Gå til innhold

Seats kommende elbil er nesten identisk med VW ID.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man bytte ut nettbrettet i disse?

 

vil bare anta nei, siden det visstnok (ifølge produsentene) er spesialbygde løsninger som skal tåle de ekstreme temperaturforskjellene man opplever i bil. Og så vil jeg tro at det er litt innebygd i "hjernen" på bilen, noe som sikkert medfører at alt av garanti og whatnot forsvinner så fort man tukler med det.

Fint om jeg tar feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

vil bare anta nei, siden det visstnok (ifølge produsentene) er spesialbygde løsninger som skal tåle de ekstreme temperaturforskjellene man opplever i bil. Og så vil jeg tro at det er litt innebygd i "hjernen" på bilen, noe som sikkert medfører at alt av garanti og whatnot forsvinner så fort man tukler med det.

Fint om jeg tar feil.

Det ser ut som det knekker ganske greit hvis man laster inn lange ting uforsiktig fra bagasjeluka. Samtidig som det ikke ser veldig bra ut, og tilsvarer produkter i stadig forbedring og prisfall.

 

Ikke mye gøy å betale VW-priser for det som ser ut til å være et utdatert nettbrett i 2015 i 2030.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe stress å kjøpe delene selv, og få et annet verksted å bytte for deg, om man ikke får til slikt selv. Sånn om Møller skal ha ekstra grov pris.

Man kjøper fremdeles det som er utdatert teknologi til overpris. Det er et tilbakesteg over lyd og navigering man kan bytte ut selv. Utførelsen kan knappest kalles integrert.
Lenke til kommentar

Man kjøper fremdeles det som er utdatert teknologi til overpris. Det er et tilbakesteg over lyd og navigering man kan bytte ut selv. Utførelsen kan knappest kalles integrert.

Hva er utdatert teknologi? 

 

Skal du klage på verkstedskostnader, så er neppe Tesla referansen du burde bruke. 

Endret av oophus3do
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...