Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg mener om tollvesenet er irrelevant

Helt enig, selv om dette var enda en av dine kreative omskrivninger.

Det er rart med det, men det er altså noe av grunnen til at jeg heller ikke nevnte noe om hva du mener om tollvesenet, sammen med en hel haug andre ting som også er irrelevant.

Derimot var det om du vet hva tollvesenet gjør. Noe som definitivt ikke er irrelevant gitt at du så langt sliter med å akseptere at tollvesenet kan forhindre import.

 

for hvorvidt du har noe som helst grunnlag for dine påstander om at tollvesenet har forhindret spredning av Ebola.

Vel... Nå har jeg diskutert med deg før, så derfor ser jeg ambiguiteten i ditt ordvalg "forhindret spredning". Dette koblet sammen med at du påstod jeg sa at de sågar hadde vært effektive i det (som du fikk fra "delaktig") gjør meg litt tilbakeholden til å svare på slikt til deg.

 

Enten er du enig i at tollvesenet har muligheten til å hindre import av noe, eller så er du ikke. Om ikke så må du lese deg opp på tollvesenets gjøren og laden.

Om du er enig i at de kan det, da virker det pussig at du trenger bevis på at de kan forhindre potensielle smittefarlige varer/mennesker/dyr/annet.

 

Det kan selvfølgelig også være at det du sikter mot nå er at tollvesenet ikke kan forhindre absolutt alt som kan og vil krysse grensa. Om jeg skal gjette fra dine omskrivninger så er det dit du forsøker å bevege deg i argumentasjonen.

 

Så langt har du ikke klart å begrunne din påstand, kanskje på tide at du trekker den tilbake?

Jeg påstår tollvesenet kan hindre ting i å komme over grensa. Min påstand er ikke at de kan luke ut absolutt alt som om de er flaskeånder, om det var en slik reductio ad absurdum du forsøkte deg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Så langt har du ikke klart å begrunne din påstand, kanskje på tide at du trekker den tilbake?

Jeg påstår tollvesenet kan hindre ting i å komme over grensa. Min påstand er ikke at de kan luke ut absolutt alt som om de er flaskeånder, om det var en slik reductio ad absurdum du forsøkte deg på.
Din påstand var:

For ikke lenge siden var Ebola et hverdagsuttrykk. Dette spredte seg ikke mye i ren global målestokk. Mye av grunnen var at man har tatt forhåndsregler. Blant annet var tollvesenet i alle vestlige land delaktige i å minimere spredningen.

 

At du nå endrer din påstand til at "tollvesenet kan hindre ting i å komme over grensa" tyder bare på at du ikke har noe som helst grunnlag for din orginale påstand.

 

Videre er jeg fullstendig irrelevant for hvorvidt DIN påstand er sann eller ikke.

 

Det er du som har bevisbyrden for dine påstander, eller du kan eventuellt trekke dem tilbake om du finner at dine påstander er tomme påstander.

 

Anbefaler en titt på tråden om logikkens 10 bud

 

8. Du skal ikke gi andre bevisbyrden for dine påstander.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1562043

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bla bla bla.

 

Jeg skal love deg en ting Lars om jeg lever og fortsatt kan trykke på tastene på min Pc.

Min Prosedyre:  Bla bla bla ovenfor erstattet for å unngå ytterligere senSUR.

 

Jeg merker at du ikke kan forholde deg til de du snakker til på noen god måte, og at de du snakker med må ha minst 1% oppslutning.

 

Det er vel sånt man svarer når man har sluppet tom for argumenter.

Først da blir slike ting viktige å påpeke, for å kunne stå "sterkere" i debatten.

 

 

  • Tror du på dette KGB agent tøvet selv?
  • Tror du at NATO nå har en KGB agent som generalsekretær? 
  • Jeg har i begynnelsen av denne posten sagt når jeg skal se på lenkene dine.
Jeg gjentar, forventer du at det norske folk skal bite på dette.

 

Ja...

 

Jeg har kommet med flere kilder tidligere. I fare for å gjenta meg selv, så limer jeg inn en ny artikkel fra VG om dette: Einar Førde var KGB-kontakt

 

Men jeg kan gjenta meg selv også, siterer fra følgende kilde:

"KGB-avhopperen Mikhail Butkov hevder at statsminister Jens Stoltenberg var den hemmelige kontakten KGB hadde i forsvarskommisjonen i 1990.

