Gå til innhold

Battlefield V får ikke «loot boxes»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen lootbox og ingen battlepass? Da blir det interessant å se hva EA finner på denne gangen. Hvis det er engangsbetaling for et godt innhold, kan det bli et kjøp denne gangen (har ikke kjøpt siden Battlefield 2)

Frykter at ettersom det er så mye som skal legges inn. War Stories, Grand Operations, Vanlig Multiplayer og Coop. Så får vi fint lite innhold i hver kategori. De nevnte jo kun britiske og tyske empires godt mulig det er eneste som vil være når spillet slippes.

 

Håper riktig nok jeg tar feil og at det er masse innhold ved release, men det virker liksom for godt til å være sant :p

Lenke til kommentar

Blir nok ikke noe kjøp denne gangen heller som det også heller ikke har blitt på noen år. For meg er et par firmaer svartelistet: EA, Ubisoft, Activision.

 

Er syns Valve ikke lager så mange spill for tiden, for meg er de en av de eneste store firmaene som faktisk tar absolutt tiden de trenger på vært eneste spill og gjør en ekstremt bra jobb når det først kommer et nytt spill.

Lenke til kommentar

De klarte å lansere battlefront 2 uten lootboxer og det fikk / får gratis dlc.

Spillet hadde langt mer innhold enn battlefield 4 ved launch.

 

Seriøst? De lanserte det absolutt med lootbokser, men slo av muligheten til å kjøpe det så å si med en gang. Hele progresjonssystemet fra november til april var pay-to-win uten pay-delen. Jeg holdt meg for ørene og forsvarte det en lang stund i håp om regelmessige sesonger, noe de også har mislykkes med. Battlefront er en katastrofe uten like. Det holder ikke å ha mye innhold når du ikke blir belønnet med starcards i klassen du ønsker. Den neste store oppdateringen kommer heller ikke før i august (!)

Lenke til kommentar

 

De klarte å lansere battlefront 2 uten lootboxer og det fikk / får gratis dlc.

Spillet hadde langt mer innhold enn battlefield 4 ved launch.

 

Seriøst? De lanserte det absolutt med lootbokser, men slo av muligheten til å kjøpe det så å si med en gang. Hele progresjonssystemet fra november til april var pay-to-win uten pay-delen. Jeg holdt meg for ørene og forsvarte det en lang stund i håp om regelmessige sesonger, noe de også har mislykkes med. Battlefront er en katastrofe uten like. Det holder ikke å ha mye innhold når du ikke blir belønnet med starcards i klassen du ønsker. Den neste store oppdateringen kommer heller ikke før i august (!)

De slo av kjøpe systemet før spillet kom ut.

 

Om du har pay to win, uten mulighet for å betale, så er det play to win. Hvilket alle spill skal være...

 

Vi har allerede fått vår andre dlc pakke til spillet, så det holder følge med tidligere battlefield spill.

 

Belønnet? Du kjøper kortene for in-game credits... Det tar rundt 4 timer å få de tre kortene du har tenkt å bruke på en klasse.

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe digital

 

 

Spørs om de klarer å holde seg under 600kr for spillet når de ikke har premium/season pass.

 

Bare å sjekke forhåndsbestillinger det, ligger ute til 599 på konsoll, går ut i fra at det er det samme på PC.

 

Digital kopi til pc koster 499

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...