Gå til innhold

– Nytt Knights of the Old Republic-spill på vei, men ikke fra EA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke uventa at BioWare ikke er involvert, de sa selv når de startet med Dragon Age og Mass Effect at de ikke ville gjøre lisens produkter lenger for det holder hva man kan gjøre med historien tilbake.

Jeg håper det er en underdog, kanskje Archetype, som er startet av en gruppe eks Bioware folk, deriblant Drew Karpyshyn som skrev Kotor og de første Mass Effect, samt en del Star Wars bøker. Eneste sagt om studio så langt er at de jobber med et Sci-fi RPG.

Endret av Akrabra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sjansen for at Chris Avellone får jobbe med en ny KOTOR er vel ekstremt lav, dessverre, så spiller nok ikke så stor rolle hvem som lager dette, men at det ikke er Bioware er i alle fall veldig bra.

CD Project Red hadde vært et interessant valg, selv om jeg kunne tenkt meg at det var et studio som faktisk lager rollespill som fikk oppdraget. Er vel nesten bare Obsidian og Larian som gjør det nå for tiden av større studioer, men Obsidian virker å ha mistet de som kunne skrive historier, og Larian har aldri hatt det, dessverre.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar
radiohodet skrev (2 timer siden):

Sjansen for at Chris Avellone får jobbe med en ny KOTOR er vel ekstremt lav, dessverre, så spiller nok ikke så stor rolle hvem som lager dette, men at det ikke er Bioware er i alle fall veldig bra.

CD Project Red hadde vært et interessant valg, selv om jeg kunne tenkt meg at det var et studio som faktisk lager rollespill som fikk oppdraget. Er vel nesten bare Obsidian og Larian som gjør det nå for tiden av større studioer, men Obsidian virker å ha mistet de som kunne skrive historier, og Larian har aldri hatt det, dessverre.

Vet ikke om Chris Avellone jobber lenger etter det som skjedde i fjor. Ikke hørt ett pip om mannen siden. Det sagt så likte jeg ikke han sin dekonstruering av Star Wars noe særlig. Er i grunnen det han gjør med alt han får tak i av lisenser, eller prosjekter han har jobbet på ellers. Tror han får for mye kred for mye av det han jobbet på, spesielt New Vegas der han ikke engang var lead writer eller designer.

Skal ikke ta bort fra arbeidet han har gjort. Vært med å skrevet noe av det bedre spill som medium har og by på.

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Civilix skrev (35 minutter siden):

Hadde ikke hatt noe imot det om det var obsidian som fikk det, de har vel ett stort uannonsert prosjekt.

Det hadde vært perfekt. 

Lenke til kommentar
Kenny Bones skrev (På 25.1.2021 den 8.42):

Ryktene sier det er CD Projekt Red som har fått prosjektet. Det må ha vært bestemt lenge før Cyberpunk ble lansert vil jeg anta.

Jeg vedder mye på at de ryktene ikke stemmer.CD projekt er ikke store nok til å holde på med to prosjekter på en gang, de har MYE å rydde opp i med Cyperpunk i lang tid fremover. Hadde de hyret inn masse ekstra folk for å jobbe på ett spill til hadde det kommet ut for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...