Gå til innhold

Nå kan du hive deg på samurai-/viking-/ridder­kamper for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet er så utrolig bra og utrolig kjipt på samme tid. Det å legge et slossespill i en slik setting er utrolig kult. Grafikk, animasjoner og karakterene er råkule. Mye av gameplayet er utrolig kult. For min del er det enkelte mekanikker i selve slosskampene som drar ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dette kommer til å bli standard på alle spill fra Ubisoft nå? Tusenvis av timer med grind for å låse opp alle figurer?

 

Kjøpte R6S ved release til fullpris, men på magisk vis sitter jeg nå med billig pakken hvor det koster latterlig mye å unlocke en ny Operator.

Litt grinding i spill har jeg ikke noe i mot, men måten Ubisoft gjør det på er å strekke det litt for langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så dette kommer til å bli standard på alle spill fra Ubisoft nå? Tusenvis av timer med grind for å låse opp alle figurer?

EA har vel gjort det samme med Battlefront?

 

EA fikk også tyn så det holder, mens det er greit når Ubisoft gjør det samme.

Det har hvertfall ikke vært like mye drama rundt Ubisoft sine cash grab løsninger.

Lenke til kommentar

 

 

Så dette kommer til å bli standard på alle spill fra Ubisoft nå? Tusenvis av timer med grind for å låse opp alle figurer?

 

EA har vel gjort det samme med Battlefront?

EA fikk også tyn så det holder, mens det er greit når Ubisoft gjør det samme.

Det har hvertfall ikke vært like mye drama rundt Ubisoft sine cash grab løsninger.

Ubi er så snille og greie. Selv om de gjør nesten nøyaktig det samme som EA. Men spillere har bare ork til å hate en kanskje to utgivere om gangen og nå er dey EA og Activision som får gjennomgå. Så da kan ubi drive med sitt misbruk av spillermassene i fred.

Lenke til kommentar

Når det kom ut eller en stund etterpå var det vel snakk om rundt 730 dollar eller 5200 timer med spilling for å unlocke det meste.

 

Utrolig synd å lese folk som virkelig støtter dette systemet og heier det frem. Ødeleggende for oss andre som har lyst på en realistisk mulighet til å unlocke ting i et spill man har kjøpt til fullpris.

Rett og slett forkastelig.

 

Jeg kunne ikke gitt mer faen i om spillet er "bra" eller ikke, i denne situasjonen er ikke spillet bra engang. Forretningsmodellen burde ikke være lov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det kom ut eller en stund etterpå var det vel snakk om rundt 730 dollar eller 5200 timer med spilling for å unlocke det meste.

 

Utrolig synd å lese folk som virkelig støtter dette systemet og heier det frem. Ødeleggende for oss andre som har lyst på en realistisk mulighet til å unlocke ting i et spill man har kjøpt til fullpris.

Rett og slett forkastelig.

 

Jeg kunne ikke gitt mer faen i om spillet er "bra" eller ikke, i denne situasjonen er ikke spillet bra engang. Forretningsmodellen burde ikke være lov.

 

En ting å unlocke alt, en annen å unlocke det du faktisk bruker.

Lenke til kommentar

 

Når det kom ut eller en stund etterpå var det vel snakk om rundt 730 dollar eller 5200 timer med spilling for å unlocke det meste.

 

Utrolig synd å lese folk som virkelig støtter dette systemet og heier det frem. Ødeleggende for oss andre som har lyst på en realistisk mulighet til å unlocke ting i et spill man har kjøpt til fullpris.

Rett og slett forkastelig.

 

Jeg kunne ikke gitt mer faen i om spillet er "bra" eller ikke, i denne situasjonen er ikke spillet bra engang. Forretningsmodellen burde ikke være lov.

En ting å unlocke alt, en annen å unlocke det du faktisk bruker.

 

Når man betaler fullpris for et spill, så bør man da også få tilgang til hele spillet uten at man må grinde i tusenvis av timer?

Som jeg nevnte her tidligere så kjøpte jeg R6S til fullpris når det kom ut,

men sitter nå med billig versjon av spillet hvor det koster 25 000 renown for en operator. fyi så får man 2-300 renown pr match visst man vinner, så å grinde seg til å få tilgang til alle operators krever latterlig mye spilling.

Lenke til kommentar

Når man betaler fullpris for et spill, så bør man da også få tilgang til hele spillet uten at man må grinde i tusenvis av timer?

Som jeg nevnte her tidligere så kjøpte jeg R6S til fullpris når det kom ut,

men sitter nå med billig versjon av spillet hvor det koster 25 000 renown for en operator. fyi så får man 2-300 renown pr match visst man vinner, så å grinde seg til å få tilgang til alle operators krever latterlig mye spilling.

 

Mmo spill, og rpg spill generelt har alltid tatt hundrevis av timer om man skulle få alt.

I eldre spill måtte man gjennom spillet flere ganger for å unlocke ting.

Svært få spill hvor man har alt fra starten av.

Lenke til kommentar

"All 20 of the game's original Operators, as well as the attachments for every operator ever released, are now accessible to players for free. Regardless of whether you own the Advanced, Gold, Complete or just the standard edition of the title, the Renown costs of the Operators and attachments has been removed."

Lenke til kommentar

"All 20 of the game's original Operators, as well as the attachments for every operator ever released, are now accessible to players for free. Regardless of whether you own the Advanced, Gold, Complete or just the standard edition of the title, the Renown costs of the Operators and attachments has been removed."

 

Når skjedde dette? Spilte det en del en periode men hvis dette stemmer så er det fristende og prøve.

Lenke til kommentar

 

"All 20 of the game's original Operators, as well as the attachments for every operator ever released, are now accessible to players for free. Regardless of whether you own the Advanced, Gold, Complete or just the standard edition of the title, the Renown costs of the Operators and attachments has been removed."

 

Når skjedde dette? Spilte det en del en periode men hvis dette stemmer så er det fristende og prøve.

chimera updaten nå nettopp.

Lenke til kommentar

<blockquote class="ipsBlockquote" data-author="TheKims" data-cid="24351887" data-time="1521210391">

 

Skal ikke forsvare Ubi på noen måte men selv du klarer vel å forstå at selv om det kun er EA som får "tyn så det holder" (personling mener jeg det ikke holder på langt nær) så vil dette ha en viss betydning på også UBI.

 

EA har stelt istand et hat som går utover lang flere enn dem selv. og det er på tide!

Lenke til kommentar

 

Når det kom ut eller en stund etterpå var det vel snakk om rundt 730 dollar eller 5200 timer med spilling for å unlocke det meste.

 

Utrolig synd å lese folk som virkelig støtter dette systemet og heier det frem. Ødeleggende for oss andre som har lyst på en realistisk mulighet til å unlocke ting i et spill man har kjøpt til fullpris.

Rett og slett forkastelig.

 

Jeg kunne ikke gitt mer faen i om spillet er "bra" eller ikke, i denne situasjonen er ikke spillet bra engang. Forretningsmodellen burde ikke være lov.

En ting å unlocke alt, en annen å unlocke det du faktisk bruker.

 

 

Du virker som en kar som elsker at spillselskaper raukjører forbrukere (star wars bf2) og nå dette. Så å diskutere med deg er vel neppe noen gevinst i. Hvorfor du skal drive å white knighte selskaper som ødelegger så mye for folk..., spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...