Gå til innhold

Spotify ruller ut storoppdatering til Premium-kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite relevant for min del. Venter enda på Spotify Hifi med 1411kbps. Den dagen de kommer med det, skal jeg bytte tilbake til Spotify.

Hvorfor bryr du deg om statisk båndbredde på musikken? Si heller "Den dagen de kommer med tapsfritt musikk tilsvarende CD skal jeg bytte tilbake til Spotify".

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Lite relevant for min del. Venter enda på Spotify Hifi med 1411kbps. Den dagen de kommer med det, skal jeg bytte tilbake til Spotify.

Hvorfor bryr du deg om statisk båndbredde på musikken? Si heller "Den dagen de kommer med tapsfritt musikk tilsvarende CD skal jeg bytte tilbake til Spotify".

Det er jo også en måte å si det på. Tok med båndbredden som en sammenligning til Tidal Hifi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Betre forslag er greit det, sjølv om det ikkje er noko eg brukar alt for masse. Ellers har dei vel berre flytta på litt knappar og sånt?

 

Systemet skal bruke den samme algoritmen Spotify allerede har hatt suksess med «Discovery Weekly»-spillelistene.

 

Med andre ord har dei tatt ein eksisterande funksjon og flytta litt på den?

 

"Storoppdatering" veit eg ikkje om eg ville kalla dette.

 

Som radiotryne er lossless er det eg saknar mest på Spotify.

Endret av Zeph
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som er nytt med artistradioer, annet enn at de skal ha blitt mer fremtredende. De har alltid vært uendelige, der nye sanger har blitt lagt til på bunnen etterhvert som de spilles av, og de har alltid foreslått ny musikk basert på valgt artist.

Endret av Vegard#
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spotify har egentlig ikke forandret seg i det hele tatt på mange år, bortsett fra bittesmå justeringer her og der.

 

Det begynner å bli på tide med økt kvalitet på lyden(båndbredden er ikke så viktig). En innebygd EQ, kanskje noe annet fancy for å fidle med lyd også. En funksjon som kan «importere» YouTube lister etter beste evne, innebygd i programmet. En timer som automatisk stopper musikken(spesielt på mobil), for de av oss som gjerne sovner med musikk. Flere temaer for utseende. Kanskje en YouTube link til musikkvideoer av sanger osv.

 

Mye morsomt og nyttig de kan gjøre uten å gjøre UIet så mye vanskeligere. Det går bare på viljen.

Lenke til kommentar

Spotify har egentlig ikke forandret seg i det hele tatt på mange år, bortsett fra bittesmå justeringer her og der.

 

Det begynner å bli på tide med økt kvalitet på lyden(båndbredden er ikke så viktig). En innebygd EQ, kanskje noe annet fancy for å fidle med lyd også. En funksjon som kan «importere» YouTube lister etter beste evne, innebygd i programmet. En timer som automatisk stopper musikken(spesielt på mobil), for de av oss som gjerne sovner med musikk. Flere temaer for utseende. Kanskje en YouTube link til musikkvideoer av sanger osv.

 

Mye morsomt og nyttig de kan gjøre uten å gjøre UIet så mye vanskeligere. Det går bare på viljen.

 

Som de winamp pluginsa... Kommer sikkert til å koste men kanskje de endelig kan tjene seg noe overskudd

Lenke til kommentar

Jeg savner muligheten til å kunne fjerne/blokkere artister og visse spillelister. Husker en dag jeg åpnet appen og hele hjemskjermen var dekket av album/spillelister med Drake. Hits, Moods, Focus, "Ta vare på hverandre" og Sleep spillelistene hadde vært herlig å få vekk.
Mistenker at div artister/plateselskap betaler får å få sine album/spillelister plassert på forsiden av appen. Det er jo forståelig når det gjelder gratisbrukerene, men for dem som betaler for Spotify brude det være mulig å kunne få velge selv.

Endret av MG10
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan de ikke heller fikse slik at man IKKE begynner på "Radio tilnærmet sist spillte playlist" når playlista er over?

 

Denne funksjonen kan du allerede slå av, vært tilgjengelig så lenge jeg kan huske. På innstillinger, under "Playback" huk vekk "autoplay" så slipper du dette :)

Bare hyggelig! ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spotify har egentlig ikke forandret seg i det hele tatt på mange år, bortsett fra bittesmå justeringer her og der.

 

Det begynner å bli på tide med økt kvalitet på lyden(båndbredden er ikke så viktig). En innebygd EQ, kanskje noe annet fancy for å fidle med lyd også. En funksjon som kan «importere» YouTube lister etter beste evne, innebygd i programmet. En timer som automatisk stopper musikken(spesielt på mobil), for de av oss som gjerne sovner med musikk. Flere temaer for utseende. Kanskje en YouTube link til musikkvideoer av sanger osv.

 

Mye morsomt og nyttig de kan gjøre uten å gjøre UIet så mye vanskeligere. Det går bare på viljen.

 

EQ ligger jo allerede i appen. "En timer som automatisk stopper musikken fordi du sovner" Det er en innstilling på mobilen din (ihvertfall iPhone), hvorfor skal Spotify da ha den funksjonen, når den funksjonen allerede finnes?

 

(iPhone) Hvis du går inn på klokke appen, så har du noen valg nede på en linje. Hvis du velger den helt til høyre, setter en timer også kan du da velge hva som skal skje når den timeren slutter. Da kan du velge at når timeren slutter så skal den stoppe musikken.

Lenke til kommentar

EQ ligger jo allerede i appen. "En timer som automatisk stopper musikken fordi du sovner" Det er en innstilling på mobilen din (ihvertfall iPhone), hvorfor skal Spotify da ha den funksjonen, når den funksjonen allerede finnes?

 

(iPhone) Hvis du går inn på klokke appen, så har du noen valg nede på en linje. Hvis du velger den helt til høyre, setter en timer også kan du da velge hva som skal skje når den timeren slutter. Da kan du velge at når timeren slutter så skal den stoppe musikken.

 

Ja, på mobil er det EQ, men ikke på PC. Og joda, jeg er klar over at timer-funksjonen er innebygd i OSet til både iOS og Android. Men hvis du tar en titt på de fleste andre apper for musikkavspillng, så har de en timer innebygd. Et lite symbol i avspilleren. Tuneln Radio har dette, Audible osv. Da er det både enklere å sette en timer, og enklere å huske å sette den på.

 

Jeg har brukt Spotify siden betaen ble gitt ut i 2008. Dvs. 10 år med premium. Rundt regnet har jeg betalt de 12.000 kr.

Kunne jo selvsagt bare brukt YouTube eller lastet ned lossless-filer, så da forventer jeg at de gjør litt mer enn å flytte litt på ikonene og gi generelt sett dårlige forslag til ny musikk (i hvertfall i mitt tilfelle). 

Lenke til kommentar

Spotify har egentlig ikke forandret seg i det hele tatt på mange år, bortsett fra bittesmå justeringer her og der.

 

Egentlig ganske utrolig. De burde hatt mulighet for å vise tekstene på sangene. Hvorvidt den scroller med sangen er ikke så farlig, men bare å få opp teksten, så jeg slipper sitte med genius opp samtidig, burde vært en selvfølge for et program som har eksistert så lenge som Spotify har. Har også virkelig savnet bedre måter å oppdage ny musikk på, men vi får se med denne nye versjonen da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...