 

Stoltenberg hadde da kodenavnet «Steklov» internt i KGB.

Disse oppsiktsvekkende påstandene fremsettes i NRK Brennpunkts dokumentarprogram «KGBs siste offensiv» - som sendes i kveld.

 

Statsministerens kontor og Politiets overvåkingstjeneste (POT) bekreftet sent i går kveld overfor VG at Stoltenberg er identisk med «Steklov»."

 

 

 

 

 

 

Dersom du ber om senSURering av denne posten også, er du ikke en ekte liberalist som støtter ytringsfriheten.

 

Jfr også din egen ytring.

Det er ikke sensur å få moderatorer til å fjerne spam, personangrep, eller off-topic.

 

 

 

Men jeg er enig i alt det du sier. VI burde ha så mye ytringsfrihet som overhodet mulig.

Men vi må også verne om personer og grupper, og forsvare disse.

Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1520268&p=20657100

 

Nå må du passe på at du ikke gjentar deg selv.

 

Jeg er usikker på hva jeg mente med det den tiden. Det er lenge siden.

Jeg mener i dag at man skal ha full ytringsfrihet. Med det å verne om personer og grupper, sikter jeg til at man ikke kan tillate oppfordring til vold, eller terror, osv. Man kan si og uttrykke sine meninger nøyaktig så mye man selv vil. Det er uansett ikke retten til å bli hørt, eller få lov til å spamme en tråd i et privat forum, eller komme med personangrep i et sådan osv, slik du har gjort.

 

 

Jeg hater å bli avbrutt av reklame når jeg ser en gammel James Bond film eller andre innslag på Tv.  Da er det en befrielse å komme til NrK hvor jeg med glede betaler Tv lisensen for å unngå disse reklamesnuttene som popper opp over alt.  Det er vel en selvfølge at du er mot NrK lisensen eller --- ?

Da kan du gjøre som flere av mine liberalistvenner har gjort: Plombere TVn (Det er fult ut lovlig), melde fra til NRK om at du ikke lenger har TV, og så k

få tak i streaming-tjenester og hook opp PCen til TVen. End of!

 

Det finnes mange Nett-TV-løsninger man kan abonnere på, hvis det er spesifikke kanaler og innhold man har lyst til å få fatt på. Dplay har Discovery Channel og TV-Norge (+ alle skrotakanalene som disse er knyttet til), og TV2 har jo sin Sumo-tjeneste osv. Det i tillegg til Viaplay, Netflix og HBO osv, som har uendelig med serier og filmer tilgjengelig. Du kan ha flere individuelle abonnement for samme pris som lisensen og Canal Digital-abonnement per år, og da også med enorme arkiv, hvor du kan se ting om igjen og om igjen, om så skulle være ønskelig. Så det er bare å unngå tradisjonell TV-titting så fort som mulig!

 

 

Du kan si opp NRK-Lisensen her:

http://www.nrk.no/lisens/skjema---oppsigelse-1.11508479

 

 

Her er en artikkel i Oppland Arbeiderpartiavis om hvordan man kan gå frem:

http://www.oa.no/bolig/article6470424.ece

 

10351260_816347285119971_104195189774288

Endret av тurbonєℓℓo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har vært artig å se hva som ble ut av Kardemommeloven, så jeg har et par spørsmål til.

 

Første: For ikke lenge siden var Ebola et hverdagsuttrykk. Dette spredte seg ikke mye i ren global målestokk. Mye av grunnen var at man har tatt forhåndsregler. Blant annet var tollvesenet i alle vestlige land delaktige i å minimere spredningen.

Hvordan ville en liberalistisk stat håndtere noe slikt?

 

Andre: For at vaksinering skal være effektivt må alle vaksineres mot en gitt trussel. Hvordan ser man for seg dette i den liberalistiske staten?

1. Staten bør ilegge karantene for reisende fra spesielt utsatte områder. Det viktigste er likevel at man har god beredskap og behandling. Her vil et privat helsevesen naturlig nok være overlegent det offentlige.

