Gå til innhold

Medal of Honor gjenoppstår i virtuell virkelighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg helt vanvittig mye til dette spillet, det ser knallbra ut! I følge Tested så har de jobbet med dette spillet i over 3 år og singleplayer kampanjen skal visstnok vare mellom 10-12 timer.

 

Ser ut som en oppskrift på spysyken.

Om dette er ditt første VR-spill med smooth locomotion så vil det nok være kvalmende i begynnelsen ja. Om man derimot har noen titalls timers erfaring med VR (eller flere hundre slik som jeg og flere av vennene mine har) så er smooth locomotion null problem.

Endret av Skurtnilsen
Lenke til kommentar

for de 10 personene som kommer til å kjøpe det er det sikkert fint :p

lol... jeg har 6 venner med enten Vive eller Rift. Inkludert meg så er vi oppe i 7 salg allerede. Det ble solgt omtrent 5.5 millioner VR headsets i 2018 og det forventes å selges 7 millioner nye headsets i år. Tror dette spillet kommer til å selge litt mer enn bare 10 kopier  :tease:

 

https://www.tomshardware.com/news/vr-ar-market-sales-research-idc,39755.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra! Vi trenger de store merkevarene til VR som fullverdige spill utviklet kun for VR. 

 

Nå håper jeg også gamer.no tar seg bryet med å omtale noen av de andre spillene som kommer fremover til VR som ikke er basert på kjente merkevarer. Personlig synes jeg de virker mer interessante enn Medal of Honor.

 

Ute 10 oktober.

 

Ute 14 November. 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gjenopplive blir vel litt å ta i når de skal låse seg til VR. Er vel ikke der man drar for å selge mest..

Om målet var å selge mest mulig kopier fremfor å lage et innovativt produkt så ville de satset på iphone og Android. Jeg er bare glad de har valgt å bruke den ledende spillteknologien på markedet for å lage spillet så bra som mulig fremfor å appellere til the lowest common denominator.

 

Det er fascinerende hvor mye sour grapes mentalitet det er ute blant folk som ikke har mulighet til å spille VR enda. Det minner om den bitre konsollkrigen fra gamle dager.

post-486735-0-05842900-1569521189_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gjenopplive blir vel litt å ta i når de skal låse seg til VR. Er vel ikke der man drar for å selge mest..

Om målet var å selge mest mulig kopier fremfor å lage et innovativt produkt så ville de satset på iphone og Android. Jeg er bare glad de har valgt å bruke den ledende spillteknologien på markedet for å lage spillet så bra som mulig fremfor å appellere til the lowest common denominator.

 

Det er fascinerende hvor mye sour grapes mentalitet det er ute blant folk som ikke har mulighet til å spille VR enda. Det minner om den bitre konsollkrigen fra gamle dager.

Jeg har da spilt VR, og kan kan ikke si meg enig i at dette er "ledende spillteknologi". For meg virker det som om VR er noe folk forsvarer fordi de ønsker å forsvare den latterlige mengden penger de har brukt på en umoden teknologi. For mange vil en VR løsning som både er billig nok og ta liten nok plass gi en så elendig opplevelse i forhold til kostnaden, at en enkel gaming PC ville gjort langt mer nytte. Spesielt etter at jeg fikk prøvd litt mer high end VR i Tokyo, innså jeg hvor dødfødt "hjemme VR" er for den gjengse gameren.

Lenke til kommentar

Jeg har da spilt VR, og kan kan ikke si meg enig i at dette er "ledende spillteknologi". For meg virker det som om VR er noe folk forsvarer fordi de ønsker å forsvare den latterlige mengden penger de har brukt på en umoden teknologi. For mange vil en VR løsning som både er billig nok og ta liten nok plass gi en så elendig opplevelse i forhold til kostnaden, at en enkel gaming PC ville gjort langt mer nytte. Spesielt etter at jeg fikk prøvd litt mer high end VR i Tokyo, innså jeg hvor dødfødt "hjemme VR" er for den gjengse gameren.

Du aner åpenbart ikke hva du snakker om. Påstandene dine om pris og plass hadde kanskje vært riktige i 2016 men ikke nå lenger. Oculus Rift S og Oculus Quest koster litt over 4000 kroner, det er såvidt dyrere enn en PS4 Pro. Om dette er latterlige mengder med penger for deg så bør du ordne opp i privatøkonomien din lol. Disse VR headsetene bruker dessuten inside out tracking og er ikke avhengig av sensorbokser montert i veggen - og kan dermed brukes hvor som helst. Du kan bokstavelig talt skru på headsettet, sette deg i sofaen eller stelle deg på stuegulvet og begynne å game uten noe stress.

 

Og om du ikke ser at VR er ledende spillteknologi så er du blind.

Endret av Skurtnilsen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...