Gå til innhold

Assassin's Creed Odyssey er det neste spillet i snikmorderserien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dette er tilsvarende så morsomt og innholdsrikt som Origins var/er så er dette det absolutt drømmespillet jeg har ventet på siden jeg var en liten gutt å få spilt ett slik type spill.

Det er dette jeg satt å håpet på skulle komme en gang i fremtiden da jeg så assassins creed første gangen for maaange år siden. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så igjen, hva er vitsen med E3? Det føles mer og mer som om vi får vite hva vi får i julegave i november.

 

Nå har vel E3 en større oppgave enn å bare slippe bittesmå teasere? De prøver vel også å gi mer detaljer om spillet.

Lenke til kommentar

Joda, men det morsomme har alltid vært å få vite hva som kommer. Blir ikke helt det samme å få overraskelse etter overraskelse hvis vi allerede vet hva det er. Vi vet de jobber med et nytt Battlefield, Rage 2, nytt Assassin's Creed, nytt Zelda, Fallout 76, et nytt Smash Bros og The Division 2, blandt annet. Hadde det ikke vært tøft å ikke få vite om noen av dem før E3? I stedet vet vi om alle (unntatt Zelda, bare at de jobber med det), så hva er det igjen til selve E3? Det pleide å være årets høydepunkt for nyheter, ikke årets høypunkt "for flere detaljer."

Lenke til kommentar

Den gamle sjarmen fra E3 er blitt vannet kraftig ut med årene ja, helt enig i det. Men jeg forstår det fra ett utgiver/utvikler perspektiv at det er hard kamp om oppmerksomheten og at at kan være mye å hente på hypen i forkant :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

All naval combaten i Black Flag ga meg lyst til å henge meg på loftet til slutt. Har tvunget meg igjennom nesten alle spillene utenom Rogue og de arcade titlene og Origins begynte jeg på men etter et par timer så bare sa det stopp selv om førsteinntrykket var bra. Skal utvilsomt få spilt igjennom det en vakker dag men akuratt nå frister det faktisk mer å donere en nyre til en villt fremmed person enn å sette seg ned å spille AC i noen form.

Lenke til kommentar

Origins har jeg faktisk vurdert å begynne på nytt, med de nye vanskelighetsgradene og valgene man fikk litt for sent.. Knallbra spill!

 

Har vel ca 100 % syncronization på alle AC unntatt Unity.. Men, det var fordi jeg hang så langt etter i backloggen at når jeg skulle fullføre det hadde jeg både Syndicate og Origins liggende, så kuttet noen av greiene..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

All naval combaten i Black Flag ga meg lyst til å henge meg på loftet til slutt. Har tvunget meg igjennom nesten alle spillene utenom Rogue og de arcade titlene og Origins begynte jeg på men etter et par timer så bare sa det stopp selv om førsteinntrykket var bra. Skal utvilsomt få spilt igjennom det en vakker dag men akuratt nå frister det faktisk mer å donere en nyre til en villt fremmed person enn å sette seg ned å spille AC i noen form.

Gjør deg selv en tjeneste: Don,t. Doner heller en nyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...