemmer så er det veldig skuffende. Da betyr det at det ikke er noe vits i å beholde dette settet når iPoden byttes ut med noen annet om noen få år. Det vil også begrense kjøpegruppen betraktelig ved å utelukke alle de som har spillere fra andre enn Apple. Dette kopper på toppen av at man må kjøpe iTunes-musikken sin på nytt ved neste oppgradering. (Nå vet jeg ikke om iTunes kan brukes med Linux, men jeg frykter at det ikke kan det. Hvis det stemmer så utelukker det ennå flere kjøpere).

lwh6.jpg

 

Ser sånn ut :no:

 

Kabelen plager ikkje meg stort. Hadde ikkje iPoden blitt 50% større, settet vært designet for å ha over hovudet og prisen ikkje vært spinnvill hadde eg kanskje vurdert det.

Lenke til kommentar
Det bruker vel sannsynligvis den egne ipod-inngangen ved siden av minijacken...

Jeg har ingen iPod men ser ut som det er en liten dings ved siden av jacken her ja.

 

Ellers får Logitech Wireless Headphones for iPod, meget bra review fra mp3.com.

Lyden er bra og ingen hiss høres. Jeg har ventet leeenge på bra trådløse

hodetelefoner til MP3 spillere! Jeg hater ledninger og ofrer faktisk litt lydkvalitet

for å slippe ledningen.. Har tidligere sett på TDK sin Mojo1 som er helt uten

ledninger og MP3 spilleren er inne i selve hodetelefonen :thumbup:

 

Lurer også litt på om dette er akkurat samme Logitech produkt som nevnt over,

bare sort farge? Men det står til MP3 spiller generelt her, ikke kun iPod også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...