Gå til innhold

Final Fantasy XV-demoen blir oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nytt for meg, oppdatere en demo lol. Hvorfor ikke heller fokusere tiden sin på selve spillet framfor en demo?

 

Jeg liker egentlig idéen. Det er noe jobb å lage en demo, men hvis det gir dem en anledning til å fikse det folk misliker mest i spillet før de har lagt masse tid og energi i å gjøre det helt ferdig, kan det godt være det vil lønne seg i lengden.

Lenke til kommentar

... . Hvorfor ikke heller fokusere tiden sin på selve spillet framfor en demo?

 

Det er jo det de gjør. Demoen er en del av selve spillet slik at de kan gjøre justeringer basert på tilbakemeldinger fra spillerne. Nå implementerer de noen av disse endringene i demoen slik at de kan se om spillerne synes det er bedre eller ikke. Alt dette for at det ferdige spillet skal bli best mulig.

Lenke til kommentar

PS4 er enormt mye lettere å utvikle for, og har veldig mye mer minne og slikt - det ville i praksis være nødvendig å bruke mer programmerertid på å skrive en ny (eller resirkulere en gammel) spillmotor for PS3 enn det tok dem å lage den for PS4. Siden PS4 har solgt greit, og det er en stund til spillet kommer ut, kan jeg forstå at de ikke synes det er verdt det.

Lenke til kommentar

De burde porte spillet til ps3 slik vi som ikke har de nyere maskinene får spilt spillet

Det er ikke fullt så lett. PS3 og XB360 er rett og slett for svake til å kjøre FFXV. Det er nok også en grunn til hvorfor det ikke kommer til Wii U. Skulle de porte det til PS3 måtte de ha skalert veldig mye og gjort spillet mye dårligere. Du får vel heller investere noen kroner i en PS4 eller XBone.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva er pinlig med det der? Hun er en nydelig dame :) Må si at grafikken er sinnsykt bra, helt ufattelig at square enix klarer å lage spill med så god grafikk

Lenke til kommentar

Nja, har du nå sett dama? Tror faktisk jeg sier meg enig. Litt hud er jo fint å se på, men dette er vel på grensen til å bli pinlig.

 

 

Jeg har sjekket mye angående dette tema, men det virker som om at det er guttene som klager og jentene som f.eks er fan av Japan eller anime som elsker dette.

 

FF 14 har noe slutty jente kler, men de har mer jenter en gutter som spiller spillet.

Noe som folk ikke ser her ?

 

Det største plusset for jenter når det gjelder FF 14 er at de liker at man kan se veldig bra ut.

 

Tror vi gutter må begynne og slutte og beskytte damer så mye XP  

Selfølgelig er det ikke slik alle gutter og jenter tenker, men snakker om alle de 1000 folkene jeg har hørt og sett klager fra.

Og bare for og kaste det inn, skaperen av FF har aldri laget sex objekter. Det er ikke det FF handler om.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...