Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Bla bla bla.

 

Jeg skal love deg en ting Lars om jeg lever og fortsatt kan trykke på tastene på min Pc.  

  1. Jeg skal lese det du skriver og lenker til når dere har mer enn 1 % oppslutning og
  2. når dere er større enn Oslo FrP skal jeg kommentere det du skriver.  (Er det også Arbeiderpartiets eller egen skyld?)

Min Prosedyre:  Bla bla bla ovenfor erstattet for å unngå ytterligere senSUR.

 

 

Jeg kommer med personangrep.  Meg og mitt KGB parti?  Jeg stemmer på det partiet.  Ingen eier arbeiderpartiet like lite som jeg antar at du eier Oppland liberalistene.

Det er jo et parti hvor det vrimler med hemmelige KGB-agenter.

I alle fall agenter som vil gjøre Norge om fra å være et fritt land som i 1814, med maktfordelingsprinsippet etc, til et ufritt Norge.

 

  

Kan du nevne navnet på en KGB agent som er stemt frem ?  Ikke kom drassende med Treholt, for det er et tema som trenger en egen tråd.  Greit å stemple andre partier og dem jeg stemmer på?  Hva tror du hadde skjedd om jeg hadde svart med samme mynt?  Da vet du at det hadde blitt senSUR.

La meg gi deg noen eksempler fra fortiden: Dudin: Reiulf Steen Steklov: Jens Stoltenberg Juri: Thorbjørn Jagland Rodionov: Thorbjørn Berntsen, osv osv.- Gjør meg en tjeneste, finn ut hvem som var "Krot" og "Ostap"?

 

 

  

Du får se mine linker ovenfor.

 
  1. Tror du på dette KGB agent tøvet selv?
  2. Tror du at NATO nå har en KGB agent som generalsekretær? 
  3. Jeg har i begynnelsen av denne posten sagt når jeg skal se på lenkene dine.

Jeg gjentar, forventer du at det norske folk skal bite på dette.

 

Dersom du ber om senSURering av denne posten også, er du ikke en ekte liberalist som støtter ytringsfriheten.

 

Jfr også din egen ytring.

 

 

Men jeg er enig i alt det du sier. VI burde ha så mye ytringsfrihet som overhodet mulig.

Men vi må også verne om personer og grupper, og forsvare disse.
 

Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1520268&p=20657100

 

Nå må du passe på at du ikke gjentar deg selv.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

jeg mener at loven er skreddersydd for Nord Korea.

Medmindre påstanden følger av den enorme forbedringen som NordKorea vil oppleve om Kardemommeloven ble innført tror jeg nesten du må forklare noe bedre den påstanden.

 

 

Da får du starte med å lese det jeg kommenterte til Geir ovenfor og videre nedover. 

Lenke til kommentar

Det har vært artig å se hva som ble ut av Kardemommeloven, så jeg har et par spørsmål til.

Første: For ikke lenge siden var Ebola et hverdagsuttrykk. Dette spredte seg ikke mye i ren global målestokk. Mye av grunnen var at man har tatt forhåndsregler. Blant annet var tollvesenet i alle vestlige land delaktige i å minimere spredningen.
Hvordan ville en liberalistisk stat håndtere noe slikt?

Andre: For at vaksinering skal være effektivt må alle vaksineres mot en gitt trussel. Hvordan ser man for seg dette i den liberalistiske staten?

Lenke til kommentar

Kilde?

Dette er informasjon du ville hatt om du var direkte berørt av det. Typisk importører og annet lignende. Jeg ber deg ikke om å tro meg. Du kan enten ta det til deg at land har gjort noe aktivt for å stoppe slikt, eller du kan tro at ebola er uhyre lite smittsomt. Fritt valg dèt, selvfølgelig.

 

Kilde?

Snakk med en lege.

Lenke til kommentar

 

 

Kilde?

Dette er informasjon du ville hatt om du var direkte berørt av det. Typisk importører og annet lignende. Jeg ber deg ikke om å tro meg. Du kan enten ta det til deg at land har gjort noe aktivt for å stoppe slikt, eller du kan tro at ebola er uhyre lite smittsomt. Fritt valg dèt, selvfølgelig.

 

Kilde?

Snakk med en lege.
Ingen kilder med andre ord. ;)
Lenke til kommentar

 

 

Ingen kilder med andre ord. ;)

 

Ikke alt kan komme ferdigtygd og lettfordøyelig fra tabloide nettkilder. Om det er det som må til for at du i det hele tatt vil tenke over et dilemma så, for all del, det er et fritt land. (hvertfall her hvor jeg bor)

Nei, jeg ser jo at dine påstander tydeligvis hverken kommer fra lettfordøyelig internettkilder eller tungtfordøyelige vitenskapelige studier.
Lenke til kommentar

Nei, jeg ser jo at dine påstander tydeligvis hverken kommer fra lettfordøyelig internettkilder eller tungtfordøyelige vitenskapelige studier.

Det er greit for meg det. Jeg spurte hvordan en liberalistisk stat stiller seg til to gitte tilfeller. Dine forsøk på å diskreditere problemstillingene rører meg fint lite. Kreasjonister gjør mye det samme for å slippe å forholde seg til faktiske forhold.

Som at ebola spredte seg lite. Du vil ikke ta i det. Det er greit, men lite fruktbart.

Som at alle har tilgang på antibiotika (og i senere tid målrettede vaksiner). Du trenger en kilde på at dette har tatt knekken på mange alvorlige sykdommer. Det er også greit, men dertil like lite fruktbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ingen kilder med andre ord. ;)

 

Ikke alt kan komme ferdigtygd og lettfordøyelig fra tabloide nettkilder. Om det er det som må til for at du i det hele tatt vil tenke over et dilemma så, for all del, det er et fritt land. (hvertfall her hvor jeg bor)

Nei, jeg ser jo at dine påstander tydeligvis hverken kommer fra lettfordøyelig internettkilder eller tungtfordøyelige vitenskapelige studier.
Flere barn dør i USA fordi flere ikke ble vaksinert. Hvem bør fengsles når foreldrer lar deres barn smitter andres barn i drømmeverden din?
Lenke til kommentar

Nei, du kom med en ubegrunnet påstand om at "tollvesenet i alle vestlige land var delaktige i å minimere spredningen av Ebola".

Så springer du og hjemmer deg når du blir bedt om å underbygge påstanden.

 

Jeg har ikke gjemt meg. Det begynner å bli litt sent, men jeg er her enda. Jeg vet rett og slett ikke hva du forventer at jeg skal gi deg med dette. Jeg har ikke sett avisoppslag som omhandler rundskrivene fra tollvesenet. Du står fritt til å tro at slikt aldri har funnet sted, men da må det være en annen grunn til at det ikke spredte seg mer enn det gjorde. Vi har vel alle sett kolonnekjøringen til sykehus med ebolapasienter i bl.a. USA. Skal man fra det tro at noen har passet på og hadde en plan? Bare det i seg selv burde jo fortelle at noen har passet på grensen? Selv jobber jeg i et segment for varer, og kan fortelle at varer ble passet på like mye som de avisoppslagene man så om ebolapasienter. Du trenger ikke tro på det, men selv ikke du kan vel avskrive den behandlingen man har sett av mennesker i avisene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...