 

2. Personlig er jeg i alle fall mot tvangsvaksinering. Her får produsentene av vaksinene gjøre jobben med å skaffe god nok dokumentasjon på de positive effektene av vaksinering. Det bør vel for øvrig ikke være noe i veien for at personer som har fulgt vaksinasjonsprogrammet får rabatt på helseforsikringen, og på den måten gi et insentiv til å øke gruppeimmuniteten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

Bla bla bla.

 
Jeg skal love deg en ting Lars om jeg lever og fortsatt kan trykke på tastene på min Pc.Min Prosedyre:  Bla bla bla ovenfor erstattet for å unngå ytterligere senSUR.

 

Jeg merker at du ikke kan forholde deg til de du snakker til på noen god måte, og at de du snakker med må ha minst 1% oppslutning.

Det er vel sånt man svarer når man har sluppet tom for argumenter.
Først da blir slike ting viktige å påpeke, for å kunne stå "sterkere" i debatten.

 
Eller når man prioriterer hvem, når og hvor man svarer.  Hvor mye har du å gjøre?  Dette er antagelig noe av hovedarbeidet ditt siden du er sentral i å etableringen av et nytt parti i Norge.
 
  • Tror du på dette KGB agent tøvet selv?
  • Tror du at NATO nå har en KGB agent som generalsekretær? 
  • Jeg har i begynnelsen av denne posten sagt når jeg skal se på lenkene dine.
Jeg gjentar, forventer du at det norske folk skal bite på dette.

 

Ja...

Jeg har kommet med flere kilder tidligere. I fare for å gjenta meg selv, så limer jeg inn en ny artikkel fra VG om dette: Einar Førde var KGB-kontakt

Men jeg kan gjenta meg selv også:
KGB-avhopperen Mikhail Butkov hevder at statsminister Jens Stoltenberg var den hemmelige kontakten KGB hadde i forsvarskommisjonen i 1990.

Stoltenberg hadde da kodenavnet «Steklov» internt i KGB.
Disse oppsiktsvekkende påstandene fremsettes i NRK Brennpunkts dokumentarprogram «KGBs siste offensiv» - som sendes i kveld.

Statsministerens kontor og Politiets overvåkingstjeneste (POT) bekreftet sent i går kveld overfor VG at Stoltenberg er identisk med «Steklov».

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/regjeringen-stoltenberg/kodenavn-steklov/a/5916647/

 

Da blir det en mer spennende Tv kveld enn en fiktiv James Bond film.  Skal se den.  Kan jeg kreve kompensasjon fra deg om det blir en himla SURrealistisk nedtur om norsk senSUR?  Du jobber ikke for VG?

 

Det kan jo bli århundres sending med en KGB agent som generalsekretær for Nato.

 

Hvordan definerer du løgn?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 Jeg hater å bli avbrutt av reklame når jeg ser en gammel James Bond film eller andre innslag på Tv.  Da er det en befrielse å komme til NrK hvor jeg med glede betaler Tv lisensen for å unngå disse reklamesnuttene som popper opp over alt.  Det er vel en selvfølge at du er mot NrK lisensen eller --- ?

Da kan du gjøre som flere av mine liberalistvenner har gjort: Plombere TVn (Det er fult ut lovlig), melde fra til NRK om at du ikke lenger har TV, og så k

få tak i streaming-tjenester og hook opp PCen til TVen. End of!

 

Det finnes mange Nett-TV-løsninger man kan abonnere på, hvis det er spesifikke kanaler og innhold man har lyst til å få fatt på. Dplay har Discovery Channel og TV-Norge (+ alle skrotakanalene som disse er knyttet til), og TV2 har jo sin Sumo-tjeneste osv. Det i tillegg til Viaplay, Netflix og HBO osv, som har uendelig med serier og filmer tilgjengelig. Du kan ha flere individuelle abonnement for samme pris som lisensen og Canal Digital-abonnement per år, og da også med enorme arkiv, hvor du kan se ting om igjen og om igjen, om så skulle være ønskelig. Så det er bare å unngå tradisjonell TV-titting så fort som mulig!

