Gå til innhold

Den store Resident Evil 7 PSVR tråden


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok akkurat å spilte ifra starten igjen men uten VR. Og ja det er penere. Men det er jo ikke i næææææærheten så skummelt. RE7 er et spill som spilles i VR! 

 

Bah, ikke si sånt. Blir NESTEN litt fristet til å vente med å spille RE7 til den bedritne PSVR eksklusiviteten er over...om ETT ÅR!  :cry: Nei blir nok å spille det på gamlemåten her ja, så får eventuelt VR være grunn nok til å ta opp spillet igjen neste år og satse på at den elendige hukommelsen min gjør at mesteparten av handlingen i spillet er glemt og at det blir en "ny" opplevelse :p

Lenke til kommentar

 

Tok akkurat å spilte ifra starten igjen men uten VR. Og ja det er penere. Men det er jo ikke i næææææærheten så skummelt. RE7 er et spill som spilles i VR! 

 

Bah, ikke si sånt. Blir NESTEN litt fristet til å vente med å spille RE7 til den bedritne PSVR eksklusiviteten er over...om ETT ÅR!  :cry: Nei blir nok å spille det på gamlemåten her ja, så får eventuelt VR være grunn nok til å ta opp spillet igjen neste år og satse på at den elendige hukommelsen min gjør at mesteparten av handlingen i spillet er glemt og at det blir en "ny" opplevelse :p

 

https://www.komplett.no/product/878747/spill/playstation-4/tilbehoer-til-ps4/sony-playstation-vr

https://www.komplett.no/product/893564/spill/playstation-4/spill-til-playstation-4/resident-evil-7-biohazard

Lenke til kommentar

 

Bah, ikke si sånt. Blir NESTEN litt fristet til å vente med å spille RE7 til den bedritne PSVR eksklusiviteten er over...om ETT ÅR!  :cry: Nei blir nok å spille det på gamlemåten her ja, så får eventuelt VR være grunn nok til å ta opp spillet igjen neste år og satse på at den elendige hukommelsen min gjør at mesteparten av handlingen i spillet er glemt og at det blir en "ny" opplevelse :p

 

 

Det er stor forskjell altså. Men slå av lyse og skru opp lyden så blir det nok bra på TV/monitor også! :D

 

Men er noe spesielt som skjer i hode når du blir plassert i spillet altså. Nesten så du skulle ha prøvd det hos noen om mulig?

Lenke til kommentar

 

Det er stor forskjell altså. Men slå av lyse og skru opp lyden så blir det nok bra på TV/monitor også! :D

Men er noe spesielt som skjer i hode når du blir plassert i spillet altså. Nesten så du skulle ha prøvd det hos noen om mulig?

 

 

Jeg sitter rimelig trykt opp mot en PC monitor for tiden så det blir nok bra uansett :D Kjenner absolutt INGEN som har VR headset av noe slag desverre men tviler ikke på at det er en sykt bra opplevelse!

Lenke til kommentar

 

 

Bah, ikke si sånt. Blir NESTEN litt fristet til å vente med å spille RE7 til den bedritne PSVR eksklusiviteten er over...om ETT ÅR!  :cry: Nei blir nok å spille det på gamlemåten her ja, så får eventuelt VR være grunn nok til å ta opp spillet igjen neste år og satse på at den elendige hukommelsen min gjør at mesteparten av handlingen i spillet er glemt og at det blir en "ny" opplevelse :p

 

 

Det er stor forskjell altså. Men slå av lyse og skru opp lyden så blir det nok bra på TV/monitor også! :D

 

Men er noe spesielt som skjer i hode når du blir plassert i spillet altså. Nesten så du skulle ha prøvd det hos noen om mulig?

 

LarZen  du kommer til og se ut og være som en lobotomert høne om du runder spillet bare i VR :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Bah, ikke si sånt. Blir NESTEN litt fristet til å vente med å spille RE7 til den bedritne PSVR eksklusiviteten er over...om ETT ÅR!  :cry: Nei blir nok å spille det på gamlemåten her ja, så får eventuelt VR være grunn nok til å ta opp spillet igjen neste år og satse på at den elendige hukommelsen min gjør at mesteparten av handlingen i spillet er glemt og at det blir en "ny" opplevelse :p

 

 

Det er stor forskjell altså. Men slå av lyse og skru opp lyden så blir det nok bra på TV/monitor også! :D

 

Men er noe spesielt som skjer i hode når du blir plassert i spillet altså. Nesten så du skulle ha prøvd det hos noen om mulig?

 

LarZen  du kommer til og se ut og være som en lobotomert høne om du runder spillet bare i VR :)

 

Er ikke så ille da, kan ikke si noe grunn av jeg hvil ikke røpe good sakene da ha ha for dere. i sted   :eek:

Lenke til kommentar

 

LarZen  du kommer til og se ut og være som en lobotomert høne om du runder spillet bare i VR :)

 

 

 

Hehe, er redd du har rett! :p

 

 

Er ikke så ille da, kan ikke si noe grunn av jeg hvil ikke røpe good sakene da ha ha for dere. i sted   :eek:

 

 

 

Ja du må ikke røpe noe! :p Noen dager til så begynner vi vel å bli ferdig å kan dele litt historier :D

Lenke til kommentar

 

 

LarZen  du kommer til og se ut og være som en lobotomert høne om du runder spillet bare i VR :)

 

 

 

Hehe, er redd du har rett! :p

 

 

Er ikke så ille da, kan ikke si noe grunn av jeg hvil ikke røpe good sakene da ha ha for dere. i sted   :eek:

 

 

 

Ja du må ikke røpe noe! :p Noen dager til så begynner vi vel å bli ferdig å kan dele litt historier :D

 

Jo her røper jeg en ting..... Staaaaaaar 

Lenke til kommentar

Sitter og fikler med lydinnstillingene i RE7. Bør jeg velge Surround Sound eller Headphones med Virtual Surround?

Bruker Astro A50.

 

EDIT: Testa med Surround Sound. Ser ut til å fungere bra. For et uhyggelig spill! Demoen er en dans på roser i forhold så langt.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Sitter og fikler med lydinnstillingene i RE7. Bør jeg velge Surround Sound eller Headphones med Virtual Surround?

Bruker Astro A50.

Bruker selv Headphones med Virtual Surround og er fornøyd med det.  Testa det ut litt i VR og lyden ble scary,ere da dog med små headphones til bruk på mobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si i fra hvis du hvis du spiller i vr da dør di fortere, jeg sier ikke noe mere ta på deg vr headsett ditt å spill Resident evil 7 med hode bang bang du er død kjøtthue ps kjøtthue er ikke deg men noen i Resident evil 7

Er bare LarZen å jeg som tør å spille i vr da med samme, men jeg har faen ikke vet på å være nervøs å spille Resident Evil 7 i VR da, det kom noe foran meg i spillet i bekmørke da stikk ord F.EA.R

Lenke til kommentar

Si i fra hvis du hvis du spiller i vr da dør di fortere, jeg sier ikke noe mere ta på deg vr headsett ditt å spill Resident evil 7 med hode bang bang du er død kjøtthue ps kjøtthue er ikke deg men noen i Resident evil 7

Er bare LarZen å jeg som tør å spille i vr da med samme, men jeg har faen ikke vet på å være nervøs å spille Resident Evil 7 i VR da, det kom noe foran meg i spillet i bekmørke da stikk ord F.EA.R

Spiller i VR selv. Men faen for et spill. Så jævla bra. Men nå må jeg ha kaffe og røyke pause :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...