Gå til innhold

FEATURE: Her er de ti spillene Espen ser mest frem til i 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Re: Kingdom Hearts. Jeg er forvirret, for det finnes sånne idiotiske pakker som heter ting som "KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX" og andre rare ting. Hvis jeg bare vil spille Kingdom Hearts for å se om det er noe for meg, er det riktig spill? Eller er det et føkkings discoalbum?

 

Edit: "KINGDOM HEARTS 358/2 Days (med fornyede HD-filmklipp)" kunne like gjerne være en føkkings rebus...

Endret av Shruggie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rart ikke Hollow Knight ble årets spill hos Gamer med tanke på hvor mange som tydeligvis har elsket den totalt underlegne Ori and the Blind Forest.....

 

OK spill da, men det er en sjanger som har hatt så mange bra spill de siste årene at det druknet i mengden. Hadde det ikke vært for grafikken og at det kom til konsoll hadde ingen brydd seg om det.

Lenke til kommentar

Rart ikke Hollow Knight ble årets spill hos Gamer med tanke på hvor mange som tydeligvis har elsket den totalt underlegne Ori and the Blind Forest.....

 

OK spill da, men det er en sjanger som har hatt så mange bra spill de siste årene at det druknet i mengden. Hadde det ikke vært for grafikken og at det kom til konsoll hadde ingen brydd seg om det.

 

Jeg har rett og slett ikke rukket det i 2017, men Hollow Knight er høyt oppe på backlog-listen min

Lenke til kommentar

Re: Kingdom Hearts. Jeg er forvirret, for det finnes sånne idiotiske pakker som heter ting som "KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX" og andre rare ting. Hvis jeg bare vil spille Kingdom Hearts for å se om det er noe for meg, er det riktig spill? Eller er det et føkkings discoalbum?

 

Edit: "KINGDOM HEARTS 358/2 Days (med fornyede HD-filmklipp)" kunne like gjerne være en føkkings rebus...

 

Ja, de har klusset det til for seg selv der. Men, akkurat NÅ er det lettere enn noensinne. Det er to spillpakker å forholde seg til, men da får man alt.

 

Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 (PlayStation 4)

- Inneholder 4 spill og to «filmer» som består av mellomsekvenser fra to Nintendo DS-spill (noe som er like greit, siden de to spillene er ganske kjipe).

- Spillene det inneholder (uten remakenavn, for å gjøre det litt mindre klussete) er

1. Kingdom Hearts

2. Kingdom Hearts Re: Chain of Memories

3. Kingdom Hearts II

4. Kingdom Hearts Birth By Sleep

- «Filmene» er

1. Kingdom Hearts 358/2 Days

2. Kingdom Hearts Re: Coded

Ingen av disse to er det egentlig verdt å se, og om man bryr seg om historien ville jeg heller bare lest en oppsummering på Wikipedia.

 

Kingdom Hearts 2.8 something something prologue

- Inneholder to spill og en film. Filmen er basert på historien i et browser-spill som kom ut for noen år siden.

- Spillene er

1. Kingdom Hearts Dream Drop Distance

2. Kingdom Hearts 0.2 Birth By Sleep: A Fragmentary Passage (en kort prolog til kommende Kingdom Hearts III)

 

Med disse pakkene får man altså alt (bortsett fra mobilspillet, men meh) som er gitt ut i serien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Re: Kingdom Hearts. Jeg er forvirret, for det finnes sånne idiotiske pakker som heter ting som "KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX" og andre rare ting. Hvis jeg bare vil spille Kingdom Hearts for å se om det er noe for meg, er det riktig spill? Eller er det et føkkings discoalbum?

 

Edit: "KINGDOM HEARTS 358/2 Days (med fornyede HD-filmklipp)" kunne like gjerne være en føkkings rebus...

Ja, de har klusset det til for seg selv der. Men, akkurat NÅ er det lettere enn noensinne. Det er to spillpakker å forholde seg til, men da får man alt.

 

Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 (PlayStation 4)

- Inneholder 4 spill og to «filmer» som består av mellomsekvenser fra to Nintendo DS-spill (noe som er like greit, siden de to spillene er ganske kjipe).

- Spillene det inneholder (uten remakenavn, for å gjøre det litt mindre klussete) er

1. Kingdom Hearts

2. Kingdom Hearts Re: Chain of Memories

3. Kingdom Hearts II

4. Kingdom Hearts Birth By Sleep

- «Filmene» er

1. Kingdom Hearts 358/2 Days

2. Kingdom Hearts Re: Coded

Ingen av disse to er det egentlig verdt å se, og om man bryr seg om historien ville jeg heller bare lest en oppsummering på Wikipedia.

