Gå til innhold

Avhørene i L.A. Noire blir litt annerledes i nyversjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Psykotisk???

Det er noe helt annet enn han i noen dialog utgir seg for å være!

 

Men til saken: Syns det gamle systemet var bra. Doubt var akkurat hva det utga seg for.

Bad Cop.... Det syns jeg blir litt tæmt, men ok.

 

Haha, kan meg mildt sagt uenig i det. Doubt var absolutt det mest forvirrende dialogvalget, da man aldri visste hvordan Phelps skulle reagere. Noen ganger tok han det med knusende ro, andre ganger klikket han totalt i vinkel på det stakkars intervjuobjektet.

 

Coax, force og lie hadde funket så uendelig mye bedre. De termene forklarer jo mer eller mindre akkurat hva han gjør. Hadde jeg bare visst dette når jeg spilte gjennom LA Noire første gang!

 

Truth, doubt og lie var vagt og misvisende. Good Cop, Bad Cop og Accuse er i alle fall bare litt vagt. Sååå, det er vel fremgang!

Lenke til kommentar

 

Kan dette virkelig kalles å "dumme ned"?

 

AtW

Jeg kunne nok sagt at "avhørene blir gjort enklere" for dagens gamere, slik at kranglefanter ikke fikk noe å hakke på. :)

 

 

Blir de enklere da? Kanskje bittelitt, men det er tross alt snakk om bare å endre nevnte på valget du gjør? 

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Vel, en av de mest kjente linjene til Phelps er ganske tidlig i spillet når han avhører en ambassade-fyr om et biltyveri. Og det såvidt dreier seg om unge gutter.

 

Velger man doubt brøler Phelps "SO YOU LIKE TO FUCK YOUNG BOYS?" helt ut av det blå. 

 

Også innrømmer fyren at ja, han har litt pedotendenser, men at det er helt irrelevant og han har diplomatisk immunitet uansett.

 

Avhøret avsluttes med "Ok, keep up the good work sir".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...