Gå til innhold

Pillars of Eternity-beta går i gong neste månad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha blitt positivt overaska over Divinity har fallhøyden for dette spillet blitt enda høyere, la oss håpe at de klarer å levere. Ser fram til tilbakemelding fra betaspillerene.

 

Ja, de andre rollespillprosjektene på kickstarter fikk nok litt hetta da de så hvor ekstremt bra Divinity er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har enda til gode å se et kickstarter-spill som virkelig har imponert, men før eller senere må det jo skje. Dette SER definitivt lovende ut. Håper bare inderlig at de ikke faller i samme sportet som NWN2, og ender opp med en spillmotor som er så treig og ustabil at det knapt er spillbart, og en ultra-lineær og klisjé historie.

Får håpe at de virkelig mener det de sier når de påstår at de er inspirert av Infinity Engine spillene, og ikke ender opp med skuffe slik som Dragon Age gjorde med sine påstander om å være en spirituell oppfølger til Baldur's Gate serien.

Lenke til kommentar

Jeg har stor tiltro til Obsidian, jeg så hva de har klart i mange andre spill og jeg er stort sett imponert, bare se på New Vegas. Nå var ikke Fallout 3 dårlig, men New Vegas var et veldig bra spill, jeg likte det bedre faktisk på mange måter, men på en annen side så likte jeg nok byruiner mer enn en ørken.

 

Baldurs Gate, Icewind Dale, Planescape og NwN var en av mine favoritter når det kom til RPG. Jeg syntes forøvrig at NWN2 var bra, men det var litt rar spillmotor ja, husker jeg hadde 2x 1900XT kort i crossfire.og jeg fikk dårlig resultat. Spilte det senere med et 4870x2 kort og det var fortsatt veldig dårlig ytelse med tanke på grafikk og skjermkort.

Lenke til kommentar

Obsidian lager mye gode spill, men de er også gjort noen store feil i enkelte spill tidligere.

 

De fleste spillene deres er "hand down" fra andre utviklere, kotor2, nwn2, fallout nv og ds3.

 

South park er også et spill hvor de det meste var ferdiglaget for dem, alt de gjorde var å lage en historie i det universet og implementere enkle spillelementer.

 

Hvis vi ser på deres eneste helt originale verk til nå, Alpha Protocol, er det ikke ett spesielt bra produkt.

 

De har uten tvil menneskene til å lage noe fantastisk, men man burde fortsatt være litt skeptisk da selv om det er ett kickstarter prosjekt har de vi intervju røpet at de vil implementere en del "moderne spilldesign".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...