Gå til innhold

ANMELDELSE: SoulCalibur VI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener at det burde nevnes at karakterer som tidligere var inkludert nå er kuttet slik at de kan dra mest mulig penger ut av spillerne som bruker dem.

 

At slåssespill roterer ut figurer er på ingen måte nytt, og selv om det for all del kunne vært en håndfull ekstra slåsskjemper i spillet, synes jeg de som er her utgjør en interessant og solid representasjon av seriens mangfold.

Lenke til kommentar

 

Mener at det burde nevnes at karakterer som tidligere var inkludert nå er kuttet slik at de kan dra mest mulig penger ut av spillerne som bruker dem.

 

At slåssespill roterer ut figurer er på ingen måte nytt, og selv om det for all del kunne vært en håndfull ekstra slåsskjemper i spillet, synes jeg de som er her utgjør en interessant og solid representasjon av seriens mangfold.

Men kan du virkelig forsvare at de kutter ut karakterer som har vært med i serien i flere titler, for deretter å fjerne dem og deretter kreve penger for å få dem tilbake? Jeg mener det er feil å låse bort noe som burde være standard innhold bak en betalingsmur. Dette er ikke et selskap som vil "gi deg muligheten til å velge" om du vil ha en figur med lang fartstid i spillet du har kjøpt. Dette er ett selskap som vil ha mest mulig penger for minst mulig jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...