Gå til innhold

Faen skjere!


Anbefalte innlegg

I over ei uke har et kråke-dyr flydd å angrepet vinduene mine fra ca kl 5 på morgenen.

Det tar helt av og høres ut som den kommer til å knuse ei rute snart.

Starter forsiktig med ei rute, før det eskalerer og den klikker fullstendig på alle rutene mine.

Når jeg står opp og viser meg i vinduet, så flyr den til et annet vindu.

Så etter at jeg har vært mellom hele huset gir den seg til slutt.

 

Siden jeg jobber kvelden og ikke kommer meg i seng før over kl 2 på natta, så passer det veldig dårlig at møkka-fuglen fra helvete finner det for godt å klikke på sitt eget speilbilde på denne tiden av døgnet!

 

Fins det noe film jeg kan legge utenpå vinduene, som ikke reflekterer det stygge speilbildet av kråke-faen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I over ei uke har et kråke-dyr flydd å angrepet vinduene mine fra ca kl 5 på morgenen.

Det tar helt av og høres ut som den kommer til å knuse ei rute snart.

Starter forsiktig med ei rute, før det eskalerer og den klikker fullstendig på alle rutene mine.

Når jeg står opp og viser meg i vinduet, så flyr den til et annet vindu.

Så etter at jeg har vært mellom hele huset gir den seg til slutt.

 

Siden jeg jobber kvelden og ikke kommer meg i seng før over kl 2 på natta, så passer det veldig dårlig at møkka-fuglen fra helvete finner det for godt å klikke på sitt eget speilbilde på denne tiden av døgnet!

 

Fins det noe film jeg kan legge utenpå vinduene, som ikke reflekterer det stygge speilbildet av kråke-faen?

Hjelper det her du?

http://www.clasohlson.com/no/Vindusfilm/34-1432-1

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje den vil inn?

Kanskje be den inn på kråke-grateng? ;)

 

 

 

Fins det noe film jeg kan legge utenpå vinduene, som ikke reflekterer det stygge speilbildet av kråke-faen?

http://www.imdb.com/title/tt0056869/

 

Haha. :D Nice one!

 

 

I over ei uke har et kråke-dyr flydd å angrepet vinduene mine fra ca kl 5 på morgenen.

Det tar helt av og høres ut som den kommer til å knuse ei rute snart.

Starter forsiktig med ei rute, før det eskalerer og den klikker fullstendig på alle rutene mine.

Når jeg står opp og viser meg i vinduet, så flyr den til et annet vindu.

Så etter at jeg har vært mellom hele huset gir den seg til slutt.

 

Siden jeg jobber kvelden og ikke kommer meg i seng før over kl 2 på natta, så passer det veldig dårlig at møkka-fuglen fra helvete finner det for godt å klikke på sitt eget speilbilde på denne tiden av døgnet!

 

Fins det noe film jeg kan legge utenpå vinduene, som ikke reflekterer det stygge speilbildet av kråke-faen?

Hjelper det her du?

http://www.clasohlson.com/no/Vindusfilm/34-1432-1

 

Jeg skal dra å se litt på det. Takker! :)

 

Reir i nærheten?

 

Er jo parringstid for alle nå.

Det er det sikkert. Er to stk her, men bare den ene som klikker. Sikkert en hann som vil forsvare territoriet sitt. Trodde kråke dyr var lure jeg, men denne virker ikke veldig begavet. :p

 

Det er forresten ofte et tegn på at dyret er ganske så sykt.

Håper den dør snart! Med sånn kraft som den flyr på vinduene mine, så må den da ha blitt hjerneskadet nå!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...