Gå til innhold

Nå får PlayStation 4 mer lagringsplass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har enda ikke hatt noe problem med min lanseringskonsoll når det kommer til lagringsplass, og jeg har gått digitalt denne generajonen (Med unntak av BF4 og Shadow Fall som ble handlet ved lansering) Ikke at det har noe å si da spillene installeres uansett, men jeg sletter da innhold jeg anser meg selv som ferdig med da :)

 

Synd de ikke har valgt å forbedre WIFI-biten på konsollen når de først kommer med en revidert utgave.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Indeed. Plassmangel tror jeg kun berører de mest interesserte gamerene, og de vet da også om at de kan bytte ut HDDen selv. WIFI-biten er nok ikke like kjent blant folk, men om en familiefar hadde forstått hvor nærme ruteren han må ha PS4en for å få en stabil kobling så vil jeg anse det som en større verdi å fikse opp i. PS4en har et elendig nettverkskort. Selv om det bare er 2,4ghz, så er det virkelig ikke veldig bra tilkobling på det heller.

Lenke til kommentar

Har enda ikke hatt noe problem med min lanseringskonsoll når det kommer til lagringsplass, og jeg har gått digitalt denne generajonen (Med unntak av BF4 og Shadow Fall som ble handlet ved lansering) Ikke at det har noe å si da spillene installeres uansett, men jeg sletter da innhold jeg anser meg selv som ferdig med da :)

 

Synd de ikke har valgt å forbedre WIFI-biten på konsollen når de først kommer med en revidert utgave.

 

Ja, de kunne gjerne ha gjort litt mer enn å bare fikse på strømforbruket. Men sikkert kjekt for de som laster ned mange spill uten å slette dem.

Lenke til kommentar

Har enda ikke hatt noe problem med min lanseringskonsoll når det kommer til lagringsplass, og jeg har gått digitalt denne generajonen (Med unntak av BF4 og Shadow Fall som ble handlet ved lansering) Ikke at det har noe å si da spillene installeres uansett, men jeg sletter da innhold jeg anser meg selv som ferdig med da :)

 

Synd de ikke har valgt å forbedre WIFI-biten på konsollen når de først kommer med en revidert utgave.

 

Ikke noe bedre enn på PS3 da med andre ord. Å måtte vente timer på å laste ned noen GB er håpløst.

Lenke til kommentar

Har enda ikke hatt noe problem med min lanseringskonsoll når det kommer til lagringsplass, og jeg har gått digitalt denne generajonen (Med unntak av BF4 og Shadow Fall som ble handlet ved lansering) Ikke at det har noe å si da spillene installeres uansett, men jeg sletter da innhold jeg anser meg selv som ferdig med da :)

 

Synd de ikke har valgt å forbedre WIFI-biten på konsollen når de først kommer med en revidert utgave.

Har du mulighet for det så gå for kabel. Har jobbet for et fiberselskap og ble bare mer og mer skuffet over WI-FI egenskapene. Det er dritt. Har selv en Xbox One som jeg har kablet og det ble sååå mye bedre. Lengde på kabel er ikke et problem. Man kan ha 90-100 meter uten tap. Vet ikke hvordan det er med PS4 men med X1 er det bare å koble på en ekstern harddisk via USB når det gjelder lagringsplass.

Endret av Fulltronpet
Lenke til kommentar

Med det spillutvalget som er ute kan jeg ikke se for meg at dette er noe prekært problem på lang tid ennå.

 

Nåja. Jeg har allerede minst 3 ganger så mye spill som jeg får plass til på min 500 GB. Nå venter jeg bare på at 2TB-harddiskene skal gå ned i pris, selv om jeg føler at også den blir litt for liten. Med PS3 tok det 2-3 år før jeg klarte å fylle 320 GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...