Gå til innhold

Bethesda avslørte Skyrim-oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fallout 76 i 2018, Starfield i 2019 og ES VI i 2020 er nok planen deres.

Neppe, tror vi får ES VI i 2019. Skyrim ble annonsert 1 år før utgivelse. De har ikke tradisjon for å annonsere spill 2 år før utgivelse.

men de pleier heller ikke vise en 30 sekunders video av et slått

men jeg tror det kommer i 2020 de viser ikkeno ingame så tror de er langt fra ferdig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neppe, tror vi får ES VI i 2019. Skyrim ble annonsert 1 år før utgivelse. De har ikke tradisjon for å annonsere spill 2 år før utgivelse.

Jeg tror 2021 er mer realistisk enn 2019. De sa rett ut at det vil komme etter Starfield, et spill vi vet omtrent ingenting om ennå.

Lenke til kommentar

Jeg tror 2021 er mer realistisk enn 2019. De sa rett ut at det vil komme etter Starfield, et spill vi vet omtrent ingenting om ennå.

Så du tror de annonserer 3 år før utgivelse? Det er veldig urealistisk. Bethesda er ikke amatører, det ville de aldri ha gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper virkelig det har en HELT annen motor en Skyrim og Fallout..

 

Eh, med tanke på de forrige spillene før de to, så vil det fortsatt være buggy om de kommer med en ny spillmotor med tanke på at de har en filosofi om at det skal være veldig mulig for spillerne å kunne "mod" spillet

Lenke til kommentar

Så du tror de annonserer 3 år før utgivelse? Det er veldig urealistisk. Bethesda er ikke amatører, det ville de aldri ha gjort.

 

Det er ikke noe amatørmessig med å annonsere tidlig. Det er seks år siden Cyberpunk 2077 ble annonsert, og det er fortsatt et stykke til det blir gitt ut. Ingen påstår vel at CD Projekt er amatører etter suksseser som Witcher-spillene.

 

Bethesda sa veldig klart at ES6 kommer ut etter Starfield, og Starfield kommer til neste generasjons konsoller. Vi vet ikke en gang når neste generasjon er i butikkene. Derfor er det helt innenfor å tro at det faktisk er noen år til ES6 kommer ut. 

 

Tilhengere av Elder Scrolls har allerede mast på neste Elders scrolls spill i mange år. Hensikten med denne annonseringen er å gi fansen bekreftelse på at det faktisk kommer et nytt Elder Scrolls spill. Fans hadde blitt utrolig skuffet om det hadde vært enda et E3 uten noe nyheter om et nytt Elder Scrolls. Fallout 76 ble jo annonsert for ikke lenge siden, og bare da florerte det jo bilder og artikler fra fans som var skuffet pga Fallout 76 er "not Elder Scrolls 6".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ut som High Rock.

 

Jeg har ikke spilt Elder Scrolls Online så jeg vet ikke om det spillet forkludrer fortsettelsen av historien i Tamriel noe. Ved Skyrims slutt er vi jo ved slutten av den fjerde æra, og Aldmeri Dominion ser ut til å ha overtaket.

 

Det er uansett mulig at de går langt tilbake i tid, til før Arena.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ser ut som High Rock.

 

Jeg har ikke spilt Elder Scrolls Online så jeg vet ikke om det spillet forkludrer fortsettelsen av historien i Tamriel noe.

Ved Skyrims slutt er vi jo ved slutten av den fjerde æra, og Aldmeri Dominion ser ut til å ha overtaket.

 

Det er uansett mulig at de går langt tilbake i tid, til før Arena.

 

 

 

 

- Ahh...

Ala' noe lignende som dem gjor med "Star Wars"-sagaen.

 

Prequel-alert...

Misforstå meg rett, prequels er ikke nødvendigvis a bad thing.

Håper bare dem har bedre hell enn de bak "Star Wars".

 

Som det ble nevnt i sitatet i teksten over.

Jeg har heller ikke spillt "TES-O", men ut ifra det jeg husker fra de andre spillene i serien så håper jeg virkelig på at dem ikke gjør mer dumbing down.

 

Alternativt så kan det gjøres via difficulty-skala, ikke som standard "play-mode".

Lenke til kommentar

Ser ut som High Rock.

 

Jeg har ikke spilt Elder Scrolls Online så jeg vet ikke om det spillet forkludrer fortsettelsen av historien i Tamriel noe. Ved Skyrims slutt er vi jo ved slutten av den fjerde æra, og Aldmeri Dominion ser ut til å ha overtaket.

 

Det er uansett mulig at de går langt tilbake i tid, til før Arena.

 

Historien i ESO foregår 1000 år før Skyrim, så det burde være mere enn nok å ta av tid til historien for ESVI før de kommer til Skyrim.

 

Kan også være at de legger historien til etter Skyrim, eller før ESO igjen.

Lenke til kommentar

 

Ser ut som High Rock.

 

Jeg har ikke spilt Elder Scrolls Online så jeg vet ikke om det spillet forkludrer fortsettelsen av historien i Tamriel noe. Ved Skyrims slutt er vi jo ved slutten av den fjerde æra, og Aldmeri Dominion ser ut til å ha overtaket.

 

Det er uansett mulig at de går langt tilbake i tid, til før Arena.

 

Historien i ESO foregår 1000 år før Skyrim, så det burde være mere enn nok å ta av tid til historien for ESVI før de kommer til Skyrim.

 

Kan også være at de legger historien til etter Skyrim, eller før ESO igjen.

Hm ja da er jo ESO lagt til 3rd era? Eller enda før det? Husker ikke detaljene og orker ikke å gå inn på Elder Scrolls wiki heretter i kveld.

 

Hvis de fortsetter der Skyrim slapp har vel ikke Imperiet tapt helt ennå. Det kan bli en del drama hvis High Rock er den siste bastionen mot Aldmeri Dominion. Jeg har vel vært en navnløs fange som redder verden i Arena, Daggerfall, Oblivion og Skyrim. I Morrowind redder du vel forsåvidt ikke verden, og det er det klart beste spillet i serien (ihvertfall i sin tid).

 

Så jeg vil tippe at vi starter spillet som en navnløs fange som blir fanget i et storpolitisk spill og ender opp med å redde verden alene. Noe som er helt greit - føler det er opp til andre rollespillserier å være nyskapende på slike ting. Tradisjoner.

 

Jeg HÅPER at vi skal utrette noe annet enn å redde verden, at vi ikke ender opp med 4 skills (melee, archery, offensive magic og defensive magic), at AIen tar enda et steg slik at den har noen triks på lager uansett hvilken strategi du velger (til og med å gjemme seg oppå en stein for å exploite pathing), og at man ikke kan bli grandmaster i alle guilds med samme karakter.

Lenke til kommentar

Håper de lærer noe av M&M VI og VII. Trenger flere forskjellige fiender(!), flere nivåer av våpen og rustninger. Hadde ikke skadet med bedre musikk i spillet (f.eks New Sorpigal Theme). Det er også litt kjipt at Skyrim går fra å ha en ok vanskelighetsgrad til å bli så sykt lett når man kommer litt opp i level. Det er også litt teit at så få fiender er aktivert på samme tid. Når man spiller store slag så kommer det bare 4-5 folk om gangen. Alt for mange generiske tunneller også, nesten heøt like. Burde vært mer forskjellige slott osv. Alle disse punktene er M&M VI og VII bedre enn Skyrim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...