Gå til innhold

Samsung ber kunder om unnskyldning – tilbyr norske kunder en Galaxy S7 som erstatning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vil jeg anbefale alle berørte å ta pengene, for samsung gir sikkert ikke noe rabatt på prisen på S7/S7 Edge, dermed vil man garantert komme billigere ut av det ved å bare kjøpe en S7 selv om man er interessert.

 

Joda det blir billigere, jeg har fått tilbud om 1000 kr i rabatt + og beholde gear VR. Vi for se.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Da vil jeg anbefale alle berørte å ta pengene, for samsung gir sikkert ikke noe rabatt på prisen på S7/S7 Edge, dermed vil man garantert komme billigere ut av det ved å bare kjøpe en S7 selv om man er interessert.

 

Hvorfor tror du det? For det første. Du tar feil.

Samsung har håndtert situasjonen ekstremt bra og vil gjøre alt for å unngå å tape mer omdømme enn nødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da vil jeg anbefale alle berørte å ta pengene, for samsung gir sikkert ikke noe rabatt på prisen på S7/S7 Edge, dermed vil man garantert komme billigere ut av det ved å bare kjøpe en S7 selv om man er interessert.

 

Du får mellomlegget i cash. Ikke Apple vi snakker om nå ;)
Lenke til kommentar

Hvorfor drar du Apple inn i dette? Virker som en ganske så flåsete kommentar, all min erfaring er da at Apple alltid betaler tilbake mellomlegg osv i "kontanter" og ikke via gavekort og andre irriterende løsninger. Men folk har vel et merksnodig behov for å dra inn Apple på en negativ måte i en hver diskusjon, om det de skriver er aldri så virkelighetsfjernt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tidenes dårligste overskrift?
 

Samsung ber kunder om unnskyldning – tilbyr norske kunder en Galaxy S7 som erstatning



vs. artikkelinnhold som utdyper at det ikke er snakk om et tilbud av en Galaxy S7 i det hele tatt. Man må betale mellomlegget selv:
 



Tilbyr å bytte mot S7 eller S7 Edge
Samtidig kan selskapet bekrefte at norske kunder som måtte være berørt vil bli tilbudt å bytte Note 7-telefonen med en Galaxy S7 eller Galaxy S7 Edge, og få erstatning for prisforskjellen. Man kan også simpelthen heve kjøpet og få pengene tilbake, dersom man ønsker det.

Endret av G
Lenke til kommentar

Tidenes dårligste overskrift?

 

Samsung ber kunder om unnskyldning – tilbyr norske kunder en Galaxy S7 som erstatning

 

vs. artikkelinnhold som utdyper at det ikke er snakk om et tilbud av en Galaxy S7 i det hele tatt. Man må betale mellomlegget selv:

 

 

Tilbyr å bytte mot S7 eller S7 Edge

Samtidig kan selskapet bekrefte at norske kunder som måtte være berørt vil bli tilbudt å bytte Note 7-telefonen med en Galaxy S7 eller Galaxy S7 Edge, og få erstatning for prisforskjellen. Man kan også simpelthen heve kjøpet og få pengene tilbake, dersom man ønsker det.

Jeg trodde Note var dyrere enn S, og dermed fikk tilbake mellomlegget, ikke betale det.

Lenke til kommentar

Da vil jeg anbefale alle berørte å ta pengene, for samsung gir sikkert ikke noe rabatt på prisen på S7/S7 Edge, dermed vil man garantert komme billigere ut av det ved å bare kjøpe en S7 selv om man er interessert.

 

Fint om folk ikke fremlegger ting som fakta når det bare er snakk om uvitende synsing og antakelser.

 

Vil gjerne høre mer hva slags tilbud folk får, da man kan kjøpe en S7 edge till 6300kr, 1000kr under vanlig utsalgspris

 

Du kan kjøpe en S7 Edge til 5975,- hos Dataspesialisten.

Lenke til kommentar

 

Da vil jeg anbefale alle berørte å ta pengene, for samsung gir sikkert ikke noe rabatt på prisen på S7/S7 Edge, dermed vil man garantert komme billigere ut av det ved å bare kjøpe en S7 selv om man er interessert.

Fint om folk ikke fremlegger ting som fakta når det bare er snakk om uvitende synsing og antakelser.

 

Vil gjerne høre mer hva slags tilbud folk får, da man kan kjøpe en S7 edge till 6300kr, 1000kr under vanlig utsalgspris

Du kan kjøpe en S7 Edge til 5975,- hos Dataspesialisten.

 

Ja jeg antok, da det er veldig vanlig at produsent går etter utsalgspris når man skal få erstatning. Det må være lov å ta feil. Ser jo allerede at en har fått tilbud om 1000kr avslag, noe som fortsatt gjør telefonen dyrere enn hos billigste utsalgsplass.

 

Ville forøvrig selv ikke handlet noe hos dataspesialisten.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

 

Da vil jeg anbefale alle berørte å ta pengene, for samsung gir sikkert ikke noe rabatt på prisen på S7/S7 Edge, dermed vil man garantert komme billigere ut av det ved å bare kjøpe en S7 selv om man er interessert.

Du bør sjekke hva som skjer i det virkelige liv før du kommer ut av boblen.

 

Tja, har jo allerede fått bekreftet at jeg både har rett og feil, så du kan jo spare deg frekkhetene.

Lenke til kommentar

 

Da vil jeg anbefale alle berørte å ta pengene, for samsung gir sikkert ikke noe rabatt på prisen på S7/S7 Edge, dermed vil man garantert komme billigere ut av det ved å bare kjøpe en S7 selv om man er interessert.

Du bør sjekke hva som skjer i det virkelige liv før du kommer ut av boblen.

 

Herregud og trist du er, som skriver sånne ting. Du tilfører tråden ingenting, og er bare frekk.

 

-----

 

For all del, flott at Samsung prøver å forhandle med skuffede kunder, men syntes vel det bare er på sin plass. Syntes nå heller ikke at Samsung har håndtert dette allverdens bra. Det tok altfor lang tid før vi fikk noe offisiell informasjo

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...