Gå til innhold

Razers BlackWidow-tastatur har blitt enda bedre for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det finnes en USB til wireless-interface for produkter av denne typen? For oss som liker produkter som kun finnes i USB-utgave?

 

AtW

 

Hm.. Er ikke det en kablet utgave? (Eller misforstår jeg med at du ønsker en trådløs utgave?)

 

Nesten ubrukelig for venstrehendte..

Fordi den mangler numpad? Hvor har venstrehendte hånda på tastaturet? Så for meg de hadde på wasd'en for å være nært tallrekka.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om det finnes en USB til wireless-interface for produkter av denne typen? For oss som liker produkter som kun finnes i USB-utgave?

 

AtW

 

Hm.. Er ikke det en kablet utgave? (Eller misforstår jeg med at du ønsker en trådløs utgave?)

 

Nesten ubrukelig for venstrehendte..

Fordi den mangler numpad? Hvor har venstrehendte hånda på tastaturet? Så for meg de hadde på wasd'en for å være nært tallrekka.

 

 

Jeg ønsker å gjøre en kablet utgave om til trådløs.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om det finnes en USB til wireless-interface for produkter av denne typen? For oss som liker produkter som kun finnes i USB-utgave?

 

AtW

 

Hm.. Er ikke det en kablet utgave? (Eller misforstår jeg med at du ønsker en trådløs utgave?)

 

 

Jeg ønsker å gjøre en kablet utgave om til trådløs.

 

AtW

 

Hm.. Ser det er noen "HID-relays" der ute. Spesielt kodet/hacket til ( http://hackaday.com/2016/09/04/convert-any-usb-keyboard-to-bluetooth/ )

Eller:

https://www.everythingusb.com/cables-unlimited-wireless-usb-adapter-kit-15823.html

Eller:

http://handheldsci.com/kb

 

Spørs hvordan disse funker med all de fancy'e funksjonene man putter i tastaturene nå til dags :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 


Fordi den mangler numpad? Hvor har venstrehendte hånda på tastaturet? Så for meg de hadde på wasd'en for å være nært tallrekka.
De fleste venstrehendte har vel venstrehånden på musa, og den høyre hånden på tastaturet. Hvis de skal ha hånden på wasd-tastene (du skriver helt uforståelig, men det ser ut som om det er det du mener) er det jo en fordel at de fjerner numpaden, ettersom man da kan skyve tastaturet lenger til høyre uten at det krasjer med noe. Endret av NgZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om det finnes en USB til wireless-interface for produkter av denne typen? For oss som liker produkter som kun finnes i USB-utgave?

 

AtW

 

Hm.. Er ikke det en kablet utgave? (Eller misforstår jeg med at du ønsker en trådløs utgave?)

 

Nesten ubrukelig for venstrehendte..

Fordi den mangler numpad? Hvor har venstrehendte hånda på tastaturet? Så for meg de hadde på wasd'en for å være nært tallrekka.

jeg er venstrehåndet i min bruk , og bruker mest wasd når jeg spiller. en gang i tia gadd jeg å sette opp alle spill slik at jeg brukte piltastene, og knappen rundt de, 0 på numpad ble reload, og 1 ble kast granat, mens ctrl og skift var dukk og hopp-

delete -end-page down hadde våpensetups.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tallknappene? 1-0 og F knappene er der fortsatt. Men numpadden er vække. Bruker numpad 4-5 ganger daglig. Men det er bare å få tak i en Bluetooth numpad. Til de som ikke har Bluetooth støtte kan skaffe et adapter for under 100 kroner. Eller investere i et Bluetooth 4.0 adapter. Kjønner ikke helt hvorfor folk bryr seg så mye. MMO muse har alt en innebygd numpad + Tournament edition har ikke numpad og den selger veldig bra.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om det finnes en USB til wireless-interface for produkter av denne typen? For oss som liker produkter som kun finnes i USB-utgave?

 

AtW

 

Hm.. Er ikke det en kablet utgave? (Eller misforstår jeg med at du ønsker en trådløs utgave?)

 

Nesten ubrukelig for venstrehendte..

Fordi den mangler numpad? Hvor har venstrehendte hånda på tastaturet? Så for meg de hadde på wasd'en for å være nært tallrekka.

jeg er venstrehåndet i min bruk , og bruker mest wasd når jeg spiller. en gang i tia gadd jeg å sette opp alle spill slik at jeg brukte piltastene, og knappen rundt de, 0 på numpad ble reload, og 1 ble kast granat, mens ctrl og skift var dukk og hopp-

delete -end-page down hadde våpensetups.

Skjønner ikke hvordan du klarer å bruke wasd.

Arrow og rundt er det eneste som duger for meg i hvert fall, så numpad må være dær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...