 

 

Du kan si opp NRK-Lisensen her:

http://www.nrk.no/lisens/skjema---oppsigelse-1.11508479

 

 

Her er en artikkel i Oppland Arbeiderpartiavis om hvordan man kan gå frem:

http://www.oa.no/bolig/article6470424.ece

 

 

Jeg har ingen problemer med å se NrK på min super kraftige Dell med 32 Gb minne, 24 tommer skjerm og Get fiber nett.  Jeg har ingen problemer med å se 10 videofilmer samtidig.  

 

Men noen ganger foretrekker jeg å sitte i sofaen og se røver historier på en større Tv skjerm (som jeg selvsagt også kunne koble til datamaskinen).  Gleder meg til å se historien om KGB agenten Steklov.  Er det en løgn?

Lenke til kommentar

 

 

 

Bla bla bla.

Jeg skal love deg en ting Lars om jeg lever og fortsatt kan trykke på tastene på min Pc.Min Prosedyre:  Bla bla bla ovenfor erstattet for å unngå ytterligere senSUR.

 

Jeg merker at du ikke kan forholde deg til de du snakker til på noen god måte, og at de du snakker med må ha minst 1% oppslutning.

 

Det er vel sånt man svarer når man har sluppet tom for argumenter.

Først da blir slike ting viktige å påpeke, for å kunne stå "sterkere" i debatten.

 

Eller når man prioriterer hvem, når og hvor man svarer.  Hvor mye har du å gjøre?  Dette er antagelig noe av hovedarbeidet ditt siden du er sentral i å etableringen av et nytt parti i Norge.

 

Vi har liberale agenter her og der, på ulike fora, og jeg skriver en del på facebook.

Dette forumet blir jo lest av flere enn deg. Jeg har ingen tro på at jeg klarer å omvende en person langt oppi sekstiåra som har råtnet fast i en gammel rød ideologi. Men jeg klarte å omvende to stykker fra AP, som jeg var skråsikker på at aldri ville omvende seg overhodet. Han var tungt influert av arbeiderparti-propaganda, noe jeg selv var tidligere... Men etterhvert som tiden har gått, og som jeg har kommet med oppdateringer etc, og forklart hvordan ting fungerer uten sosialdemokratiske partier som rår, så har de vel mer og mer åpnet opp. Og jeg ble forbauset her om dagen da de sa de hadde meldt seg inn i Liberalistene. Er flere og flere som får øynene opp for liberalismen ved at vi er tilstede her og der. Jeg er i alle fall her, og litt forskjellige steder.

 

 

 

  • Tror du på dette KGB agent tøvet selv?
  • Tror du at NATO nå har en KGB agent som generalsekretær? 
  • Jeg har i begynnelsen av denne posten sagt når jeg skal se på lenkene dine.
Jeg gjentar, forventer du at det norske folk skal bite på dette.

 

Ja...

 

Jeg har kommet med flere kilder tidligere. I fare for å gjenta meg selv, så limer jeg inn en ny artikkel fra VG om dette: Einar Førde var KGB-kontakt

 

Men jeg kan gjenta meg selv også:

KGB-avhopperen Mikhail Butkov hevder at statsminister Jens Stoltenberg var den hemmelige kontakten KGB hadde i forsvarskommisjonen i 1990.

 

Stoltenberg hadde da kodenavnet «Steklov» internt i KGB.

Disse oppsiktsvekkende påstandene fremsettes i NRK Brennpunkts dokumentarprogram «KGBs siste offensiv» - som sendes i kveld.

 

Statsministerens kontor og Politiets overvåkingstjeneste (POT) bekreftet sent i går kveld overfor VG at Stoltenberg er identisk med «Steklov».

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/regjeringen-stoltenberg/kodenavn-steklov/a/5916647/

 

 

Da blir det en mer spennende Tv kveld enn en fiktiv James Bond film.  Skal se den.  Kan jeg kreve kompensasjon fra deg om det blir en himla SURrealistisk nedtur om norsk senSUR?  Du jobber ikke for VG?

 

Det kan jo bli århundres sending med en KGB agent som generalsekretær for Nato.

 

Hvordan definerer du løgn?

 

Men dette er gammalt nytt Kjell Gunnar.

