Gå til innhold

Dette er iPad mini 3 i forhold til mini 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som vi ser er det ikke rare forskjellen mellom modellene, selv om det er noen. Rent ytelsesmessig er det null forskjell, og modellene føles og ser kliss like ut. Alt av knapper på sidene er de samme og har samme plassering.

Prisen er forskjellig. Vesentlig forskjellig.

 

Hvis noen faktisk trenger et bevis på at Apple har sluttet å innovere, så har vi det her.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ville no tenkt meg at dem la inn NFC systemet sitt i iPad Mini siden den er nokso liten den også. burde ikke være noe stort problem å få det til... Jaja, er ikke vanlig at iPad lineupen får alt som dem har på nye iPhone. Ligger stort sett litt etter med teknologi der ja.

 

Min mor skulle absolutt ha seg den nye iPad "Air" nå så det blir nokk noe slikt i felles julegave eller noe slikt...

 

Er litt lei av UIet til mobilen min (Samsung/SlimRom), stadig vekk noe feil i apps her og der. Begynder å Hate å reparere ting siden jeg har gjort det halve livet mitt når det gjelder "data", dermed er Apple er greit alternativ der. Så kanskje en iPad mini til meg da.

Vurderte iPhone men det gikk ikke, venter heller på neste HTC One Lineupen.

 

Også kan man ikke ignorere at de fleste ikke-teknologi personene liker iOS og Apple stuff.

 

Hihi, wall of text.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Topp tips:

Siden iPad mini 2 ikke kommer til å bli solgt med mer enn 32 gb og mini 3 kun er en dyrere mini 2 med touch id så er det mulig vist en er kjapp å skaffe seg 64 og 128 gb modeller av mini med retina(som er det samme som mini 2) for mindre enn mini 3 kommer til å koste.

128 gb mini 2 koster 4190

128 gb mini 3 koster 4990

64 gb mini 2 koster 3390

64 gb mini 3 koster 4190

 

De har dem på lager noen plasser fremdeles. Men jeg tror ikke det kommer til å vare lenge.

Lenke til kommentar

Dette er en helt uforståelig lansering. Jeg pleier forstå valgene Apple tar ganske greit og gjerne synes de er kloke valg for å friste til oppsalg, men dette må da bare skape forvirring. Det er vel også første gang Apple bytter navn på et eksisterende produkt?

 

Så vidt jeg har hørt er også kameraet noe bedre, men det forsvarer heller ikke prisforskjellen. Om man så må vente med nytt brikkesett er det uansett rart den ikke fikk samme skjerm-coating som iPad Air 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...