Gå til innhold

FEATURE: Her er spillene Andreas gleder seg mest til i 2021


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mass Effect uten tvil! Gleder meg til gjensynet med Shepard og gjengen. Prøvde versjonen som er på Origin for en stund tilbake, men det var så latterlig dårlig kvalitet på porten at jeg ga opp. Krysser fingrene for at denne versjonen stiller sterkere.

Håper dere anmelder det når det kommer, selv om det er en remake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en remaster, ikke remake. Remake er laget 100% fra bunnen igjen, slik som Black Mesa. Remaster er slik som for eksempel Uncharted 1-3 på PS4, bedre teksturer, høyere oppløsning, bedre bildeflyt, bedre belysning, men i bunn og grunn akkurat samme spill med mest sannsynlig minimal forsjell på omgivelser, kanskje litt ekstra gressdetaljer om utviklerne er generøse.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Dragon Age: Inquisition får så mye pepper.
Historiene og karakterene var helt fantastiske i min mening. Dorian er vel til dags dato en av mine favoritt spillkarakterer noensinne.
Det eneste jeg trekker det ned på er designmessige avgjørelser. Som f.eks. den beige Skyhold-pysjen og hvor begrenset det er med antall spells/skills du kan bruke.


Førstnevnte er bare merkelig. Sistnevnte er en begrensning pga antallet knapper på en konsoll.
Spilte selv på PC og var frustrert over hvor få spells min Mage faktisk kunne benytte seg av.


Skjønner ikke hvorfor de ikke brukte et "hjul" som du åpner, som gir plass til flere spells/skills. Time slow-down eller time stop effekter ved bruk av det hjulet kunne vært mulige alternativer som hadde gjort det mulig å bruke mange spells også på en konsoll. Som hadde gjort at den kunstige begrensningen ikke hadde vært til stede på en PC heller.

Endret av Randalf the Black
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...