Gå til innhold

Til helgen kan du spille For Honor gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På pc er dette dødt, mulig det blir pustet litt nytt liv i nå men tror det er for sent. Til de som skal prøve anbefaler jeg å kose seg masse i helgen, men ikke kjøpe det.

 

Plaget av nettverksproblemer, glitching og ekstrem mangel på spillere førte det til et spill hvor man faktisk ikke hadde motstand på "sin" level og møtte samme fiende hver gang.

 

For Honor kan sikkert fikse nettverksproblemene sine, men tviler sterkt på at dette puster liv i spillet. Sist spillet hadde en gratis peroiode mista det 80% de neste to månedene.

Lenke til kommentar

På pc er dette dødt, mulig det blir pustet litt nytt liv i nå men tror det er for sent. Til de som skal prøve anbefaler jeg å kose seg masse i helgen, men ikke kjøpe det.

 

Plaget av nettverksproblemer, glitching og ekstrem mangel på spillere førte det til et spill hvor man faktisk ikke hadde motstand på "sin" level og møtte samme fiende hver gang.

 

For Honor kan sikkert fikse nettverksproblemene sine, men tviler sterkt på at dette puster liv i spillet. Sist spillet hadde en gratis peroiode mista det 80% de neste to månedene.

 

Chivalry er mye bedre og anbefales om du ikke har prøvd det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For Honor er ikke noe dårlig spill. Dessverre ødela serverne en god del. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg mistet forbindelsen mitt i kampen.

 

Nå som dedikerte servere er på vei vil det største ankepunktet være rettet. Dessverre for sent. Ubisoft sparte seg til fant da de valgte billig nettløsning i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

For Honor er ikke noe dårlig spill. Dessverre ødela serverne en god del. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg mistet forbindelsen mitt i kampen.

 

Nå som dedikerte servere er på vei vil det største ankepunktet være rettet. Dessverre for sent. Ubisoft sparte seg til fant da de valgte billig nettløsning i utgangspunktet.

 

Jeg er enig i noe av det du sier, spillet i seg selv er ikke dårlig, men det at de valgte peer to peer løsning istedet for dedikerte servere på denne typen spill var ett dårlig valg om å spare penger, som de forhåpentlighvis lærer av! :)

 

Har selv hatt flere timer hvor det ble masse kruttsalver når det gikk så bra for seg, og så crasher matchen pga en spiller som ragequitter og round robin effekten gikk igang for å velge ny match host, som tilfeldighvis lå på "rød" NAT settings, som da sørget for at matchen gikk rett i søpla!

 

Jeg har troen på at det nye systemet med dedikerte servere vil få spillet opp igjen! Den største ankepunkten som du sier, blir nå forhåpentlighvis rettet! :)

Lenke til kommentar

Det er et av de store ankepunktene. Et annet er ubalanse, et tredje er P2W modellen med at man kan kjøpe gear. Det er ikke én ting som førte til 99,9% spillerfall, det er 100.

 

Foreløpig er forumene til ubi ødelagt av spam fra bots, det har de vært i ca 6 mnd. De legger og har lagt historisk lite interesse i dette.

 

Jeg holder på hurraropene til jeg har testet det og er suuuperskeptisk til dette. Basert på tidligere opplevelser fra Ubi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...