Gå til innhold

Dine Urørte tips

pgdx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På nrk.nos Urørt-prosjektside ligger det i dag mangfoldige perler av god musikk. Problemet er at det også ligger utrolig mye musikk av meget laber kvalitet. For å få frem de musikerne som virkelig produserer noe bra, vil jeg derfor at vi lager tråd der vi anbefaler våre favoritter. På den måten er det litt enklere å sortere ut god musikk.

Edit: Denne tråden var i utgangspunktet kun en tråd der jeg valgte å anbefale Langhåra Popfaen, så herr HalTans utsagn er per nå ikke helt gyldig. Han kan selvsagt velge å stå på sitt, ettersom jeg faktisk har valgt å anbefale min brors band, Rockatansky, og hvis dere ikke vil ha noe av at man anbefaler venner og familie på grunn av mangel på nøytralitet, trenger dere ikke laste ned noe av dem.

Endret av drange_net
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere Dranger er flinke til å promotere dere selv.

Er ist keine Drange. Hadde jeg skulle promotert meg selv eller noen av mine brødre, hadde jeg ikke lagt ut link til en herr Lindseth. ;)

Skrevet

Vel, HalTan... Morsom tekst, det skal de ha for, men for å si det sånn.... Stilen var ikke helt kompatibel med hodet mitt... ;)

Skrevet (endret)

• Evolution Denied Knallk00l prog-dømetall.
  • Mörkegjemsel :green:
    Få med deg teksten på "Mørkjegjemsel i et råttent hus uten vinduer"!1one Låta er i tillegg knalltøff!

Har ikkje tulla rundt på Urørt sidan i sommar, trur eg, så dette er vel det nyaste eg hugsar å ha funne. =/

Endret av Satrucci_
  • 1 år senere...
Skrevet (endret)
The Apple Falls
Inspirert av den mørke og mer eksperimentelle siden av rocken fra slutten av 60-tallet, og frem til i dag. Intense stemninger, et maskinelt groove, repeterende melodilinjer og svevende gitarbilder.
Endret av Undertow
Skrevet (endret)

Jay - Alt før mæ

Dere kan finne den selv :) kongelåt, med kongebeat

Edit: dere kan også skjekke ut TubaTechno og Watertechno ;)

Deilig tuba, og vanntechno ;)

Endret av complexity

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...