Gå til innhold

TEST: Samsung SyncMaster 710T


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget god og utfyllende test :thumbup:

 

Har to spørsmål: Hvordan er denne skjermen i forhold til NEC1760NX? Hvilken av disse skjermene (eller andre?) ville du annbefale innenfor følgende bruksområder: Spill, film, foto, vanlig kontorbruk og surfing.

 

EDIT: Skriveleif

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Flott test! Hadde ventet på denne. Må si at jeg ikke er overrasket over resultatet.

 

Det har jo vært diskutert litt rundt denne skjermen, jeg synes det er bra at Samsung gjør fremskritt på design og menyer, men de må konsentrere seg om selve skjermen på kommende modeller, det er jo det som er førsteprioritert når folk skal kjøpe LCD. Svart må være svart over hele skjermen også helt ut i kantene...Nytter ikke å komme med noe som toner seg ut til grått eller vrenger til andre farger langs rammen.

Lenke til kommentar
Flott test! Hadde ventet på denne. Må si at jeg ikke er overrasket over resultatet.

 

Det har jo vært diskutert litt rundt denne skjermen, jeg synes det er bra at Samsung gjør fremskritt på design og menyer, men de må konsentrere seg om selve skjermen på kommende modeller, det er jo det som er førsteprioritert når folk skal kjøpe LCD. Svart må være svart over hele skjermen også helt ut i kantene...Nytter ikke å komme med noe som toner seg ut til grått eller vrenger til andre farger langs rammen.

Han sier jo i testen at denne er mye bedre til spilling enn 173t, og dermed virker den for meg som en mye bedre allround skjerm enn 173t på tross av at fargene er litt mer blasse. Så det blir vel feil å si at panelene ikke utvikles noe. Nå venter jeg bare på testen av 910t :)

Lenke til kommentar

Jeg skal rett og slett være så ærlig at jeg ikke tør sammenligne disse to skjermene. Det er lenge siden 1760NX, og disse er såpass close at jeg ikke tar sjansen på en vurdering ut fra hukommelsen. Har en halvveis avtale om å få inn 1760NX til en dybdetest på høsten, men før den tid tør jeg ikke trekke noen konklusjon :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...