Gå til innhold

ANBEFALING: Dette er Tek-redaksjonens julegaveanbefalinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har ennå ikke svart på hvorfor dere kan gi Fitbit-armbåndene såpass god kritikk og spalteplass. Dere nevner ikke med et ord det faktum at Fitbit er kjent for dårlig holdbarhet, og at dere selv for ikke så veldig lenge siden skrev en egen artikkel om nettopp det.

 

Samtlige i redaksjonen deres hadde opplevd at deres Fitbit sluttet å virke etter mindre enn 6 mnd eller noe sånt? Korrekt meg om jeg bommer på detaljene, men uansett.

 

Skal vi liksom glemme det helt, eller er det noen andre som har testet de nye Fitbit'ene som ikke har hatt samme problemer? Basert på første artikkelen burde man jo sky disse produktene som ilden?

 

Det henger ikke på greip.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd den en liten stund, kan jeg anbefale folk å legge til Philips Wake Up Light på listen. Koster rundt 1000-lappen for de sterkere variantene. :)

 

Jeg har nettopp begynt å bruke en slik sak, og må medgi at jeg er frelst. Jeg er av typen som kan sove til klokken 11 om jeg først lar kroppen få lov, og å stå opp tidlig på hverdagene om vinteren kan være beinhardt. Med Wake Up light har jeg for første gang på lang tid våknet tilnærmet lys våken. :D Knallartig sak.

Lenke til kommentar

Dere har ennå ikke svart på hvorfor dere kan gi Fitbit-armbåndene såpass god kritikk og spalteplass. Dere nevner ikke med et ord det faktum at Fitbit er kjent for dårlig holdbarhet, og at dere selv for ikke så veldig lenge siden skrev en egen artikkel om nettopp det.

 

Samtlige i redaksjonen deres hadde opplevd at deres Fitbit sluttet å virke etter mindre enn 6 mnd eller noe sånt? Korrekt meg om jeg bommer på detaljene, men uansett.

 

Skal vi liksom glemme det helt, eller er det noen andre som har testet de nye Fitbit'ene som ikke har hatt samme problemer? Basert på første artikkelen burde man jo sky disse produktene som ilden?

 

Det henger ikke på greip.

 

Hei!

 

Det stemmer at vi ikke var veldig imponerte over kvaliteten på Fitbit-armbåndene tidligere. (Link her, for alle som ikke har lest saken http://www.tek.no/artikler/designsvakhet-pa-mange-fitbit-armband/235481 )

 

Men! Etter at vi skrev denne saken, og de nye modellene begynte å rulle ut, så virker det som Fitbit har hørt på klagene. Vi har av naturlige grunner ikke kunnet teste båndene i mange måneder før vi publiserte dem, men førsteinntrykket lover godt. Den viktigste forskjellen fra tidligere ligger i selve festet mellom båndene og aktivitetsmåleren i produktet. De ser ut til å være bedre konstruert enn på for eksempel HR Surge og de andre modellene som revnet lett. I tillegg har de gjort det lettere å bytte ut, og kjøpe ekstra bånd, i tilfelle de blir slitt eller du har lyst på en ny farge.

 

Kombinert med at vi synes Fitbit har den beste medfølgende appen for produkter som dette, så har vi gradvis begynt å like Fitbit-produktene mer igjen.

 

Mvh

 

Niklas Plikk, nyhetssjef i Tek.no

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Underoverskriften sier Marshall Woburn, mens teksten forteller om Kilburn :)

 

Hei, en liten feil fra min side her i oppkoblingen av produkt. Det er altså knallsterke Kilburn vi ønsker å anbefale her. Woburn er også et svært imponerende produkt, men vi syntes prisen ble litt stiv til å anbefale den som julegave i denne saken.

Rettet nå!

Lenke til kommentar

Dere har ennå ikke svart på hvorfor dere kan gi Fitbit-armbåndene såpass god kritikk og spalteplass. Dere nevner ikke med et ord det faktum at Fitbit er kjent for dårlig holdbarhet, og at dere selv for ikke så veldig lenge siden skrev en egen artikkel om nettopp det.

 

Samtlige i redaksjonen deres hadde opplevd at deres Fitbit sluttet å virke etter mindre enn 6 mnd eller noe sånt? Korrekt meg om jeg bommer på detaljene, men uansett.

 

Skal vi liksom glemme det helt, eller er det noen andre som har testet de nye Fitbit'ene som ikke har hatt samme problemer? Basert på første artikkelen burde man jo sky disse produktene som ilden?

 

Det henger ikke på greip.

 

Skal ikke forsvare spalteplass o.l.

MEN, har selv FitBit Charge HR. Ingen slitasje problemer selv om jeg bruker den hver dag. Jeg hadde problemer med at den ikke talte alle trappene/høydemeter ordentlig, og tror det var 2-3 mail frem og tilbake med FitBit så sendte de meg ny klokke, free-of-charge, og kunne bare kaste den gamle. Aldri opplevd bedre kundeservice.

 

(Viste seg og at den jeg trodde hadde problemer var litt selvforskyldt, så jaaa. :) )

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...