Gå til innhold

Foto

Ghost Recon Wildlands inviterer på gratisdager og to nye oppdrag

3 svar i denne tråden

#1 akelbo

akelbo

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 2 054 innlegg
  •   31. mars 2014

Skrevet 1. mai 2019 - 11:50

GRW2.300x169.jpg

Ubisoft slipper Operation Oracle denne uken.

Ghost Recon Wildlands inviterer på gratisdager og to nye oppdrag
  • 0

#2 Bedrevitern

Bedrevitern

Bruker

• Medlemmer
  • 4 innlegg
  •   3. mai 2019

Skrevet 3. mai 2019 - 14:13

Dette spillet var ganske artig, og kartellet sin oppbygging og historie var vellaget. Dessverre, var kontrollene helt jævlige, og derfor orket jeg ikke fortsette. Særlig det å kjøre er helt håpløst. Har vel blitt bortskjemt, men når standarden er satt, så er standarden satt, og i dette spillet er vi milevis under standarden.
  • 0

#3 Gunfreak

Gunfreak

Bruker

• Medlemmer
  • 26 803 innlegg
  •   27. oktober 2003

Skrevet 3. mai 2019 - 17:03

Dette spillet var ganske artig, og kartellet sin oppbygging og historie var vellaget. Dessverre, var kontrollene helt jævlige, og derfor orket jeg ikke fortsette. Særlig det å kjøre er helt håpløst. Har vel blitt bortskjemt, men når standarden er satt, så er standarden satt, og i dette spillet er vi milevis under standarden.

Har spilt det på pc i en god del timer, og syns ikke kontrollene var så jævlig, de "fikset" også på helikopter styringa i en patch, vet ikkr om du spilte før eller etter det.
  • 1

#4 Bedrevitern

Bedrevitern

Bruker

• Medlemmer
  • 4 innlegg
  •   3. mai 2019

Skrevet 6. mai 2019 - 11:43

Har spilt det på pc i en god del timer, og syns ikke kontrollene var så jævlig, de "fikset" også på helikopter styringa i en patch, vet ikkr om du spilte før eller etter det.

Jeg burde selvfølgelig nevnt at jeg spilte det på PS4.
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere