Gå til innhold

Lian Li - ikke bare kabinetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium?

Ja det og(ka være plast el den "innramma" delen?). Men det virka ikke noe stabilt ut det designet. Defentlig ikke ne jeg skal skaffe meg.

sku ikke hunden på hårene..

 

ett lian li kabinett ser ikke særlig stabilt ut.. men jett om det er..

 

Prisen blir neppe å være noe å hoppe i take for heller.

Lenke til kommentar
Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium?

Det skal følge med en lærplate som man kan legge armene på.

Alu virker jo som ett enda teitere materiale å lage skrivebord i enn kabinett, trenger ekstra plate til hendene? Hva med riper og slikt? Er jo veldig lett å ripe opp alu.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nå er det vel bare et tidsspørsmål før man også får skrivebord med transparente sidedører, neonlys og vannkjøling. Og når det kommer en ny standard for minnebrikker, så blir man pent nødt til å oppgradere (les: hive og kjøpe nytt) skrivebordet. Da finnes den i en titanfarget utgave, som igjen betyr at du må reinnrede hele kåken for å matche :tease:

Endret av NiteEye
Lenke til kommentar
Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium?
Det skal følge med en lærplate som man kan legge armene på.
Alu virker jo som ett enda teitere materiale å lage skrivebord i enn kabinett, trenger ekstra plate til hendene? Hva med riper og slikt? Er jo veldig lett å ripe opp alu.

Det er bare å bruke en hard lakk og evt herde overflaten. JEg tror ikke det skal være noe stort problem. (Man lager jo båtskrog i Al uten at tiper bruker å bli noe større problem enn for stålskrog. Samme med biler..)

 

Men uavhengig av det poenget så synes jeg også Al er et dårlig egnet materiale for et skrivebord på grunn av varmeledningsevnen. Det kommer til å bli iskalt, selv med overdekke av lær eller plast.

 

Prisen på rundt 30.000kr gjør vel dette mer til et moteprodukt enn noe annet. Nesten som å kjøpe Bang Olufsen utstyr eller Gucci klær i stedet for teknisk like bra produkter fra andre til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Har det hevingsmuligheter det bordet? Kommer antakelig til å gå for ett hevbart skrivebord neste gang jeg kjøper ett, bra for helsa.

 

AtW

Ser for meg ut som man kan stille høyden på beina.

 

 

Lite interessant bord for meg dette. Kald aluminium som blir stripete på 1-2-3. Mildt sagt svindyrt også. Nei, er glad i min gode, romslige pult fra IKEA jeg :)

Lenke til kommentar
Har det hevingsmuligheter det bordet? Kommer antakelig til å gå for ett hevbart skrivebord neste gang jeg kjøper ett, bra for helsa.

 

AtW

Ser for meg ut som man kan stille høyden på beina.

 

 

Lite interessant bord for meg dette. Kald aluminium som blir stripete på 1-2-3. Mildt sagt svindyrt også. Nei, er glad i min gode, romslige pult fra IKEA jeg :)

Jo, men tenkte mer på en liten motor, så du kan stå å arbeide iblant.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...