Gå til innhold

TV Størrelse; Opplevelse og Oppløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innen 8k begynner å bli vanlig så er nok standard TVn oppe i minst 80" og ser ikke bort ifra at det blir en 110"+ på meg

Har hatt den størrelsen før, men da som lerret

Men lerret og prosjektor er liksom mye mer tungvindt enn en TV. Jeg kasserte ihvertfall mitt lerret fordi det er mye mer upraktisk enn TV.

Lenke til kommentar

Innen 8k begynner å bli vanlig så er nok standard TVn oppe i minst 80" og ser ikke bort ifra at det blir en 110"+ på meg

Har hatt den størrelsen før, men da som lerret

8K for TV vil nok komme før 80" blir standard, med mindre OLED spiser opp 90% av markedet de neste fem årene er transport av en TV på 75" en diger utfordring med mindre man har varebil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Innen 8k begynner å bli vanlig så er nok standard TVn oppe i minst 80" og ser ikke bort ifra at det blir en 110"+ på meg

Har hatt den størrelsen før, men da som lerret

8K for TV vil nok komme før 80" blir standard, med mindre OLED spiser opp 90% av markedet de neste fem årene er transport av en TV på 75" en diger utfordring med mindre man har varebil.

 

Får den levert på døra eller lånt en henger, for de som ikke har stor nok bil v.o.m.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ærlig talt ikke dette jaget etter å ha stort, større eller størst TV, men er sikkert dette produsentene vil. Jo større TV, jo dyere TV, så de tjener mer.

 

Jeg har et 40" TV og det holder lenge for min del. :)

Synes du ikke at filmopplevelsen er bedre på en kvalitetskino enn på 40 tommeren din? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke dette jaget etter å ha stort, større eller størst TV, men er sikkert dette produsentene vil. Jo større TV, jo dyere TV, så de tjener mer.

 

Jeg har et 40" TV og det holder lenge for min del. :)

Synes du ikke at filmopplevelsen er bedre på en kvalitetskino enn på 40 tommeren din? :p

 

 

Kvalitetskino? Hvis du mener kino kino, så er det noe jeg ikke har vært på de siste 10 - 15 årene. Dessuten ser jeg ingen vits å ha større TV enn 40" når man sitter kun 2 meter fra TV'en. Og en annen ting er jo at det er jo stort sett møkka programmer og dårlige serier på TV nå til dags, så blir helv.... lite TV titting.

Lenke til kommentar

Oppgraderte fra 47 til 60 og synes det ble helt fint. Tidligere hadde vi en kassetv stående på samme plass og jeg føler den dominerte mer i stua. Nå har vi "bare" 1080p på vår, men jeg vil uansett ikke se forskjell på 4k fra der vi sitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...