Gå til innhold

EA kunngjør Need for Speed: Underground 2 (PC/PS2/Xbox/GC/GBA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser ut til å bli litt mere Street Legal inspirert gameplay nå, det er bra...håper bare de ikke har prøvd og kopier flere aspekter ved det spillet :\

Enig i at det hørtes litt Street Legal ut, men jeg synes derimot at de burde hente mer fra de spillene. Både styling og trimming er bedre gjennomført i Street Legal, langt større frihet, og du gjør ting selv i større grad.

 

Typisk at det reklameres med antall mulige kombinasjoner. Det er jo bare vås. Det er ikke mange gjenstander du trenger å kunne velge mellom før antall kombinasjoner blir veldig høyt, men det trenger ikke bety at du føler du har stor frihet til å skape bilen slik du selv vil.

Lenke til kommentar

Håper de fikser ettpar ting fra NFSU da

 

- Hva er liksom poenget med glinsende asfalt som ser islagt/våt ut uten å være det, irriterende og unødvendig, gir dårligere oversikt.

 

- Automatgir burde få mye bedre akselerering, så slappt som det er i NFSU så går det ikke ann å kjøre med automatgir så hva er poenget med å ha valget?

 

- "Reset" for å få bilen tilbake på veien, bør funke umiddelbart istedenfor å se bilen fly gjennom luften i 15 sekunder i slow motion.

 

- Bedre menyer og autosave når man velger "Quit to windows".

 

- De burde la folk som faktisk har peil på biler få en finger med i spillet for å si det sånn, ikke bare en som kjører litt for å spille inn ettpar filmklipp.

 

Jeg setter høy forventning til NFSU II, har VELDIG lyst til å maile dem, men jeg tviler sterkt på at EA games bryr seg...De er litt "Elkjøp" og lager det de vil uten å se seg tilbake eller bry seg så alt for mye.

Lenke til kommentar
Jeg setter høy forventning til NFSU II, har VELDIG lyst til å maile dem, men jeg tviler sterkt på at EA games bryr seg...De er litt "Elkjøp" og lager det de vil uten å se seg tilbake eller bry seg så alt for mye.

Vel, hvis mange sender mail, med mange gode og lignende ideer, så skal du ikke se bort i fra at de ser på akkurat disse.

 

De burde hvertfall det. Jeg vet Blizzard er flinke til å gjøre ting med feedbacken de får. Og det er sikkert andre selskap der ute med litt respekt for seg selv som gjør det samme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...