Gå til innhold

PODKAST: Kom i vinterstemning med disse spillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tenker umiddelbart på det første Metal Gear Solid. Der spiller kulde og snø en ganske stor rolle.

 

Det er ikke en dum kandidat nei!

Den oppgraderte Shadow Moses i Metal Gear Solid 4 er så sykt pen. Desidert den peneste snøbanen jeg kan tenke på utenom den i uncharted 2.

 

Er meget glad for at Redlynx satt inn snøbaner i Trials Fusion. Disse er blandt de jeg liker best.

 

Meget bra episode. Gleder meg til å høre dere igjen til neste år :) Keep it rad.

 

PS: Steam salget er i gang.

Lenke til kommentar

 

 

Tenker umiddelbart på det første Metal Gear Solid. Der spiller kulde og snø en ganske stor rolle.

Det er ikke en dum kandidat nei!

Den oppgraderte Shadow Moses i Metal Gear Solid 4 er så sykt pen. Desidert den peneste snøbanen jeg kan tenke på utenom den i uncharted 2.

 

Episoden i Shadow Moses gjorde hele spillet for min del. Det var sterkt å komme tilbake.

Lenke til kommentar

 

 

 

Tenker umiddelbart på det første Metal Gear Solid. Der spiller kulde og snø en ganske stor rolle.

Det er ikke en dum kandidat nei!

Den oppgraderte Shadow Moses i Metal Gear Solid 4 er så sykt pen. Desidert den peneste snøbanen jeg kan tenke på utenom den i uncharted 2.

 

Episoden i Shadow Moses gjorde hele spillet for min del. Det var sterkt å komme tilbake.

 

 

Samme her. Satt nærmest tårevåt gjennom hele det kapitellet. Gjorde det ikke lettere at det hadde alle de flashback lydglimtan som rett å slett nappet rett i hjertemuskelen. Allerede da jeg kom tilbake til første overvåkningskamera hvor stun granatene ligger og det var frosset ned så var jeg helt knust.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...