Gå til innhold

- Samsung Galaxy S7 får minnekort-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med minne? Min s6 bruker 76% av minne umiddelbart etter oppstart. Bloatvare er det også mye av. Har hatt 2x s2 og en s4. S6 er den tregeste og mest ustabile mobilen jeg har hatt ved siden av s4. Vært missfornøyd siden dag 1. Hvis s7 ikke blir bedre så er det siste gang jeg kjøper samsung av typen 's'..

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med minne? Min s6 bruker 76% av minne umiddelbart etter oppstart. Bloatvare er det også mye av. Har hatt 2x s2 og en s4. S6 er den tregeste og mest ustabile mobilen jeg har hatt ved siden av s4. Vært missfornøyd siden dag 1. Hvis s7 ikke blir bedre så er det siste gang jeg kjøper samsung av typen 's'..

Kjedelig da. min har fungert perfekt siden starten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva med minne? Min s6 bruker 76% av minne umiddelbart etter oppstart. Bloatvare er det også mye av. Har hatt 2x s2 og en s4. S6 er den tregeste og mest ustabile mobilen jeg har hatt ved siden av s4. Vært missfornøyd siden dag 1. Hvis s7 ikke blir bedre så er det siste gang jeg kjøper samsung av typen 's'..

 

Har nogen lunde like erfaringer her....

Gikk fra sony z2, og det var en nedtur, sier litt.

 

Personlig synes jeg batteritiden er desidert verst, med bruken min har jeg måttet lade når jeg kommer litt utpå ettermiddagen, mens min z2 hadde rundt 40% strøm når jeg la meg -> tragisk.

Eneste positive er at skjermen og kameraet er et lite hakk bedre.

 

Sony eller Iphone next

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...