Gå til innhold

World of Warcraft Classic-innholdet vil rulles ut over tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om disse patchene da blir i gjentatte seasons av noe slag, eller om det bare rulles ut en gang og så blir på den siste permanent..

 

 

Hva er greia med å gi ut Wow-Classic på nytt sånn egentlig? Prøver de å få enda flere medlemere, eller noe sånt?

 

Moderne WoW er så annerledes fra sånn det var den gang at det er mange som foretrekker Classic, Blizzard har slitt med ulovlige private servere som emulerer Classic i lang tid og har vel nå endelig sett at det kan være en idé å gi disse spillerne en offisiell versjon.

Endret av xDominiel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om disse patchene da blir i gjentatte seasons av noe slag, eller om det bare rulles ut en gang og så blir på den siste permanent..

 

 

 

 

Moderne WoW er så annerledes fra sånn det var den gang at det er mange som foretrekker Classic, Blizzard har slitt med ulovlige private servere som emulerer Classic i lang tid og har vel nå endelig sett at det kan være en idé å gi disse spillerne en offisiell versjon.

Mange som vil ha Wow-Classic, da er jeg tyderlig hvis en av de få som ikke vil ha det. Jeg hadde likt enda mer om de gjorde noe med Warcraft seriene. Laget en slags sammle pakke av dem, eller enda bedre Warcraft IV på Ps4/Ps5. Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Lurer på om disse patchene da blir i gjentatte seasons av noe slag, eller om det bare rulles ut en gang og så blir på den siste permanent..

 

 

Det lurer jeg også på, om det vil bli server-wipes hvor man kan velge å flytte karakterene sine til en annen, eller om de vil opprette andre servere man kan flytte til for å starte på nytt osv.

Lenke til kommentar

Jojo, det er jo fint at de gjør det. Når tid skal de høre på oss som ikke ønsket Wow-Classic?

 

Føler du virkelig at Classic er 1.prioritet, tullete å syte om at de gjør dette på siden spør du meg. Det har vel aldri vært større misnøye med Retail enn nå i BFA, kanskje de lærer noe av classic prosjektet også?

Lenke til kommentar

Jojo, det er jo fint at de gjør det. Når tid skal de høre på oss som ikke ønsket Wow-Classic?

Mange som vil ha Wow-Classic, da er jeg tyderlig hvis en av de få som ikke vil ha det. Jeg hadde likt enda mer om de gjorde noe med Warcraft seriene. Laget en slags sammle pakke av dem, eller enda bedre Warcraft IV på Ps4/Ps5.

Det ser ut som du bare vil klage. Blizzard gjør ikke noe med mindre det er skikkelig gjennomtenkt og vel produsert. De har skrapet prosjekter som har gått langt tidligere.

 

De lager jo Warcraft 3 remastered nå da. Men det er ikke bra nok for du ville ha en samlepakke? Hvordan tror du WC og WC2 ville blitt mottatt i dag? Jeg hadde digget en remaster av WC2, men det gjør seg kanskje bedre som mobilspill.

 

Hvem vet hvilke andre ting de jobber med? De har ikke uendelig med resurser. Kan ikke forvente at de skal bukke for alle krav. De jobber med det de har inntrykk av at vil bli mest populært.

 

Så da kontrer jeg ønsket ditt og håper at de aldri gir ut noe til konsoll for RTS SKAL spilles på PC ;)

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Det ser ut som du bare vil klage. Blizzard gjør ikke noe med mindre det er skikkelig gjennomtenkt og vel produsert. De har skrapet prosjekter som har gått langt tidligere.

 

De lager jo Warcraft 3 remastered nå da. Men det er ikke bra nok for du ville ha en samlepakke? Hvordan tror du WC og WC2 ville blitt mottatt i dag? Jeg hadde digget en remaster av WC2, men det gjør seg kanskje bedre som mobilspill.

 

Hvem vet hvilke andre ting de jobber med? De har ikke uendelig med resurser. Kan ikke forvente at de skal bukke for alle krav. De jobber med det de har inntrykk av at vil bli mest populært.

 

Så da kontrer jeg ønsket ditt og håper at de aldri gir ut noe til konsoll for RTS SKAL spilles på PC ;)

Hvordan kan du se at jeg klager? Jeg sier bare hva jeg kunne tenkt meg, som alle andre har gjort. :huh: :huh:

Det er sant at man kan ikke forvente at Blizzard kan oppfylle absolutt alt.

Lenke til kommentar

Jojo, det er jo fint at de gjør det. Når tid skal de høre på oss som ikke ønsket Wow-Classic?

Wut? De skal da ikke fjerne den moderne versjonen selv om Classic blir et alternativ. Er du redd for at for mye resources brukes på Classic slik at modern blir påvirket eller noe? Tror ikke du trenger bekymre deg.

 

De lager jo Warcraft 3 remastered nå da. Men det er ikke bra nok for du ville ha en samlepakke? Hvordan tror du WC og WC2 ville blitt mottatt i dag? Jeg hadde digget en remaster av WC2, men det gjør seg kanskje bedre som mobilspill.

Vet ikke om eneren hadde falt helt i smak lenger, men toeren var et masterpiece. Jeg syntes alltid det var trist at de ikke greide ta med proper sea combat over til treeren. Jeg hadde digga om de gikk videre tilbake til 2 etter 3, jeg og.

Endret av xDominiel
Lenke til kommentar

HVA!! Hva får deg til å tro at jeg er redd og bekymret? :huh: :huh:

*shrug* "Redd" er vel litt sterkt ord, men kommentaren din kunne oppfattes som at du ikke likte fokuset på Classic over modern, og jeg er ganske sikker på at det de gjør der ikke har noen innvirkning på det andre, at de har separate team.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...