 

Kingdom Hearts 2.8 something something prologue

- Inneholder to spill og en film. Filmen er basert på historien i et browser-spill som kom ut for noen år siden.

- Spillene er

1. Kingdom Hearts Dream Drop Distance

2. Kingdom Hearts 0.2 Birth By Sleep: A Fragmentary Passage (en kort prolog til kommende Kingdom Hearts III)

 

Med disse pakkene får man altså alt (bortsett fra mobilspillet, men meh) som er gitt ut i serien.

 

Ah, bra oppsummert! Finnes det demo til noen av disse spillene til PS4?

Lenke til kommentar

 

 

Re: Kingdom Hearts. Jeg er forvirret, for det finnes sånne idiotiske pakker som heter ting som "KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX" og andre rare ting. Hvis jeg bare vil spille Kingdom Hearts for å se om det er noe for meg, er det riktig spill? Eller er det et føkkings discoalbum?

 

Edit: "KINGDOM HEARTS 358/2 Days (med fornyede HD-filmklipp)" kunne like gjerne være en føkkings rebus...

Ja, de har klusset det til for seg selv der. Men, akkurat NÅ er det lettere enn noensinne. Det er to spillpakker å forholde seg til, men da får man alt.

 

Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 (PlayStation 4)

- Inneholder 4 spill og to «filmer» som består av mellomsekvenser fra to Nintendo DS-spill (noe som er like greit, siden de to spillene er ganske kjipe).

- Spillene det inneholder (uten remakenavn, for å gjøre det litt mindre klussete) er

1. Kingdom Hearts

2. Kingdom Hearts Re: Chain of Memories

3. Kingdom Hearts II

4. Kingdom Hearts Birth By Sleep

- «Filmene» er

1. Kingdom Hearts 358/2 Days

2. Kingdom Hearts Re: Coded

Ingen av disse to er det egentlig verdt å se, og om man bryr seg om historien ville jeg heller bare lest en oppsummering på Wikipedia.

 

Kingdom Hearts 2.8 something something prologue

- Inneholder to spill og en film. Filmen er basert på historien i et browser-spill som kom ut for noen år siden.

- Spillene er

1. Kingdom Hearts Dream Drop Distance

2. Kingdom Hearts 0.2 Birth By Sleep: A Fragmentary Passage (en kort prolog til kommende Kingdom Hearts III)

 

Med disse pakkene får man altså alt (bortsett fra mobilspillet, men meh) som er gitt ut i serien.

 

Ah, bra oppsummert! Finnes det demo til noen av disse spillene til PS4?

 

 

Nei, dessverre ikke. :/

 

Vil advare om at Kingdom Hearts (1) er et 16 år gammelt spill nå, og har noen problemer. Selv da det kom ut slet det med litt rotete nivådeisgn og klønete kontrollere, og selv om noe av dette ble pusset på i remaken kan det være tungt å bryne seg på om man ikke er forberedt på det. Kingdom Hearts II og Birth By Sleep er de beste spillene i serien, men om du bryr deg om historien (som er veldig shonen-anime-greier) er det vanskelig å begynne der. 

Lenke til kommentar

At det går an å glemme rebooten av Age of Empires-serien. Det er jo kanskje tidenes beste strategi-spill, som nå kommer med helt ny spillmotor og lignende for de første 3 titlene, pluss et helt nytt Age of Empires 4. :D

 

Det er jo tydelig at artikkel-forfatter er en konsoll (PS) spiller. Har nok aldri prøvd de.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

 

At det går an å glemme rebooten av Age of Empires-serien. Det er jo kanskje tidenes beste strategi-spill, som nå kommer med helt ny spillmotor og lignende for de første 3 titlene, pluss et helt nytt Age of Empires 4. :D

 

Det er jo tydelig at artikkel-forfatter er en konsoll (PS) spiller. Har nok aldri prøvd de.

Stolt konsollspiller, men jeg har da alltids prøvd Age of Empires opp gjennom. Strategispill er ikke min kopp med te, og da spesielt real time. Det står til og med følgende i faktaboksen som er nesten helt øverst på første side: «Espen har lite til overs for strategispill, men er ellers positiv til det meste, både i og utenfor spillverdenen.»
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...