Gå til innhold

Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der er jeg faktisk enig. Spilte aldri originalen men kjøpte nyversjonen ifjor og klarte aldri å bli hektet. La det fra meg etter en 3-4 timers spill og har aldri blitt spilt igjen.

At det er er bra spill tviler jeg ikke på, men det er garantert ikke for alle.

Lenke til kommentar

-----

+Tåka

-----

- Ja, det var/er mye "Rinse and Repeat" i det spillet.

Men "Shadow of the Colossus" er langt i fra det eneste spillet som lider av det fenomenet.

-----

Det var Gameplay-biten, men så har man jo også History-biten da som faktisk gir spillet mer mål og mening.

-----

Dog smak er høyst subjektivt...

-----

Lenke til kommentar
15 hours ago, Iki said:

Et spill med bare 17 fiender.

Fult av hemmeligheter.

Skjulte mekanikker.

En enorm verden som tar timer å reise gjennom.

Fantastisk grafikk, fantastisk musikk, og en fantastisk historie.

Det er også et new game + system.

Som sagt, det er ikke for alle.
En enorm, men veldig tom, verden som tar timevis og resie gjennom er ikke hva mannge vil kalle en fin opplevelse.

Grafikken er bra, men slettes ikke fantastisk, og historien er så som så. Ikke spesielt original.

Jeg kom meg gjennom spillet, men det er absolutt ikke det mest minneverdige jeg har spilt.

Lenke til kommentar
Borgelin skrev (2 timer siden):

Som sagt, det er ikke for alle.
En enorm, men veldig tom, verden som tar timevis og resie gjennom er ikke hva mannge vil kalle en fin opplevelse.

Grafikken er bra, men slettes ikke fantastisk, og historien er så som så. Ikke spesielt original.

Jeg kom meg gjennom spillet, men det er absolutt ikke det mest minneverdige jeg har spilt.

Det er da merkelig.

Verden er ikke tom, så lenge man ser seg om.

Det er hemmeligheter spredt rundt omkring, liv og annet som du kan bruke.

Grafikken er på høyde med de beste spillene vi har for tiden, gow, Horizon, osv. Det originale spillet var enda mer utrolig for sin tidsperiode.

Kan ikke si jeg har spilt mange spill med lignende historier, det hadde vært noe om Mario absorberte sjelen til bowser for å gjøre gud glad nok til å redde peach.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...