Gå til innhold

SNIKTITT: Samsung Galaxy Note 9 Slik er Samsung Galaxy Note 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde kjøpt den versonen med mest minne hadde det ikke vert for at prisen er på et nivå som ikke burde vært akseptabelt. Desverre.

 

Dette er en billig telefon for businessfolket. De som kjøper denne versjonen av en mobiltelefon bryr seg lite om den koster 10 000 kr eller 13 000 kr. Endret av FrihetensRegn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilt blå 512gb

Hva fikk dere med ? Jeg får en ny utgave av induktiv lader, ser ut til at det er plass til f.eks en klokke på siden av den

Var jo snakk om å gi med fortnite eller trådløse AKG hodetelefoner i utgangspunktet

 

NB, ser Power har tatt bort tilbudet med å legge ved induktiv lader til 999kr, gjaldt tydeligvis bare lanseringsdagen

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Og fortsatt den mest ubrukelige plasseringen av en fingeravtrykk leser..

 

Jeg synes den er perfekt. Jeg har ikke lyst å sette fingeren min på den hver gang jeg ska bruke mobilen min. For folk som vil identifiere seg biologisk for google hver gang dem bruker mobilen så er det fortsatt fullt mulig.

 

Jeg kommer til å skaffe meg en note 9 med 512gb lagring.

Lenke til kommentar

Bestilt blå 512gb

Hva fikk dere med ? Jeg får en ny utgave av trådløs lader, ser ut til at det er plass til f.eks en klokke på siden av den

Var jo snakk om å gi med fortnite eller trådløse AKG hodetelefoner i utgangspunktet

Fortnite er bare å ladte ned hvis du har en av de nye galaxy telefonene. Jeg lastet ned i går via samsung game launcher.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...