Det er slik at dette er riktig, men avisene som i stor grad er underlagt den politiske makteliten, har ikke gitt det så stor oppmerksomhet, annet enn å ha noen få artikler om det her og der. NRK har slettet den dokumentaren også. Men det kan være at mange har glemt det, så da minner jeg dem på det. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

Gi deg.  Kan du ikke finne en annen proxy server enn TOR om du absolutt må være usynlig?  

Beklager, for øyeblikket er TOR beste alternativet såvidt jeg vet.

 

 

Dette er ikke kverulering.  Er det like irriterende for andre som for meg, bør du kanskje vurdere å bruke ISP'n din.  Forstår ikke hvorfor du skal være anonym?  Jeg bruker faktisk mer tid på å kommentere dine enn andres poster på grunn av det,  

 

Om noen vil vite hvem du er, tror du de hadde hatt problemer med å finne det ut?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg hater å bli avbrutt av reklame når jeg ser en gammel James Bond film eller andre innslag på Tv.  Da er det en befrielse å komme til NrK hvor jeg med glede betaler Tv lisensen for å unngå disse reklamesnuttene som popper opp over alt.  Det er vel en selvfølge at du er mot NrK lisensen eller --- ?

Da kan du gjøre som flere av mine liberalistvenner har gjort: Plombere TVn (Det er fult ut lovlig), melde fra til NRK om at du ikke lenger har TV, og så k

få tak i streaming-tjenester og hook opp PCen til TVen. End of!

 

Det finnes mange Nett-TV-løsninger man kan abonnere på, hvis det er spesifikke kanaler og innhold man har lyst til å få fatt på. Dplay har Discovery Channel og TV-Norge (+ alle skrotakanalene som disse er knyttet til), og TV2 har jo sin Sumo-tjeneste osv. Det i tillegg til Viaplay, Netflix og HBO osv, som har uendelig med serier og filmer tilgjengelig. Du kan ha flere individuelle abonnement for samme pris som lisensen og Canal Digital-abonnement per år, og da også med enorme arkiv, hvor du kan se ting om igjen og om igjen, om så skulle være ønskelig. Så det er bare å unngå tradisjonell TV-titting så fort som mulig!

 

 

Du kan si opp NRK-Lisensen her:

http://www.nrk.no/lisens/skjema---oppsigelse-1.11508479

 

 

Her er en artikkel i Oppland Arbeiderpartiavis om hvordan man kan gå frem:

http://www.oa.no/bolig/article6470424.ece

 

 

Jeg har ingen problemer med å se NrK på min super kraftige Dell med 32 Gb minne, 24 tommer skjerm og Get fiber nett.  Jeg har ingen problemer med å se 10 videofilmer samtidig.  

 

Men noen ganger foretrekker jeg å sitte i sofaen og se røver historier på en større Tv skjerm (som jeg selvsagt også kunne koble til datamaskinen).  Gleder meg til å se historien om KGB agenten Steklov.  Er det en løgn?

 

Med en sånn linje, så er det jo i alle fall bare tull å betale lisens...

Som sagt kan du plombere TVen, og da kan du melde i fra til Lisensavdelingen til NRK og si at du har plombert den, og så slippe å betale lisens. Lisensen er på 2729 kroner, og for den prisen kan du få mer enn det du får i dag. =)

 

10984458_792641690823864_583332470125519

 

 

Gi deg.  Kan du ikke finne en annen proxy server enn TOR om du absolutt må være usynlig?  

Beklager, for øyeblikket er TOR beste alternativet såvidt jeg vet.

 

Finnes noe du ikke trenger å bruke egen nettleser for å bruke. Du kjører et program i bakgrunnen, og det gir deg en annen identitet (valgfritt). Du betaler da ørlitt for det, men du blir usynlig.

Endret av тurbonєℓℓo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

 

 

Bla bla bla.

Jeg skal love deg en ting Lars om jeg lever og fortsatt kan trykke på tastene på min Pc.Min Prosedyre:  Bla bla bla ovenfor erstattet for å unngå ytterligere senSUR.

 

Jeg merker at du ikke kan forholde deg til de du snakker til på noen god måte, og at de du snakker med må ha minst 1% oppslutning.

 

Det er vel sånt man svarer når man har sluppet tom for argumenter.

Først da blir slike ting viktige å påpeke, for å kunne stå "sterkere" i debatten.

 

Eller når man prioriterer hvem, når og hvor man svarer.  Hvor mye har du å gjøre?  Dette er antagelig noe av hovedarbeidet ditt siden du er sentral i å etableringen av et nytt parti i Norge.

 

Vi har liberale agenter her og der, på ulike fora, og jeg skriver en del på facebook.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Men dette er gammalt nytt Kjell Gunnar.

 

Det er slik at dette er riktig, men avisene som i stor grad er underlagt den politiske makteliten, har ikke gitt det så stor oppmerksomhet, annet enn å ha noen få artikler om det her og der. NRK har slettet den dokumentaren også. Men det kan være at mange har glemt det, så da minner jeg dem på det. :)

  1. Liberale agenter fra New  Zealand,  Von Mises institutt, Civita (reinkarnerte Libertas) eller  det amerikanske Te partiet som koker te til senatet og kongessen og kjøles ned av presidenten?  Dette begynner å bli ganske morsomt.
  2. Hvilken NrK dokumentar er slettet?  Den som skal vises i kveld?  (Er du klar over at NrK må betaler for dokumentar filmer som de kun har en tidsbegrenset rettighet til å vise?)
Lenke til kommentar

Liberale agenter fra New  Zealand, Von Mises institutt, Civita (reinkarnerte Libertas) eller  det amerikanske Te partiet som koker te til senatet og kongessen og kjøles ned av presidenten?  Dette begynner å bli ganske morsomt.

Det stemmer. Vi er liberale agenter, som handler ut av egeninteresse.

Dette vil jo føre til et fritt og selvstendig rike, fremfor det rotet dere vil ha.

Autoritære KGB-agenter som jobber for et stadig mer ufritt og totalitært Norge, og som stadig gir fremmede makter mer og mer makt over Norge. Det er alvorlig Kjell Gunnar. Det er et brudd med Grunnloven også.

 

De bryter også grunnloven hele tiden når de innskrenker næringsfriheten. Det står: "Innskrænkninger i næringsfriheden skal ikke finde sted" ... Og vi vil jo tilbake til det som var opprinnelig her i Norge, altså tilbake til Maktfordelingsprinsippet, og den liberale rettsstaten.

Hvilken NrK dokumentar er slettet?  Den som skal vises i kveld?  (Er du klar over at NrK må betaler for dokumentar filmer som de kun har en tidsbegrenset rettighet til å vise?)

De har slettet den fra serverne sine.

Det jeg siterte, var noe som ble skrevet for lenge siden.

Du ser tidspunktet selv i artikkelen. Det er jo sånt ARK ikke liker så godt i sine arkiver. =)

 

Nå er det jo en kjennsgjerning for oss liberalister og anarkister, og andre politiske motstandere av den politiske arbeiderbevegelsen, at de sistnevnte har bedrevet historieforfalskning.

 

Har jo flere linker på dette.

Fant noe nå. Kanskje du har flere skatteflykning?

Hverken Gerhardsen eller oljen gjorde Norge rikt

SLIK BLE NORGE RIKT: Fremskrittet i Vesten gjorde regionen til desidert rikeste i verden.

http://e24.no/privat/rettigheter/forbruker/hverken-gerhardsen-eller-oljen-gjorde-norge-rikt/10085819

 

http://www.abcnyheter.no/meninger/borger/2012/09/18/maktapparatet-historieforfalskningen-kgb-og-de-paroerende

Endret av тurbonєℓℓo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

Om noen vil vite hvem du er, tror du de hadde hatt problemer med å finne det ut?

Jeg tror ikke hverken etterrettningstjenesten eller overvåkningspolitiet ville klare å finne ut av det, .... medmindre de fikk hjelp fra amerikanerne og selv da tviler jeg.

 

 

Jeg tviler sterkt på hvilken teknologisk innsikt du har når du ikke greier å kvitte deg med de svært irriterende tegnene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

Det er jo sånt ARK ikke liker så godt i sine arkiver. =)

 

 

Ekko av Carl Ivar Hagen?  

 

Partilederen og partiet som sutret seg til mer tid i NrK enn andre partier kunne drømme om.  Nå når de er kommet i posisjon, stiller de aldri opp.  Ikke særlig tillitsvekkende.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...